Ja, een andere charlatan (Jonathan Powell) werd hier ook al afgekraakt door echt meteorologen. Die schijnt ook nepfoto's e.d. van "erkende meteorologen" op zijn site hebben geplaatst:quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Lemans24 het volgende:
Die James Madden voorspelt dat toch ieder jaar?
Oplichter pur sang.
Hier waar ik ben in de UK moet de eerste nachtvorst volgens mij nog komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die horror winter is alleen voor de UK geldig.
Want daar zijn de winters heftiger dan hier.
En november wordt als geheel niet eens te koud...quote:(when others were forecasting a mild November with the reduced risk for frosts!)
A significant and widespread snowy period has been clearly defined within the long-range forecasts for in or around the 23rd - 30th November, since the issue of the autumn forecast in April 2013 (almost 8 months in advance).
Dit is de verwachting voor het noord-westen. De sneeuwval in deze run zit met name in het zuiden.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pluim bevalt me nog minder dan die van een paar uur geleden
Die verschilt niet echt, die van het zuiden heeft enkel meer lijntjes boven de 0.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is de verwachting voor het noord-westen. De sneeuwval in deze run zit met name in het zuiden.
je plaatje is stukquote:Op donderdag 14 november 2013 23:45 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week woensdag laag met kern op de zuidelijke Noordzee, Theta-E's van 12 tot 8 graden, T500hPA -32 -36° Benelux. Dit betekent een sneeuwvalgrens op zeeniveau !Pakken we nog even de neerslag erbij dan vooral op vrijdag-zaterdag mooie sneeuwopties op doorkomende sneeuwstoring vanuit zuiden
[ afbeelding ]
ik heb voorruit verwarming op mijn nieuwe bus, ik ben klaar voor de winterquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is toch alleen maar slecht nieuws
Heb ik niet op de fietsquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb voorruit verwarming op mijn nieuwe bus, ik ben klaar voor de winter
quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb verwarmde handschoenen voor op de fiets
lach maar, als jullie kouwe vingers krijgen zet ik mijn verwarming een standje hoger, dan maar een mietjequote:
Ik krijg geen koude vingers, want ik hoef nooit te fietsen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
lach maar, als jullie kouwe vingers krijgen zet ik mijn verwarming een standje hoger, dan maar een mietje
whehehehe, jij wintquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik krijg geen koude vingers, want ik hoef nooit te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |