Het is woensdag, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook voor bedrijven die oog hebben voor duurzaamheid en de werknemers in staat willen stellen achteraf te borrelen.
Nog erger: Aerdenhout.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, het is in het Meppeler Congrescentrum.
De paarse coalitie laat zo zijn sporen na, zie ik al.quote:
Dan prefereer ik Rotterdam-zuid, geen pretentie te bekennen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog erger: Aerdenhout.
Schijndecadentie.
Hoi Titus. Dankje Titus.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:44 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat GS eens een lachebekje was.
Maar wel goed voor je sociale contacten.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef GSbrder het volgende:
Daarnaast is borrelen niet duurzaam, natuurlijk.
Ik neem aan dat u het apparaat hebt aangeschaft om uiteindelijk de kwaliteit te kunnen bieden waarmee u uw geld verdient.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel uurtjes maken wil ik die terugverdienen, hoewel hij schuurt mooi vlak en strak!
Correct.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u het apparaat hebt aangeschaft om uiteindelijk de kwaliteit te kunnen bieden waarmee u uw geld verdient.
Correct Een roterende / excentrische. Werkt veel fijner, een bandschuurmachine wil nog weleens strepen achterlaten en het blad hobbelig maken, met een roterende werk je praktisch vlak en zijn nabehandelingen nihil.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef arjan1112 het volgende:
Je bandschuurmachine is kapot en je gaat een excentrische schuurmachine kopen?
Werk jij in een sigarenwinkelquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef arjan1112 het volgende:
Je moet bij de bouwmarkt gaan werken!
Je bent een goeie verkoper.
Nee, gewoon effe testen, lijkt me vrij makkelijk om meteen de voor- en nadelen te kunnen zien en voelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef arjan1112 het volgende:
Je moet bij de bouwmarkt gaan werken!
Je bent een goeie verkoper.
Mensen die het leven beredeneren vanuit ratio i.p.v. de onderbuik zijn i.d.d vrij hinderlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je wat pas hinderlijk is? Libertarische principes.
Soms moet je gewoon accepteren dat 98% eerder op de onderbuik dan op het verstand reageert.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mensen die het leven beredeneren vanuit ratio i.p.v. de onderbuik zijn i.d.d vrij hinderlijk.
De schade van de eerste twee was nog vrij beperkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef waht het volgende:
[..]
Europeanen zijn ook veel te druk met elkaar bezig. WOI, WOII, nu de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |