om Geert te quoten :quote:
quote:HAAAI!
Gezondheidquote:
Dat kan harderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
maar maar..quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij was dit een SC en niet het kerstpakkettentopic
blaas dan de belastingdienst omver al je wil? Dankzij gekut van die lui krijg ik deze maand geen huurtoeslagquote:
geprobeerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
blaas dan de belastingdienst omver al je wil? Dankzij gekut van die lui krijg ik deze maand geen huurtoeslagdaaag sinterklaasfeest, daaag kerstfeest
We zijn allemaal druk aan het frobelen voor de kerstpakkettenquote:
hopelijk heb je thuis iemand die iets voor je kan betekenen naast de reacties van medeleven hier op FOK!quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat hoop ik ook, zit voor nu thuis met ultieme rust, helemaal niet leuk
Ik heb het geluk dat mijn ouders mn zoontje elke dag van en naar school kunnen halen/brengen. dat scheelt voor mij al een heleboel. En daarnaast zit ik eigenlijk ongeveer de hele dag verder alleen thuisquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
hopelijk heb je thuis iemand die iets voor je kan betekenen naast de reacties van medeleven hier op FOK!
En bedenkt maar zo. De virtuele wereld die FOK! heet kan soms ook net dat morele steuntje geven die je even nodig hebt als alles teveel wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het geluk dat mijn ouders mn zoontje elke dag van en naar school kunnen halen/brengen. dat scheelt voor mij al een heleboel. En daarnaast zit ik eigenlijk ongeveer de hele dag verder alleen thuis. Maar ik red me wel hoor, ik merk gelijk wanneer het fout gaat, dan ga ik zitten en zakt het weer weg..
lekkerquote:
Nou, als je uit diezelfde fles wijn gaat schenken lijkt het me niet lekker meer smaken na 3 dagenquote:
Zolang het getolereerd wordt denk ik. Nizno vond een SC namelijk geen toevoeging.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is dit een poging tot leven inblazen?
Gezellig he!quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is dit een poging tot leven inblazen?
Zijn ze nu al bijna klaar? Dit is wel de Sloste Chat van fok!quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef vannelle het volgende:
Gezien hoe lang dat al duurt denk ik dat ze bijna klaar zijn.
Heb je ook bamihapjes?quote:Op maandag 16 november 2015 20:52 schreef vannelle het volgende:
Ze zijn al op, ik zal er wel ff een paar nieuwe in gooien.
Het duurde ff omdat ik ze echt goed gaar en warm wou hebben maar bij deze.quote:Op maandag 16 november 2015 21:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier ermee. Sta al dagen honger te lijden.
Bedankt.quote:Op maandag 16 november 2015 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het duurde ff omdat ik ze echt goed gaar en warm wou hebben maar bij deze.
Eet smakelijk kerel!
Ik hou niet van bitterballenquote:
Eet je wel kroketten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van bitterballenmaar bedankt haha
Ook nietquote:
Dat kwam toch meer omdat ie op slot gezet werd door relletjesquote:Op zondag 29 november 2015 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs niet voor niks al eens eerder doodgebloed
Neuh daarna issie wel weer vrijwillig open geweest maar veel meer dan 2 man en een hond kwam er nooit meer..quote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat kwam toch meer omdat ie op slot gezet werd door relletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |