bij postcode XXXX invullenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:01 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik zit hier met een blauwe belasting enveloppe,
waar RETOUR! op staat geschreven.
dus ik wil dr zo'n sticker op doen,
maar nergens staat de afzender postcode!
ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ik m openmaak..??
dan wordt ie er door de machine uitgegooid en komt de envelop via handsortering op de juiste plaats terecht. Waarschijnlijk een postbus in Heerlen (postcode 6400)quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:13 schreef eigendeegcookie het volgende:
XXXX?
nooit van gehoord,
wat doen ze dr dan mee?
dat mogen zij ook niet. Dat mag alleen in Den Haag, maar ik denk dat ze wel weten waar de envelop naar toe moetquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:22 schreef eigendeegcookie het volgende:
begrijp ik t goed dat handsortering m dan openmaakt?
Daar zijn de meningen altijd nogal over verdeeld, waar die sticker moet. Mij is altijd geleerd dat de sticker van de curator over het adres heen moet, maar wel zo dat de naam nog zichtbaar is, anderen zeggen dat de sticker van de curator naast het adres geplakt moet worden. Links- of rechtsonder op de envelop mogen we hier in ieder geval niet doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de sorteerders ook nog een gratis tip dan maar: plak de sticker van de curator linksonder op de envelop. meer hoeft er niet gedaan te worden, want de machine zorgt ervoor dat het goed komt
Bij ons dus ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 04:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen altijd nogal over verdeeld, waar die sticker moet. Mij is altijd geleerd dat de sticker van de curator over het adres heen moet, maar wel zo dat de naam nog zichtbaar is, anderen zeggen dat de sticker van de curator naast het adres geplakt moet worden. Links- of rechtsonder op de envelop mogen we hier in ieder geval niet doen.
De subco moet het dan hogerop gaan zoeken, want die wachttijd dient hij/zij betaalt te krijgen. Dit hebben ze hier ook geprobeerd met de subco's, maar die krijgen nu netjes de wachttijd betaald. Wat betreft dat wachten van de eigen chauffeurs: ik kan het mij niet permitteren om een uur te wachten omdat ik 's avonds vaak een haalrit heb na mijn autobestelling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Apart, bij ons moeten ze toch echt wel wachten, soms wel een uur of zo. En ja, dat kost wel geld maar ze eerst weg laten gaan en daarna een order moeten geven om het na te brengen lijkt me ook wat omslachtig als het gewoon duidelijk is dat nog niet alles klaar is voor het depot. Wel lullig overigens, want de chauffeur die bij ons het vaakst en het langst moet wachten is niet in dienst van het autobedrijf zelf, maar van een externe partij. Dus die krijgt de wachttijd niet betaald, terwijl er wel een boete aan het autobedrijf wordt betaald. Het autobedrijf wordt er dan dus wel beter van terwijl die chauffeur in eigen tijd staat te wachten.
Dat is al gebeurd, maar het autobedrijf wil de rit niet naar een later tijdstip verplaatsen en het is voor ons simpelweg onmogelijk om op een drukke donderdag al die wijken klaar te hebben om 11 uur. Waarom ze de rit niet naar een later tijdstip willen verplaatsen weet ik trouwens niet, want die chauffeur heeft ook nog een middagrit en die sluit dus niet aan op die depotrit. Daartussen heeft ie wel 2 uur niks, dus die depotrit zou makkelijk naar een wat later tijdstip verschoven kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:35 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Misschien ook een idee voor jullie VBG om eens om tafel te gaan met het Autobedrijf om de tijden beter op elkaar af te stemmen. Is hier ook gebeurd en scheelt voor beide partijen veel ergernis (en geld)
FOUT, FOUT, FOUT!quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij postcode XXXX invullen
dat is de officiële manier ja, maar zoals ik het zei zou het ook moeten kunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 04:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen altijd nogal over verdeeld, waar die sticker moet. Mij is altijd geleerd dat de sticker van de curator over het adres heen moet, maar wel zo dat de naam nog zichtbaar is, anderen zeggen dat de sticker van de curator naast het adres geplakt moet worden. Links- of rechtsonder op de envelop mogen we hier in ieder geval niet doen.
het komt vanzelf op het goede adres terechtquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
FOUT, FOUT, FOUT!
xxxx doe je alleen bij herstellen aan geadresseerde, als je de juiste postcode niet weet. Als een brief retour afzender moet, en je hebt het adres van de afzender niet, dan moet je invullen:
2500 NA 99054
Ja, maar dan hebben we bij de volgende werkbespreking weer als agendapunt dat de stickers van de curator niet op de goede plek worden geplaktquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is de officiële manier ja, maar zoals ik het zei zou het ook moeten kunnen.
denk het niet. Geen klachten bij ons, zo heb ik gehoord van diegene die er over gaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we bij de volgende werkbespreking weer als agendapunt dat de stickers van de curator niet op de goede plek worden geplakt
Nou ja, bij ons is het al meerdere malen agendapunt geweest, het mag bij ons gewoon niet op die manier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk het niet. Geen klachten bij ons, zo heb ik gehoord van diegene die er over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |