SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waarheid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met jezelf ja
Als ik zou stoppen dan verbrand ik de 5 gram eerst ritueel voor ik daadwerkelijk stop
Zoek een vervanging ervoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor mij heeft dat wel degelijk met kwaliteit te maken. Ik ben raar en ik weet het, maar ik hoef ook helemaal niet lang te leven, zit ik helemaal niet op te wachten. Ik begin nu al af te takelen.
Geen excuusquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En sedan, ik ben sowieso al niet 'gezond'
Ja, want dan heb ik het probleem van mijn geweldige overactieve brein die maar in rondjes blijft denken. Zo'n jointje helpt me met rust in mijn hoofd maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Maar is de kwaliteit van het leven zonder een joint dan meteen zo slecht?
Ik zou het ook klote vinden als ik geen alcohol meer zou mogen maar als dat zo is dan is het zo.
Ik hoef geen vervanging, ik vind mijn leven prima met een jointje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoek een vervanging ervoor.
Bullshit, je wordt gewoon oud en wijs.
En dan op en dag dan denk je verdomme die klootzak had toch gelijk
[..]
Geen excuus
met je rollen.quote:
Als dat het enige is, daar zijn ook wel andere manieren voor te verzinnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, want dan heb ik het probleem van mijn geweldige overactieve brein die maar in rondjes blijft denken. Zo'n jointje helpt me met rust in mijn hoofd maken.
Als je (eigenlijk) moet stoppenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoef geen vervanging, ik vind mijn leven prima met een jointje.
Nooit.
Ik wil geen andere manier daarvoor verzinnen. Als een arts tegen mij zou zeggen dat ik zou moeten stoppen zeg ik gewoon eerlijk dat ik dat niet doe. Klaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat het enige is, daar zijn ook wel andere manieren voor te verzinnen.
Ik moet niksquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je (eigenlijk) moet stoppen
Gaan het zien
zolang je er nog van geniet welquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat blowen echt nog een meerwaarde heeft als je het dagelijks doet.
Nee geen rol. gewoon een kroketje en een frikandel erbijquote:
Kroket met mosterd en Frikandel speciaal of met mayo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen rol. gewoon een kroketje en een frikandel erbij
En wat weet jij van mijn niet bestaande rollen?
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met frietquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen verslaafdenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat blowen echt nog een meerwaarde heeft als je het dagelijks doet.
Ik twijfel nog met etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
kroket neem ik van alles bij, mosterd mayo en satesaus afwisselenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kroket met mosterd en Frikandel speciaal of met mayo?
krokante scherpe patatjes in de frikandel douwenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met friet![]()
ik weet alles.
jij bent raarquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
krokante scherpe patatjes in de frikandel douwen![]()
De kroket eet ik "gewoon"
Wat voor meerwaarde?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef Myraela het volgende:
Appelmoes jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met je friet de inhoud van de kroket eruit halen en dan dat lege omhulseltje vullen met friet![]()
ik weet alles.
Wie is een klein kind?quote:
Appelmoes hoort alleen bij bruine bonenquote:
Dat is helemaal ranzigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Appelmoes hoort alleen bij bruine bonen
heul niet, die hoor je met stoofvlees te etenquote:
Wat de neuk?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekkerquote:
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, die hoor je met stoofvlees te eten
Bruine bonen horen sowieso gewoon in de afvalbakquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, die hoor je met stoofvlees te eten
2 dingen waar je me niet voor wakker hoeft te maken, bruine bonen en (kruimelige) aardappelenquote:
Appelmoes is voor bij friet met haanquote:
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week maar eens gaan eten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jij lust zeker helemaal niks?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef rival het volgende:
[..]
Bruine bonen horen sowieso gewoon in de afvalbak
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Stoofvlees eet je bij patat.heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust heel veelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij lust zeker helemaal niks?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appelmoes is voor bij friet met haan
Capt Obviousquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij lust zeker helemaal niks?
Vleesch met vleesch en friet met satequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoofvlees is lekker bij de friet, niet bij de frikandel
Ja hoe was je appelmoes gelukt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Appelmoes is voor bij friet met haan
bruine bonen met piepers spekjes en appelmoesquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2 dingen waar je me niet voor wakker hoeft te maken, bruine bonen en (kruimelige) aardappelen
Krijg er nu al spontaan kots nijgingen van
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bruine bonen met piepers spekjes en appelmoes
En een bal zout, maar dat gaat over al het eten
ik niet, maar het scheelt dat ik de belangrijkste dingen wel lust. Pasta, rijst, piepers, tomatensaus, champignons, spinazie, vleesch, erwten, mais, bonen, enz enzquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe was je appelmoes gelukt?
Navond allemaal
ik wil niet koken maar ik heb wel zin in lekker eten. Zwaar leven.quote:
Even de stad in danquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil niet koken maar ik heb wel zin in lekker eten. Zwaar leven.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geweldighad bijna 2 liter en dat is in 3 dagen op gegaan :$
wij niet, bij ons werd ook veel indisch gekookt, thuis eet ik nooit piepers tenzij gebakken of gefrituurd, dus de enkele keer dat ik bij mn ouwelui of oma ga eten wil ik wel eens piepers mee etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Behalve
Bah.
Wij hadden altijd piepers vroeger.
Kan die dingen niet meer zien eerlijk gezegd
bestellen of afhalen, ik had ook geen zinquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met spek en uitjesquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe koud het is?quote:
ik zal het op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet, maar het scheelt dat ik de belangrijkste dingen wel lust. Pasta, rijst, piepers, tomatensaus, champignons, spinazie, vleesch, erwten, mais, bonen, enz enz
Alleen paprika, koolsoorten, rauwe ui, boter moet je sowieso niet mee aankomen
vertel!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ik ben erachter waarom wij single zijn.
Ze kunnen onze awesomeness niet aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eten? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem meequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij niet, bij ons werd ook veel indisch gekookt, thuis eet ik nooit piepers tenzij gebakken of gefrituurd, dus de enkele keer dat ik bij mn ouwelui of oma ga eten wil ik wel eens piepers mee eten
Nog steeds een watjequote:
Ze zien ons knappe voorkomen en denken automatisch dat wij uit hun league zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kunnen onze awesomeness niet aan?
Nee.quote:
En waarom ben ik chronisch single dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zien ons knappe voorkomen en denken automatisch dat wij uit hun league zijn.
[..]
Nee.
Jij bent gewoon te kieskeurig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En waarom ben ik chronisch single dan?
Ik ontken niet dat ik kieskeurig ben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te kieskeurig.
Jij ook al?quote:
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef rival het volgende:
[..]
bestellen of afhalen, ik had ook geen zin
Domino's cheesy crustquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?
En ik wil te graag zeker?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te kieskeurig.
lijstje voor?quote:
Echt, he.quote:
fuck yeah, dan kan ik ook cinnabuns bestellenquote:
zenks!quote:
Bij mij is het omgekeerd ik denk sowieso dat alle dames uit mijn league zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter.
domino's. de minst lekkerequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke pizzaria was dat met die reclame van kaas in de randjes?
Dat kan ook een reden zijn, ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd ik denk sowieso dat alle dames uit mijn league zijn
Fasje, waarom ben jij dan single?quote:
Helaas welquote:
Zal me aan m'n reed roestenquote:
Dat is toch New York?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck yeah, dan kan ik ook cinnabuns bestellen
Te weinig keuze denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fasje, waarom ben jij dan single?
Het zal vast iets anders zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ook een reden zijn, ja.
Buurmeisje glibbert van d'r stoel af voor jou. Trek de stoute schoenen eens aanquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel
[..]
Zal me aan m'n reed roesten
[..]
Dat is toch New York?
Hier niet. Echt absoluut niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is Domino's een stuk beter dan New York anders.
Kontquote:
Zijn sticks hier trouwens, en jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ze nu ook. Domino eerder.
Ik eet teveel fastfood
Hier is New York droog en weinig smaak.quote:
De 2e dag was ik bij mn ouders en die hebben ook veel gegeten, bij het eten en tussendoor ook wat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jeumig wat veel
Wel lekker
Mijn zoon leest mee: Hoe krijg je dat voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |