SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Je weet dat Kees rondjes van 150 km fietst he? Daar zou ik me eerder zorgen om maken dan dat je baard niet zo'n mooie inplant heeft...quote:
10x15=150. Dus ik maak me nergens zorgen over.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je weet dat Kees rondjes van 150 km fietst he? Daar zou ik me eerder zorgen om maken dan dat je baard niet zo'n mooie inplant heeft...
Als je dan gewoon minder pasta of rijst per maaltijd eet ben je het ook minder snel zatquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Om nog terug te komen op dat quinoa schoonmaken, je kan ook voorgekookte quinoa kopen dat scheelt weer. Ik vind het gewoon een lekkere aanvulling op rijst en pasta. Heb al veel rijst en pasta gegeten ben er soms wel eens klaar mee.
Gekookte aardappelen, groente, vlees en jus heb ik daarintegen wel weer genoeg gegeten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef CyclingGirl het volgende:
zo bedoel ik het niet. Gewoon wat afwisseling. Aardappelen zijn ook lekker, vooral de zoete!
ja precies, wat afwisselen is wel fijn. Elke dag brood op het werk ben ik snel zat. Dat wassen was ook zo klaar. Paar keer uitspoelen en in de zeef. Avond eten, eet ik gewoon wat de pot schaft, aardappelen, rijst of pasta.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Om nog terug te komen op dat quinoa schoonmaken, je kan ook voorgekookte quinoa kopen dat scheelt weer. Ik vind het gewoon een lekkere aanvulling op rijst en pasta. Heb al veel rijst en pasta gegeten ben er soms wel eens klaar mee.
Mocht ik tijdens de ESF niet aan het fietskamperen zijn moeten we natuurlijk wel vriendjes blijven, voor op de party/ESF meet. Misschien kunnen we met z'n 3en een hotelkamer nemen(als Puala tenminste ook gaat), had begrepen dat traditie is dat we 3 pers kamers nemen ofzo????quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Soms? Bedankt voor het compliment!
zoet aardappels bij stampot met zuurkool , perfecte afwisseling op de gewone aardappelquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef CyclingGirl het volgende:
zo bedoel ik het niet. Gewoon wat afwisseling. Aardappelen zijn ook lekker, vooral de zoete!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef peleetje het volgende:
Zit ik te overwegen om een Stevens Prestige aan te schaffen voor de winter...
kom ik net bij Specialized deze Allez tegen. (Frameset). HIj was al te verkrijgen maar alleen in matzwart. Deze spreekt meer aan.
[ afbeelding ]
Iemand ervaringen met de Allez frameset?
Inderdaad, in Rusland schoppen ze je van deze fiets af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:29 schreef Patroon het volgende:
Ik vind hem wat vrouwelijk ogen, zal wel door het roze komen...
Ik zeg doen! daar kun je een leuke fiets mee op bouwen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef peleetje het volgende:
Zit ik te overwegen om een Stevens Prestige aan te schaffen voor de winter...
kom ik net bij Specialized deze Allez tegen. (Frameset). HIj was al te verkrijgen maar alleen in matzwart. Deze spreekt meer aan.
[ afbeelding ]
Iemand ervaringen met de Allez frameset?
SPOILER: P.s.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |