lol quequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef Djeez het volgende:
Ze moeten dat illegale vuurwerk gewoon verbieden, heb je er ook geen last meer van
Het is of dat, of men heeft de definitie van terrorisme flink opgerekt om ook hiervoor taps in te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon zelf 1 of 2 sites
Dat komt omdat Nederlanders controlfreaks zijn. Alles moet tot in de puntjes geregeld zijn. En ook al is alles in feite voldoende gereguleerd, dan moet het nóg verder uitgemolken worden om het bestaansrecht van lobbyclubs en de daarbij gepaard gaande subsidies te rechtvaardigen. Ollanders zijn nu eenmaal zeurkousen die totaal niet te vergelijken zijn met de Bourgondische leefstijl van Belgen. Terecht dat België zich afgescheiden heeft van Nederland.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom doet Nederland zo moeilijk met vuurwerk, dat kan ik als Belg niet begrijpen..
Zoals ik nu weet:
België: niet zo heel streng
Nederland: Heel streng
Duitsland: bijna alles mag
Frankrijk: ??
Engeland ??
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef Djeez het volgende:
Ze moeten dat illegale vuurwerk gewoon verbieden, heb je er ook geen last meer van
Ik ben getrouwd met een Vlaamse en mijn zoon is dan ook Belg. Woon echter in Nederland, mag ik nu ook vlinders en nitraten hebben?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederlanders controlfreaks zijn. Alles moet tot in de puntjes geregeld zijn. En ook al is alles in feite voldoende gereguleerd, dan moet het nóg verder uitgemolken worden om het bestaansrecht van lobbyclubs en de daarbij gepaard gaande subsidies te rechtvaardigen. Ollanders zijn nu eenmaal zeurkousen die totaal niet te vergelijken zijn met de Bourgondische leefstijl van Belgen. Terecht dat België zich afgescheiden heeft van Nederland.
Uiteraard. Elke Nederlander aan een nitraatbomquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een Vlaamse en mijn zoon is dan ook Belg. Woon echter in Nederland, mag ik nu ook vlinders en nitraten hebben?
Was nog op zoek naar Cobra 6. Mijn zoon is bijna vijf, mag hij ze dan al afsteken of nog niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke Nederlander aan een nitraatbom
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was nog op zoek naar Cobra 6. Mijn zoon is bijna vijf, mag hij ze dan al afsteken of nog niet?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
UiteraardWel eerst de gebruiksaanwijzing lezen....als hij dat kan tenminste.
Nog niet. Wel tekent hij al piemels op school, dus komt wel goedquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
UiteraardWel eerst de gebruiksaanwijzing lezen....als hij dat kan tenminste.
Held!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
[..]
Nog niet. Wel tekent hij al piemels op school, dus komt wel goed
De regels in Duitsland zijn praktisch hetzelfde als in Nederland. Volgens mij zijn strijkers de enige uitzondering (en die knallen tegenwoordig even hard als Nederlandse rotjes).quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom doet Nederland zo moeilijk met vuurwerk, dat kan ik als Belg niet begrijpen..
Zoals ik nu weet:
België: niet zo heel streng
Nederland: Heel streng
Duitsland: bijna alles mag
Frankrijk: ??
Engeland ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |