Ik waai weer eens aan. Het lukt me niet om bij te lezen, dus ik haak hier even in.
Ach, zieke kindjes, zielig!
XM, yes, goed zeg! hopelijk zakt het nog wat veder, en blijft de koorts helemaal weg. Enneh, kv is geen vergif, he

Als jhet nodig is, gewoon geven (zegt zij die nu een maand een pot in huis heeft, maar toch steeds maar probeert om bij te kolven of de vriezer aan te spreken)
AM, N met de waterpokken, wat sneu. Hopelijk blijft ze vrolijk en krijgt ze geen last van de jeuk. EN anders, zemelenbadje, dat hielp hier goed.
En tandjes onderweg, altijd leuk! Hier zijn er nu 2 door, scherp! M wil nog wel eens op een pink sabbelen om in slaap te vallen, dat is NIET fijn

Maar gelukkig bijt hij (nog) niet bij het voeden...
Hilliebillie, jammer dat de Breastflow bij Eline niet werkt. Hopelijk heeft de logopedist goede tips. En anders moet je even bellen met het kdv, zij hebben dit vast al vaker meegemaakt. Wellicht dat ze willen proberen met een bekertje te geven, of dunne pap of zo. Dan kan je daar ook nog mee gaan oefenen. Maar balen is het wel!
Ik zag ook nog mooie stats van Shandaly!
Hier ben ik over het algemeen wel te spreken over het CB. Alleen is de arts met zwangerschapsverlof en haar vervangster is niet echt een fijn type. Van borstvoeding weet ze weinig en ze zei steeds, 'Ja, dat hoor ik wel vaker van ouders'. Dat is een uitspraak waar ik echt heel weinig mee kan als ik wil weten of iets normaal is of niet... Dit was gelukkig de enige keer dat we de arts hebben tijdens het verlof van de vaste arts.
Hier gaan de nachten nür immer behoorlijk wisselend. Ik schuif het nu maar even op een verkoudheid. Maar leuk is anders, 3 keer per nacht willen drinken en vanaf 4.45 niet echt meer slapen is niet echt bevorderlijk voor mijn productiviteit op het werk... Maar ja, eens wordt het beter!
Oh, en Kyara, mag ik in de FB-groep voor de meet?