SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Was ook een goeie pot. Veltman was daar al meesterlijkquote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Basisopstelling Jong Ajax:
Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Tete, Bazoer, Serero, Klaassen, De Sa, Hoesen, Andersen
1e wedstrijd tegen Telstar. Daarmee hadden ze nu 1e gestaan.
Ja, maar als we elke wedstrijd betere spelers hadden zoals Dale Cooper opnoemt was het ook wel nét iets beter gegaan denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht dan?
hij kan geen nederlands en nauwelijks engels. Helpt ook niet echtquote:
Sowieso niet aan beginnen. De financiële meerwaarde van die aziaten en zulks schijnt ook tegen te vallen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij kan geen nederlands en nauwelijks engels. Helpt ook niet echt
Uiteraard was het dan wel net iets beter gegaan maar dan had je nog steeds niet mee gedaan in het linkerrijtje.quote:Op maandag 11 november 2013 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar als we elke wedstrijd betere spelers hadden zoals Dale Cooper opnoemt was het ook wel nét iets beter gegaan denk ik
Dit.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard was het dan wel net iets beter gegaan maar dan had je nog steeds niet mee gedaan in het linkerrijtje.
Boeit ook helemaal niet natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard was het dan wel net iets beter gegaan maar dan had je nog steeds niet mee gedaan in het linkerrijtje.
Dat sowieso. Maar ik zie de meerwaarde er eigenlijk niet van in.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Boeit ook helemaal niet natuurlijk.
Voor de Bazoertjes is het een prima competitie om te wennen aan de hogere fysieke weerstand en omgaan met mentale weerbaarheid.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik zie de meerwaarde er eigenlijk niet van in.
Dat denk ik wel hoor. Maar het is voor die jongens ook wel goed om te weten dat overwinningen niet uit de lucht komen vallen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker tegen Ajax scoren en uiteindelijk op 1 goal na niet kampioen wordenquote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Mavcovic het volgende:
Jan Vertonghen werd door flink verliezen met RKC ook een harde!
Zonder zijn goal hadden we 2 punten meer en was het doelsaldo niet meer belangrijk!quote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker tegen Ajax scoren en uiteindelijk op 1 goal na niet kampioen worden
quote:Op maandag 11 november 2013 22:39 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Zonder zijn goal hadden we 2 punten meer en was het doelsaldo niet meer belangrijk!
Heeft hij het zelf naar gemaakt hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is eigenlijk schandalig dat Vermeer moet keepen bij Jong
Hij heeft een poosje minder gespeeld maar kom op zeg dit kun je hem niet aandoen. Ik had gezegd dat ze maar iemand anders moesten zoeken als ik in zijn positie had gestaan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf naar gemaakt hoor.
Hij houdt de jeugd op de bankquote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf naar gemaakt hoor.
Ja hij kan nu niet verkocht worden en moet toch wedstrijdritme op doen. En hij heeft gewoon een contract bij Ajax, dus hij speelt maar als ze hem nodig hebben bij Jong Ajax.quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een poosje minder gespeeld maar kom op zeg dit kun je hem niet aandoen. Ik had gezegd dat ze maar iemand anders moesten zoeken als ik in zijn positie had gestaan.
Die spelen ook wel genoeg hoor.quote:
Niet heel erg professioneel. Ging vandaag ook weer als een mietje naar de bal. Gelukkig werd er deze keer wel gefloten voor hem.quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft een poosje minder gespeeld maar kom op zeg dit kun je hem niet aandoen. Ik had gezegd dat ze maar iemand anders moesten zoeken als ik in zijn positie had gestaan.
Jan was pas zijn laatste seizoen echt goedquote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Mavcovic het volgende:
Jan Vertonghen werd door flink verliezen met RKC ook een harde!
Laatste twee seizoenen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jan was pas zijn laatste seizoen echt goed
Er is ook nog zoiets als het menselijk aspect wat je even totaal negeertquote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij kan nu niet verkocht worden en moet toch wedstrijdritme op doen. En hij heeft gewoon een contract bij Ajax, dus hij speelt maar als ze hem nodig hebben bij Jong Ajax.
[..]
Die spelen ook wel genoeg hoor.
Denk je dat hij daar gemotiveerd staat te keepen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet heel erg professioneel. Ging vandaag ook weer als een mietje naar de bal. Gelukkig werd er deze keer wel gefloten voor hem.
Ik denk dat je als speler nog altijd liever wedstrijden speelt dan alleen maar traint hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het menselijk aspect wat je even totaal negeert
Wat moet Vermeer nu dan volgens jou? Door de basisplek van Cillessen hebben we opeens veel minder tegendoelpunten. Ik heb Vermeer lang verdedigt, maar Cillessen kan je er nu niet meer uithalen. En moet Vermeer dan maar niet meer spelen, waardoor hij ook nog wedstrijdritme kwijtraakt als hij eens moet invallen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
geen idee. Maar dat is vooral zijn eigen probleem dan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar gemotiveerd staat te keepen?
Gewoon lekker mee trainen en invallen of starten indien Cillessen niet fit is en dan in de winterstop een leuke club zoekenquote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Wat moet Vermeer nu dan volgens jou? Door de basisplek van Cillessen hebben we opeens veel minder tegendoelpunten. Ik heb Vermeer lang verdedigt, maar Cillessen kan je er nu niet meer uithalen. En moet Vermeer dan maar niet meer spelen, waardoor hij ook nog wedstrijdritme kwijtraakt als hij eens moet invallen?
ik ga er niet vanuit dat Vermeer nu in de winterstop mag vertrekken. Als hij vertrekt dan is het aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee trainen en invallen of starten indien Cillessen niet fit is en dan in de winterstop een leuke club zoeken
Ja, maar het gaat erom dat hij geen wedstrijdritme verliest, zodra hij dan daadwerkelijk moet invallen. En ik denk dat Vermeer echt nog wel zijn revanche gaat pakken. Vermeer is een echte Ajacied, dus die gaat nu echt niet zomaar weg. Bovendien mag hij niet eens weg, omdat we dan V/D Hart als tweede keeper hebben voor de rest van het seizoen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee trainen en invallen of starten indien Cillessen niet fit is en dan in de winterstop een leuke club zoeken
Nou nou wat erg allemaal. Zal morgen even een kaartje sturen om hem sterkte te wensen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die jeugdkeeper eronder doet het ook prima toch? Ik zou het Vermeer zeker wel gunnen als er een mooie club in de winterstop komt en Ajax zou er goed aan doen om dan mee te werken.quote:Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik ga er niet vanuit dat Vermeer nu in de winterstop mag vertrekken. Als hij vertrekt dan is het aan het einde van het seizoen.
V/D Hart is een groot talent, maar vergeet niet dat 'ie pas 18(?) is. Ik denk niet dat 'ie nu al zomaar even kan invallen bij blessures/schorsingen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die jeugdkeeper eronder doet het ook prima toch? Ik zou het Vermeer zeker wel gunnen als er een mooie club in de winterstop komt en Ajax zou er goed aan doen om dan mee te werken.
ik gun het hem ook maar De Boer wil nou eenmaal twee zowat gelijkwaardige keepers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die jeugdkeeper eronder doet het ook prima toch? Ik zou het Vermeer zeker wel gunnen als er een mooie club in de winterstop komt en Ajax zou er goed aan doen om dan mee te werken.
Zo jammer dat Vermeer niet verkocht is, misschien wel een fout van Ajax. In alles zag je al dat Cilessen een kans verdiende. Helaas heeft het aardig wat punten gekost, denk aan AZ, PSV, Groningen en Zwolle bijna ook nog.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen medelijden met Vermeer, hij heeft echt teveel steken laten vallen. Achterin is er veel meer rust sinds Cillessen staat te keepen
gewoon zoals verwacht, beetje aanmodderen bij een club die niets klaar weet te spelen.quote:
Amenquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Die afgunst in de rest van het land is ook lachwekkend omdat Veltman is opgeroepen voor Oranje. Pas 1 wedstrijd goed gespeeld alles!!! Maar dat is bij meerdere spelers het geval die door Loewie geselecteerd worden. Mij lijkt de selectie van Narsingh meer merkwaardiger dan de selectie voor Joël. Ach, zal wel Ajax zijn hé. Als er een moment is om over iets wat met Ajax te maken heeft, grijpen ze direct hun kans.
Dat zeggen zelfs mensen uit Rotterdam en Eindhoven en die moeten al helemaal stil wezen. Martins Indi, De Vrij, Rekik, Bruma zijn ook op basis van leuke wedstrijdjes binnengehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Amen.
'Dat spelertje van Ajax' 'Twee keer redelijk gespeeld'
Een club die meedoet om het kampioenschap van Engeland. Echt niets klaarspelen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon zoals verwacht, beetje aanmodderen bij een club die niets klaar weet te spelen.
Doet niet mee om het kampioenschap, worden gewoon 4e of 5e of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Een club die meedoet om het kampioenschap van Engeland. Echt niets klaarspelen inderdaad.Echt, die afkeer en afgunst van nou naar Eriksen is echt zo overdreven, zo zielig en zo doorzichtig.
Het is net JR-Style tov Strootman wat dat betreft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Een club die meedoet om het kampioenschap van Engeland. Echt niets klaarspelen inderdaad.Echt, die afkeer en afgunst van nou naar Eriksen is echt zo overdreven, zo zielig en zo doorzichtig.
het gebrek aan scorend vermogen breekt ze momenteel een beetje op, kijk maar naar de wedstrijd tegen newcastle. Daarentegen staat er een zeer degelijke verdediging en dito middenveld. In 99% van de gevallen win je een wedstrijd zoals gisteren en sta je 'gewoon' twee punten achter de koploper. Opzeker dat ze meedoen voor het kampioenschap. Zeker omdat Chelsea, City en United ook verre van top zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doet niet mee om het kampioenschap, worden gewoon 4e of 5e of iets dergelijks.
Klopt. LitmanenAFCA heeft er ook wel een handje vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net JR-Style tov Strootman wat dat betreft.
Nee hoor, hij speelt bij Tottenham.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
Een club die meedoet om het kampioenschap van Engeland
Dus meedoet om het kampioenschap van Engeland. Maar dat is voor iemand met het intellect van een ondergrondse aardappel natuurlijk lastig om te bevatten, het zij je vergeven.quote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
Dus meedoet om het kampioenschap van Engeland
Dit soort dingen mag je achterwege laten voortaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
Maar dat is voor iemand met het intellect van een ondergrondse aardappel natuurlijk lastig om te bevatten, het zij je vergeven.
Ik vind het een waardevolle toevoeging waarmee ik op bescheiden wijze mijn visie betreffende jouw (gebrek aan) intellect en inzicht blootleg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee.
[..]
Dit soort dingen mag je achterwege laten voortaan.
Ik reageerde slechts op een minsens even debiele one-liner van jou.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Dven het volgende:
Wat misschien een idee is, dat is dat je zelf in plaats van een nietszeggende one-liner, eens een keer met dan ook maar één enkel argumentje komt waarom Tottenham geen grote rol kan spelen in het kampioenschap van Engeland dit jaar.
In de afgelopen 10 seizoenen heeft de kampioen van Engeland 4 keer minder dan gemiddeld 2 doelpunten per wedstrijd gescoord. Dat noem ik nu niet bepaald uitblinken in scorend vermogen. Toch waren ze over het algemeen met afstand kampioen. Hoe verklaar je dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageerde slechts op een minsens even debiele one-liner van jou.
[b]Maar zonder scorend vermogen word je geen kampioen in Engeland. :[/b])
Er is een verschil tussen ergens niet in uitblinken en er gewoon totaal niets van hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
In de afgelopen 10 seizoenen heeft de kampioen van Engeland 4 keer minder dan gemiddeld 2 doelpunten per wedstrijd gescoord. Dat noem ik nu niet bepaald uitblinken in scorend vermogen
Newcastle bleef echt met gemak overeind. Daar hadden ze geen keeper voor nodig die de wedstrijd van zijn leven speelde en een prestatie leverde die in haast 20 jaar niet meer geleverd is in de Premier League.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ergens niet in uitblinken en er gewoon totaal niets van hebben.
Als je ziet hoe makkelijk de tegenstanders stand houden snap ik n iet hoe je er bij komt dat Tottenham kampioen kan worden dara.
Mooi dat we er uit zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Newcastle bleef echt met gemak overeind. Daar hadden ze geen keeper voor nodig die de wedstrijd van zijn leven speelde en een prestatie leverde die in haast 20 jaar niet meer geleverd is in de Premier League.
Je toont weer op prachtige wijze aan wat voor klein kind je eigenlijk bent.quote:
Aldus jij met je gescheldquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Je toont weer op prachtige wijze aan wat voor klein kind je eigenlijk bent.
Wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kansloze discussie.
Overigens vind ik het treurig om Eriksen nu alweer af te schrijven bij Tottenham.
Kritiek op je eigen falen direct als gescheld omschrijvenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij met je gescheldSowieso als ik zeg tegenstanders kom je met één voorbeeld van een tegenstander die het wél lastig had (en toch stand hield). Beetje beperkt allemaal. Geen wonder dat je niet serieus genomen wordt dan.
Eriksen is voor HeatWave als wat Suarez is voor ChelseaMan op ajax netwerkquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HeatWave: ''Zoals verwacht moddert hij aan bij Tottenham''. Komt op mij afschrijvend over.
Ga je weer. Prima;ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kritiek op je eigen falen direct als gescheld omschrijven
Ah. Je verwacht dat ik hele boekwerken ga schrijven om te onderbouwen dat wat jij aangeeft nonsens is. Sorry, ik houd het liever bij de meest recente bewijzen.
Enige wedstrijd waar iedereen compleet door het ijs zakte was tegen West Ham United. Voor de rest is dit totaal nog niet voorgekomen en zijn er aanknooppunten genoeg qua spelbeeld en het creeeren van kansen.
Overigens is er maar één iemand die zelden serieus wordt genomen en dat ben jij, grote opperMOD
Als je nou alles leest zie je dat hij persoonlijk wordt, niet ik. Iets waar hij wel vaker een handje van heeft. Verder dreig ik helemaal nergens mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef jpg97 het volgende:
Oh mijn God ik reageer normaal bijna nooit in dit topic, maar wat een trieste discussie hier zeg.
En dat van een Moderator van het forum....
Dven komt met goede argumenten en GGMM kan niets anders dan dreigen en de argumenten met onzinnige one-liners van de hand doen. Best triest om te zien dat een moderator zo met een forumgenoot omgaat maar goed.
Een goede manier van omgaan met spelers die je successen hebben gebracht en voor altijd deel uitmaken van de historie van de club. Een speler die in de top 75 excuus, 76 staat van spelers met meeste wedstrijden voor Ajax. Een lijstje waar een groot gedeelte van dit forum maar een handvol spelers uberhaupt nog voor Ajax heeft zien spelen. En speler die momenteel door alles en iedereen in alle gelederen gemist wordt. Top.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil gewoon helemaal niet meer over dat joch hoeven discussieren hier, hij is weg, klaar, doei. Veel succes verder, maar het zal me worst zijn.
"omgaan met"quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goede manier van omgaan met spelers die je successen hebben gebracht en voor altijd deel uitmaken van de historie van de club. Een speler die in de top 75 excuus, 76 staat van spelers met meeste wedstrijden voor Ajax. Een lijstje waar een groot gedeelte van dit forum maar een handvol spelers uberhaupt nog voor Ajax heeft zien spelen.
Ik denk met weemoed terug aan zijn briljante loopacties en hoe hij de bal altijd als aan een touwtje aan zijn voet had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Idd, net zoals ik de 55% mislukte passes van Eriksen misquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan zijn briljante loopacties en hoe hij de bal altijd als aan een touwtje aan zijn voet had.
Een magier op voetbalsloffen.
[ afbeelding ]
Eriksen zit vaker dichter bij de 100% dan dichter bij de 50%. Je eigen afkeer verblindt je voor de zoveelste keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, net zoals ik de 55% mislukte passes van Eriksen mis.
Hmmm, geeft me nostalgische gevoelens over Soetaers, Machlas, Sikoraquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - Bulykin - Ebecilio. Dat waren tijden zeg.
Dit nadat je zelf met een provocerende opmerking kwam waar je dondersgoed van wist dat het reacties zou uitlokkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil gewoon helemaal niet meer over dat joch hoeven discussieren hier, hij is weg, klaar, doei. Veel succes verder, maar het zal me worst zijn.
Nee, het was gewoon een kloppend antwoord op zijn vraag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit nadat je zelf met een provocerende opmerking kwam waar je dondersgoed van wist dat het reacties zou uitlokken.
Ah, was totaal niet subjectief ofzo. Of nouja, héél misschien subjectief, maar iig zeer genuanceerd. De opmerking die elke discussie de grond in zou boren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een kloppend antwoord op zijn vraag.
Bron?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:42 schreef Luco het volgende:
Huawei dus. Lelijke sponsor maar een zak geld is altijd welkom.
Sja, als ze met 20 miljoen aankomen zettenis het meteen een A-merk denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bron?
Ik las juist dat Ajax geen interesse heeft in Huawei en liever een 'A-merk' heeft.
Nummer drie van de wereld mag toch wel een A-merk genoemd worden. Alleen is de naam niet bekend genoeg, omdat er voorheen vaak een ander merkje overheen werd geplakt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bron?
Ik las juist dat Ajax geen interesse heeft in Huawei en liever een 'A-merk' heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |