België?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Er valt hier gesmolten sneeuw volgens mij
Regen dus. Ja hier ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Er valt hier gesmolten sneeuw volgens mij
Van de maand november, van de herfst of van 2013?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het regenrecord al verbroken eigenlijk?
Klopt, dan moet er vandaag al 10mm in De Bilt gevallen zijn. En toch raar dat dat kaartje tot op de dag vandaag is bijgewerkt. Ze kunnen toch niet voor elke mm op elke plaats dat kaartje aanpassen...quote:
Het is t/m 8:00 's ochtends, dat geldt blijkbaar als een dag.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt, dan moet er vandaag al 10mm in De Bilt gevallen zijn. En toch raar dat dat kaartje tot op de dag vandaag is bijgewerkt. Ze kunnen toch niet voor elke mm op elke plaats dat kaartje aanpassen...
Waterkoud inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 17:09 schreef alors het volgende:
Wat een smerig grafweer zeg, van die vieze natte lucht
Dat hoeft niks te zeggen over het weer op het vaste landquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)n-starting-next-week
![]()
![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen over het weer op het vaste land
Ik weet wat ik triester vind, de voorspellingen zelf of de mensen die het gelovenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)n-starting-next-week
![]()
![]()
Dat jaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wat ik triester vind, de voorspellingen zelf of de mensen die het geloven
Die horror winter is alleen voor de UK geldig.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat jaDenk dat het best wel weer mee gaat vallen met die zogenaamde "HORROR" winter!
Weet ik, ik heb het gelezen. Ze hebben het toen ook een keer voor ons voorspeld. Kwam ook niets van terecht.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die horror winter is alleen voor de UK geldig.
Want daar zijn de winters heftiger dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |