Zolang het getolereerd wordt denk ik. Nizno vond een SC namelijk geen toevoeging.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is dit een poging tot leven inblazen?
Gezellig he!quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is dit een poging tot leven inblazen?
Zijn ze nu al bijna klaar? Dit is wel de Sloste Chat van fok!quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef vannelle het volgende:
Gezien hoe lang dat al duurt denk ik dat ze bijna klaar zijn.
Heb je ook bamihapjes?quote:Op maandag 16 november 2015 20:52 schreef vannelle het volgende:
Ze zijn al op, ik zal er wel ff een paar nieuwe in gooien.
Het duurde ff omdat ik ze echt goed gaar en warm wou hebben maar bij deze.quote:Op maandag 16 november 2015 21:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier ermee. Sta al dagen honger te lijden.
Bedankt.quote:Op maandag 16 november 2015 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het duurde ff omdat ik ze echt goed gaar en warm wou hebben maar bij deze.
Eet smakelijk kerel!
Ik hou niet van bitterballenquote:
Eet je wel kroketten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van bitterballenmaar bedankt haha
Ook nietquote:
Dat kwam toch meer omdat ie op slot gezet werd door relletjesquote:Op zondag 29 november 2015 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs niet voor niks al eens eerder doodgebloed
Neuh daarna issie wel weer vrijwillig open geweest maar veel meer dan 2 man en een hond kwam er nooit meer..quote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat kwam toch meer omdat ie op slot gezet werd door relletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |