SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
Gaat vanzelf over.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef MichaelScott het volgende:
Zou je niet eens een dokter bellen in plaats van hier een topic te openen?
RIP aan de nabestaandenquote:
Als je bloed ophoest? Die huisarts stuurt je meteen door naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef iketurnerjr het volgende:
Leuk je gekend te hebben, rip ts
(even serieus, huisarts even bezoeken)
Afhankelijk van het geslacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef BadSnoopy het volgende:
Met bloed ophoesten moet je altijd naar de dokter gaan, niet alleen met ophoesten, uit ieder gaatje uit je lichaam is het een minder goed teken.
Een leprapatient gefistquote:
Ja als het er daar niet 1 keer per maand NIET uit komt moet je om andere redenen toch ook wel naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef Yonder het volgende:
[..]
Afhankelijk van het geslacht natuurlijk.
awwww bro-hugquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh ts, ik ben gewoon een beetje verdrietig geworden van die foto. En vervuld van walging, dat ook
Maar je moet naar de dokter gaan dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
Nu ik nog eens kijk lijkt het ook heel erg veel op de bramenjam die ik vroeger wel eens maakte. Misschien dat ts ons voor het lapje houdt.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef SaucyCock het volgende:
Het houdt niet op; help!Nee, dit lijkt totaal niet op bramenjam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Gesmolten vruchtenijs?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt totaal niet op bramenjam.
Mja, of een smoothie ofzo. Framboos, zou ik zeggen.quote:
Zou er toch niet van eten, bevroren dan wel gesmolten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mja, of een smoothie ofzo. Framboos, zou ik zeggen.
Zitten er bij die tweede foto nou stukjes in, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef SaucyCock het volgende:
Jullie krijgen er honger van zo te horen.
Het begon te stollen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zitten er bij die tweede foto nou stukjes in, of zie ik dat verkeerd?
En het komt uit je neus of waar komt dit vandaan?quote:
Zowel mijn maag als neus, waarom?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En het komt uit je neus of waar komt dit vandaan?
Ik probeer gewoon de situatie even duidelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Zowel mijn maag als neus, waarom?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfs als ik met mijn reet in plaats van ogen zou kijken zou ik nog zien dat het nep was ts. Wellicht moet je voor de Nederlandse filmindustrie gaan werken, daar houden ze er ook nogal vaak van om het slechte acteerwerk te versterken met overduidelijk nepbloed, nepkots en al die onzin meer.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef SaucyCock het volgende:
Het houdt niet op; help!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt me nog meer vertellen maar dat is geen bloed.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Retard?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Je kunt me nog meer vertellen maar dat is geen bloed.
Ik weet niet of jij weleens zo'n infuus in je handen hebt gehad of open gemaakt hebt gezien maar bloed is vele malen donkerder.quote:
Leer het verschil tussen zuurstofrijk bloed en zuurstofarm bloedquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij weleens zo'n infuus in je handen hebt gehad of open gemaakt hebt gezien maar bloed is vele malen donkerder.
Bloed is, zeker als het bijvoorbeeld opvangt in een bakje, bijna zwart. Dit lijkt me op het spul waar kinderen mee verven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |