Nee, ik vind mijn toontje niet overdreven en dus vind ik ook niet dat het wat minder kan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat een toontje. Dat mag wel wat minder vind je niet. Ik rij 50.000km per jaar. Als je gewoon rechtdoor rijd is 130kmph geen enkel probleem (ook met zomerbanden). Bij sommige auto's moet inderdaad de ESP even uitgezet worden als je wilt dat de CC niet steeds uitvalt[...]
zal wel op het randje worden, of natte sneeuw, of regen. oogt allemaal erg fragiel als ik de kaarten zo bekijkquote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef Adrie072 het volgende:
Overgenomen van forum.topshelfmeteo.nl, sneeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een FB pagina en Twitter hebben ze ook (voor degene die het niet weten).quote:Op maandag 18 november 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
De sneeuwkansen in Nederland (per regio, dus Amsterdam/NO Twente/Groningen-Assen enz)
http://forum.topshelfmete(...)g70513.html#msg70513
Wel een accountje nodig.
Iedere week is het volgende week koud.quote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
de pluim, lekker fris vanaf volgende week
Nederland kennende gewoon vies grijs. En de winterliefhebbers altijd maar blaten dat het bij zulk weer altijd mooi helder en zonnig is en dat het dus beter is dan 10 graden warmer want dan regent het altijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Word het mooi fris of word het weer grijs en vochtig koud. Want anders mag het wegblijven.
Niet waar ik woonquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
In Duitsland zit veel sneeuw: http://mapsdemo.wetteronline.de/?M=3&Zlat=51.0000&Zlon=10.5000
quote:KNMI: Morgen buigt het laag zuidwaarts af en beweegt daardoor morgenavond ten westen van ons land richting Noord-Frankrijk. Het bijbehorende occluderende frontale systeem bereikt de onze westkust halverwege de middag en stagneert in de avond boven ons land. Het front verlaat pas donderdagochtend in zuidwestelijke richting ons land wanneer het laag inmiddels boven Frankrijk ligt.
Morgenmiddag weer frontale neerslag. De neerslag begint als regen, maar gaan waarschijnlijk over in natte sneeuw, NESO en Harmonie geven hier een duidelijk signaal voor. Als gevolg van doorvallende neerslag bij een krimpende wind koelt de luchtkolom af, dit proces is goed te volgen in de progtemps. Het freezing-level komt dan tijdelijk rond 600 vt te liggen. De neerslagverdeling kent onzekerheden vanwege de verschillen in de koers van het laag. Harmonie en EC laten de neerslag duidelijk oostelijker komen dan Hirlam en laten de neerslag ook langer boven ons land aanwezig.
Gewoon exact hetzelfde maar dan nog kutter dus(contradictie btw)quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nederland kennende gewoon vies grijs. En de winterliefhebbers altijd maar blaten dat het bij zulk weer altijd mooi helder en zonnig is en dat het dus beter is dan 10 graden warmer want dan regent het altijd___!
Vooral veel regen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |