SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waarheid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met jezelf ja
Als ik zou stoppen dan verbrand ik de 5 gram eerst ritueel voor ik daadwerkelijk stop
Zoek een vervanging ervoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor mij heeft dat wel degelijk met kwaliteit te maken. Ik ben raar en ik weet het, maar ik hoef ook helemaal niet lang te leven, zit ik helemaal niet op te wachten. Ik begin nu al af te takelen.
Geen excuusquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En sedan, ik ben sowieso al niet 'gezond'
Ja, want dan heb ik het probleem van mijn geweldige overactieve brein die maar in rondjes blijft denken. Zo'n jointje helpt me met rust in mijn hoofd maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Maar is de kwaliteit van het leven zonder een joint dan meteen zo slecht?
Ik zou het ook klote vinden als ik geen alcohol meer zou mogen maar als dat zo is dan is het zo.
Ik hoef geen vervanging, ik vind mijn leven prima met een jointje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoek een vervanging ervoor.
Bullshit, je wordt gewoon oud en wijs.
En dan op en dag dan denk je verdomme die klootzak had toch gelijk
[..]
Geen excuus
met je rollen.quote:
Als dat het enige is, daar zijn ook wel andere manieren voor te verzinnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, want dan heb ik het probleem van mijn geweldige overactieve brein die maar in rondjes blijft denken. Zo'n jointje helpt me met rust in mijn hoofd maken.
Als je (eigenlijk) moet stoppenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoef geen vervanging, ik vind mijn leven prima met een jointje.
Nooit.
Ik wil geen andere manier daarvoor verzinnen. Als een arts tegen mij zou zeggen dat ik zou moeten stoppen zeg ik gewoon eerlijk dat ik dat niet doe. Klaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat het enige is, daar zijn ook wel andere manieren voor te verzinnen.
Ik moet niksquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je (eigenlijk) moet stoppen
Gaan het zien
zolang je er nog van geniet welquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat blowen echt nog een meerwaarde heeft als je het dagelijks doet.
Nee geen rol. gewoon een kroketje en een frikandel erbijquote:
Kroket met mosterd en Frikandel speciaal of met mayo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen rol. gewoon een kroketje en een frikandel erbij
En wat weet jij van mijn niet bestaande rollen?
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met frietquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen verslaafdenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat blowen echt nog een meerwaarde heeft als je het dagelijks doet.
Ik twijfel nog met etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
kroket neem ik van alles bij, mosterd mayo en satesaus afwisselenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kroket met mosterd en Frikandel speciaal of met mayo?
krokante scherpe patatjes in de frikandel douwenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met friet![]()
ik weet alles.
jij bent raarquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
krokante scherpe patatjes in de frikandel douwen![]()
De kroket eet ik "gewoon"
Wat voor meerwaarde?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Appelmoes jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met friet![]()
ik weet alles.
Wie is een klein kind?quote:
Appelmoes hoort alleen bij bruine bonenquote:
Dat is helemaal ranzigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Appelmoes hoort alleen bij bruine bonen
heul niet, die hoor je met stoofvlees te etenquote:
Wat de neuk?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekkerquote:
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, die hoor je met stoofvlees te eten
Bruine bonen horen sowieso gewoon in de afvalbakquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, die hoor je met stoofvlees te eten
2 dingen waar je me niet voor wakker hoeft te maken, bruine bonen en (kruimelige) aardappelenquote:
Appelmoes is voor bij friet met haanquote:
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week maar eens gaan eten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jij lust zeker helemaal niks?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef rival het volgende:
[..]
Bruine bonen horen sowieso gewoon in de afvalbak
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust heel veelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij lust zeker helemaal niks?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appelmoes is voor bij friet met haan
Capt Obviousquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij lust zeker helemaal niks?
Vleesch met vleesch en friet met satequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandel
Ja hoe was je appelmoes gelukt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appelmoes is voor bij friet met haan
bruine bonen met piepers spekjes en appelmoesquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2 dingen waar je me niet voor wakker hoeft te maken, bruine bonen en (kruimelige) aardappelen
Krijg er nu al spontaan kots nijgingen van
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bruine bonen met piepers spekjes en appelmoes
En een bal zout, maar dat gaat over al het eten
ik niet, maar het scheelt dat ik de belangrijkste dingen wel lust. Pasta, rijst, piepers, tomatensaus, champignons, spinazie, vleesch, erwten, mais, bonen, enz enzquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe was je appelmoes gelukt?
Navond allemaal
ik wil niet koken maar ik heb wel zin in lekker eten. Zwaar leven.quote:
Even de stad in danquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil niet koken maar ik heb wel zin in lekker eten. Zwaar leven.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geweldighad bijna 2 liter en dat is in 3 dagen op gegaan :$
wij niet, bij ons werd ook veel indisch gekookt, thuis eet ik nooit piepers tenzij gebakken of gefrituurd, dus de enkele keer dat ik bij mn ouwelui of oma ga eten wil ik wel eens piepers mee etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Behalve
Bah.
Wij hadden altijd piepers vroeger.
Kan die dingen niet meer zien eerlijk gezegd
bestellen of afhalen, ik had ook geen zinquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met spek en uitjesquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe koud het is?quote:
ik zal het op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, maar het scheelt dat ik de belangrijkste dingen wel lust. Pasta, rijst, piepers, tomatensaus, champignons, spinazie, vleesch, erwten, mais, bonen, enz enz
Alleen paprika, koolsoorten, rauwe ui, boter moet je sowieso niet mee aankomen
vertel!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ik ben erachter waarom wij single zijn.
Ze kunnen onze awesomeness niet aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eten? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem meequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij niet, bij ons werd ook veel indisch gekookt, thuis eet ik nooit piepers tenzij gebakken of gefrituurd, dus de enkele keer dat ik bij mn ouwelui of oma ga eten wil ik wel eens piepers mee eten
Nog steeds een watjequote:
Ze zien ons knappe voorkomen en denken automatisch dat wij uit hun league zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kunnen onze awesomeness niet aan?
Nee.quote:
En waarom ben ik chronisch single dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zien ons knappe voorkomen en denken automatisch dat wij uit hun league zijn.
[..]
Nee.
Jij bent gewoon te kieskeurig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waarom ben ik chronisch single dan?
Ik ontken niet dat ik kieskeurig ben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te kieskeurig.
Jij ook al?quote:
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef rival het volgende:
[..]
bestellen of afhalen, ik had ook geen zin
Domino's cheesy crustquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?
En ik wil te graag zeker?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te kieskeurig.
lijstje voor?quote:
Echt, he.quote:
fuck yeah, dan kan ik ook cinnabuns bestellenquote:
zenks!quote:
Bij mij is het omgekeerd ik denk sowieso dat alle dames uit mijn league zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter.
domino's. de minst lekkerequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?
Dat kan ook een reden zijn, ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd ik denk sowieso dat alle dames uit mijn league zijn
Fasje, waarom ben jij dan single?quote:
Helaas welquote:
Zal me aan m'n reed roestenquote:
Dat is toch New York?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck yeah, dan kan ik ook cinnabuns bestellen
Te weinig keuze denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fasje, waarom ben jij dan single?
Het zal vast iets anders zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ook een reden zijn, ja.
Buurmeisje glibbert van d'r stoel af voor jou. Trek de stoute schoenen eens aanquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel
[..]
Zal me aan m'n reed roesten
[..]
Dat is toch New York?
Hier niet. Echt absoluut niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is Domino's een stuk beter dan New York anders.
Kontquote:
Zijn sticks hier trouwens, en jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ze nu ook. Domino eerder.
Ik eet teveel fastfood
Hier is New York droog en weinig smaak.quote:
De 2e dag was ik bij mn ouders en die hebben ook veel gegeten, bij het eten en tussendoor ook wat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jeumig wat veel
Wel lekker
Mijn zoon leest mee: Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat was door topicquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Buurmeisje glibbert van d'r stoel af voor jou. Trek de stoute schoenen eens aan
Hoeveel lesbiennes en biseksuelen zijn er eigenlijk in jouw social cirkels?quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 2e dag was ik bij mn ouders en die hebben ook veel gegeten, bij het eten en tussendoor ook wat.
Hier druipt het vet juist de doos uit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
Hier is New York droog en weinig smaak.
Tushyquote:
Die bij de foodspot (A2) is wel echt goed. Haalde ik bij ex wel eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hier druipt het vet juist de doos uit!
Net ff teveel dus
Lesbiennes erg weinig, bi's een paar maar die hebben een relatie dus tja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel lesbiennes en biseksuelen zijn er eigenlijk in jouw social cirkels?
Thats the spiritquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
Ik heb overigens donderdag een date, maar dat zal wel niets worden.
Als je je ergens negatief op instelt valt het vaak mee.quote:
Daar heb je wel een punt. Ik stel me er niet op in ik zie het altijd wel. geen drukquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je je ergens negatief op instelt valt het vaak mee.
Als je er geen vertrouwen in hebt kan je maar beter niet daten....quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lesbiennes erg weinig, bi's een paar maar die hebben een relatie dus tja.
Harde struggles allemaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lesbiennes erg weinig, bi's een paar maar die hebben een relatie dus tja.
Ach, je weet nooit hoe iets uitpakt, he.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt kan je maar beter niet daten....
Ergens wat drinken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggles allemaal
Wat ga je doen, donderdag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have funquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef rival het volgende:
Heb alles weer binnen..
Ik ga lekker op de bank chillen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 19:14:44 ]
Lekkerquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pizza en cinnastix in bestelling
Dat is wel zo ja. En het is ook zo dat je met een negatieve instelling alleen maar meevallers kan krijgen, maar die instelling zorgt er wel weer voor dat je een bepaalde richting op stuurt...quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je weet nooit hoe iets uitpakt, he.
[..]
Ergens wat drinken.
jointje voor de wachttijd draaien. En dan lekker the simpsons kijken. Houdoe en bedankt.quote:
Denk dat we niet echt je types zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht wel pics in de dm natuurlijk.
Pics in mijn DM danquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat we niet echt je types zijn.
Whehehe. Ze is een chubje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, niet echt, maar weet niet, gewoon zo'n gevoel.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jointje voor de wachttijd draaien. En dan lekker the simpsons kijken. Houdoe en bedankt.
Wat voor type is dat dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, dat kan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, niet echt, maar weet niet, gewoon zo'n gevoel.
Je wordt van heel veel geposte foto's niet zo warmquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat kan.
Maar waarom denkt iedereen maar dat ik zo selectief ben en niemand knap vind?
Alleen mij tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat kan.
Maar waarom denkt iedereen maar dat ik zo selectief ben en niemand knap vind?
Hup hup shake dat assquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:30 schreef Fascination het volgende:
Moet nog wat exercisen, maar geen zin.
Omdat ze allemaal zo gewoontjes zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wordt van heel veel geposte foto's niet zo warm
Komen we daar nu voor uit, ja?quote:
Tja en daar krijg je die reputatie vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal zo gewoontjes zijn.
[..]
Komen we daar nu voor uit, ja?
Iedereen heeft een reputatie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en daar krijg je die reputatie van![]()
Net als de reputatie die ik heb....
Dat was toch al bekend?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen we daar nu voor uit, ja?
Die van mij is best goed toch?quote:
Tsssk, er zijn er voldoende die ik zou geven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en daar krijg je die reputatie van![]()
Net als de reputatie die ik heb....
Ja? Ik hou het niet zo bij.quote:
Dat klopt ook welquote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk, er zijn er voldoende die ik zou geven.
[..]
Ja? Ik hou het niet zo bij.
Avondquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic:
ONZ / Met welke Fokster zou je het bed in willen duiken?
Die wil zijn sedan wel bij jou inparkeren.quote:
Begrijpelijk. Ik heb een goede kont.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil zijn sedan wel bij jou inparkeren.
ONZquote:
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic:
Geen Fok!kers willen het mij doenquote:
Wie zegt daar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb een goede kont.
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt daar? [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dan houdt het op.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen Fok!kers willen het mij doen
Dat is maar goed ook, want mijn bips is gereserveerd.quote:
Voor wie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want mijn bips is gereserveerd.
Seks met FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic:
Gelukkig ben jij er altijd nog.quote:
Mijn prinsesje.quote:
Sommige Fok!kers zijn bijna net mensenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dankzij Fok heb ik uberhaupt seks
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee die is te simpel
---
Beetje laat
Koningspaar arriveert op Sint Maarten
Zal Mur wel zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoi, zeker nieuw op Fok! ?
[..]
Wie is de vuige slet
Haha, FOK! nodig hebben voor seks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niet wetenquote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zit iemand mij daar weer belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit iemand mij daar weer belachelijk te maken.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, FOK! nodig hebben voor seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit niet weten![]()
Maar FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel in 6 stukjes heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mijn naam met de lach-PI.quote:
Ik maar ctrl+f om fas te zoeken, schrijft die zak het fout.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Twee positieve gesprekken in the pocket![]()
Lola is trots
Nee, heb er slechts trek in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ben nog aan het eten, en je zit nu al aan de chips?![]()
Wat voor was het?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekkere pizza = lekker![]()
En te snel op
Als je honger hebt is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb er slechts trek in.
Ik denk dat ik nog een boterham met salami ga maken voor mezelf.
Alleen maar goed tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En te snel op
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Creamy Bacon, van Domino's
Het is zelfs een rogge-spelt brood, of iets in die richting. Keigezond.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je honger hebt is dat wel handig ja
Salade hier
Jaloers ik wil ook pizzaquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En te snel op
Twi is een lichtend voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
FOK!kers maken het nooit waar. twi wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo van gezond maar buik begint beetje dus sporten/salade. Hoewel ik waarschijnlijk nog op de 75-80Kg zitquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Het is zelfs een rogge-spelt brood, of iets in die richting. Keigezond.
En opquote:
Dat is veiligquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een 7 voor Veiligheidskundeeeee
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Feliquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een cijfer, Voor een vak.
Ze krijgt billenkoek van jou?quote:
25 inc verzenden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil 3 artikelen kopen van een koper op marktplaats. 1 van 4, 1 van 5 en 1 van 17,50. Daar komt uiteraard nog verzendkosten bij.
Wat zou een bod zijn dat hij net aan zou nemen?
quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders ga je de handboeien in. Want da's veiliger voor hem
25-30inc verzenden oid?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil 3 artikelen kopen van een koper op marktplaats. 1 van 4, 1 van 5 en 1 van 17,50. Daar komt uiteraard nog verzendkosten bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 inclusief verzenden, niet zo de gier uithangen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Hmm, dan zeg ik 25 en zal hij wel een tegenbod doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Goed idee
[..]
25-30inc verzenden oid?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef twi het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een piemel van 30 centimeter heb.Jaja, twi, we weten het nou wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, WT.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
30 inclusief verzenden, niet zo de gier uithangen.
Comics uiteraard.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Om wat voor dingen gaat het eigenlijk?
Ja, met zo'n vergelijking zit ik wel klemgeluld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, WT.
Voor die 5 euro kan ik een kapsalon kopen.
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef twi het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een piemel van 30 centimeter heb.BoksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is alleen niet erg veiligquote:
Zou je moeten weten nu![]()
Ik ga geen Lego kopen, kan het toch nergens kwijt.quote:
Ik ken je zwakke plek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, met zo'n vergelijking zit ik wel klemgeluld.
Wat is niet veilig?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is alleen niet erg veilig
Zou je moeten weten nu
Als er wat gebeurt is het niet veilig dat ik die om heb, nee. Maar dat risico kan ik berekenen en dat zal heel klein zijnquote:
Je moet mijn cd's kast eens zienquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen Lego kopen, kan het toch nergens kwijt.
En muziek koop ik eigenlijk zelden. Heel af en toe een cd'tje voor weinig. Iets dat ik wel graag zou willen hebben.
Ieder zijn hobby tijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mijn cd's kast eens zien
Die behandel je net zoals je kat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk zo'n programma over stotteren. Ik zou echt niet met een stotteraar overweg kunnen.
Ik wist niet dat stotteren zo heftig kon zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk zo'n programma over stotteren. Ik zou echt niet met een stotteraar overweg kunnen.
Zeker alleen maar gitaarmuziek hè?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mijn cd's kast eens zien
Echt he.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wist niet dat stotteren zo heftig kon zijn..
Hee faxertquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.Ik zou het geduld er niet voor hebben. Vind het wel sneu.
WT, heb jij eigenlijk iets van folk in je kast staan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker alleen maar gitaarmuziek hè?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik zinnen voor ze af zou gaan maken. En ze doen echt een halve minuut over een één woord. Niet eens een moeilijk woord. Ik weet dat ze er niets aan kunnen doen, maar ik kan er niet mee omgaan.quote:
Ok dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er wat gebeurt is het niet veilig dat ik die om heb, nee. Maar dat risico kan ik berekenen en dat zal heel klein zijn
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker alleen maar gitaarmuziek hè?
Pfoei, zou zo direct niet iets kunnen noemen behalve misschien the seeger sessions van bruce springsteen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, heb jij eigenlijk iets van folk in je kast staan?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die behandel je net zoals je kat?
Oh haiquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Avond
[..]
Handboeien, ja voor mij wel.![]()
Niks van Flogging Molly of de Dropkick Murphys?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoei, zou zo direct niet iets kunnen noemen behalve misschien the seeger sessions van bruce springsteen.
Heb je ook sm materiaal voor als je eens afwisseling wilt in dat constante rukken, ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Duik ik ondertussen even m'n sm kelder in
Dropkick Murphys heb ik wel een plaatje van ja! Is alleen eigenlijk niet echt een fatsoenlijke (Blackout).quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks van Flogging Molly of de Dropkick Murphys?
Staan wel leuke liedjes op. Walk Away, Dirty Glass en As One. Prachtig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dropkick Murphys heb ik wel een plaatje van ja! Is alleen eigenlijk niet echt een fatsoenlijke (Blackout).
Flogging Mollyquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks van Flogging Molly of de Dropkick Murphys?
Ik kan het je aanraden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En blinddoek![]()
Moet ik toch eens proberen....
Was meer van de black velvet band en die met darcy darcy darling dear waarvan ik de titel niet meer weet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan wel leuke liedjes op. Walk Away, Dirty Glass en As One. Prachtig.
Allesquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook sm materiaal voor als je eens afwisseling wilt in dat constante rukken, ja?
Yeah!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Flogging Molly
Dropkick Murphy's
Ja, nu je er bent, hoe heet die band met iets van "of pirates and men" maar zo heet het dus niet, ze hebben een nummer met iets van "oil" erin. En jij hebt het gedraaid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Flogging Molly
Dropkick Murphy's
Heerlijke kroegmuziek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Flogging Molly
Dropkick Murphy's
Dat is Dirty Glass, die 2de.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was meer van de black velvet band en die met darcy darcy darling dear waarvan ik de titel niet meer weet.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles
Wat wil je hebben
Is niet voor mij trouwens hoorIk heb wel een zolderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Succes :pquote:
Bullets and Octane denk ik dat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nu je er bent, hoe heet die band met iets van "of pirates and men" maar zo heet het dus niet, ze hebben een nummer met iets van "oil" erin. En jij hebt het gedraaid.
Ja, exact die!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bullets and Octane denk ik dat je bedoelt![]()
![]()
Awesome nummer
Wat muziek betreft welquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, exact die!
Gelukkig zijn er nog mensen die genoeg hebben aan een half (of eerder: een kwart) woord.
WT, welke FOK!ster zou jij het bed mee willen delen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, exact die!
Gelukkig zijn er nog mensen die genoeg hebben aan een half (of eerder: een kwart) woord.
Ach op jouw pooltafel kan je ook genoeg leuke dingen doenquote:
Ik had het topic al langs zien kopen maar voelde me niet genoopt mijn seksuele verlangens in te drukken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, welke FOK!ster zou jij het bed mee willen delen?
Helaas! Ik dacht: Dan krijgen we eens een antwoord van een man met smaak.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had het topic al langs zien kopen maar voelde me niet genoopt mijn seksuele verlangens in te drukken.
Niet in m'n eentjequote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach op jouw pooltafel kan je ook genoeg leuke dingen doen
Ik heb daar toch ook een antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas! Ik dacht: Dan krijgen we eens een antwoord van een man met smaak.
Speel je nooit met jezelf?quote:
quote:
Alsof dat hetzelfde is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar toch ook een antwoord gegeven?
Is mijn antwoord weer niet goed genoegquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ik zag wel MYV langskomen, en donders, die heb ik een tijd niet meer gezien hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua smaak is er niemand die ik zoveel vertrouw als WT.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is mijn antwoord weer niet goed genoeg
Ik weet niet wie dat is, denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag wel MYV langskomen, en donders, die heb ik een tijd niet meer gezien hier.
Voor mij is dat ook heel lang geleden, maar een beetje oosters uiterlijk als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua smaak is er niemand die ik zoveel vertrouw als WT.
[..]
Ik weet niet wie dat is, denk ik.
Ik zie dat ik eens in haar fobo heb gepost, maar geen antwoord heb gehad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook heel lang geleden, maar een beetje oosters uiterlijk als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |