dankjewel jmp altijd fijn thuiskomen als jij er bentquote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey ado leuk dat je er bent. Welkom.
ja inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van Bikkelmannetje
Deze man..
Mijn nieuwe vlam en ondertussen relatie met Jipje.
MANNEN ZIJNALLEMAAL KLOOTZAKKEN.
wat een sukkelquote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van Bikkelmannetje
Deze man..
Mijn nieuwe vlam en ondertussen relatie met Jipje.
MANNEN ZIJNALLEMAAL KLOOTZAKKEN.
Goffer Is dat dat ff jammerquote:
hahahaha jmp volgens mij zijn wij de enige 2 rasechte nederlanders hierzo, allemaal import voor de restquote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit topic is net een aspergeplantage... GEEEERT GEEERT GEEERT!!! Haha jatog Leks? Of ben je ook een medelander?
nopequote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahahaha jmp volgens mij zijn wij de enige 2 rasechte nederlanders hierzo, allemaal import voor de rest
Klopt, kijk maar op het stickertje van je radio. 'made in china' waarschijnlijkquote:
Noors en duits bloed hiero. 6 generaties terug ofzoquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahahaha jmp volgens mij zijn wij de enige 2 rasechte nederlanders hierzo, allemaal import voor de rest
quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow jat je ff mn swagquote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef seto het volgende:
[..]
oh gevoelige snaar net als bij mcnutty zie ik alweer
Serieus.. haar uitstraling..als ze nou mijn leeftijd was geweest. Ik zou voor haar echt fulllez gaan.quote:
Gina likes girlsquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus.. haar uitstraling..als ze nou mijn leeftijd was geweest. Ik zou voor haar echt fulllez gaan.
Sisi zit in dr rebelse periode. Vegan, army, en nu dit weer. Zeg dr wat van.quote:
hell noquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haahahquote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Sisi zit in dr rebelse periode. Vegan, army, en nu dit weer. Zeg dr wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |