En terecht. Gelukkig heerst er in Groningen nog een enigszins woonbaar milieu zonder een tsunami aan negers.quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat hij zwart is.
Jammer dat Littlerabbit niet online is, anders had hij dat zelf gezegd.
Rick, wat vind je van de ontwikkelingen in de Filipijnen?quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Gelukkig heerst er in Groningen nog een enigszins woonbaar milieu zonder een tsunami aan negers.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Gelukkig heerst er in Groningen nog een enigszins woonbaar milieu zonder een tsunami aan negers.
Moet je nagaan hoe duidelijk het is.quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig dat iemand die er nooit geweest is er wel een mening over heeft.
en een gratis bitterballebonquote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je krijgt 1/10e van het salaris van Dickie
Nee, in die multifunctionele evenementenhal hangt sfeer wil je zeggen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe duidelijk het is.
Typerend dat net het katholieke eiland weer wordt getroffen en dat smerige moslim bolwerk van een Indonesie gespaard blijft. Het zal mij niet verbazen als die slinkse moslims de humanitaire hulp zolang mogelijk uitstellenquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rick, wat vind je van de ontwikkelingen in de Filipijnen?
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, in die multifunctionele evenementenhal hangt sfeer wil je zeggen.
Zoek het uit.
Bedankt Rick.quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typerend dat net het katholieke eiland weer wordt getroffen en dat smerige moslim bolwerk van een Indonesie gespaard blijft. Het zal mij niet verbazen als die slinkse moslims de humanitaire hulp zolang mogelijk uitstellen
Hier ben ik alweerquote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt Rick.
We gaan nu terug naar Johannes.
Is dat Emile, in je UI?quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien Emile
Weer veranderd...quote:
Dat is Boskamp.quote:
Klopt.quote:
Racist.quote:Op maandag 11 november 2013 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd rare dingen met die gekleurde keepers.
racist racistquote:Op maandag 11 november 2013 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Altijd rare dingen met die gekleurde keepers.
quote:
Hoeveel zouden daarvan verkocht zijn?quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile is helemaal wild gegaan met de schmink.
[ afbeelding ]
Net zoveel keer als dat Hans een dolle duikavond had.quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel zouden daarvan verkocht zijn?
Lex Immers is inmiddels al 20 miljoen waard, vind je niet?quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag wordt weer eens genegeerd door alle programma's. Dan winnen ze 3 thuiswedstrijden oprij tegen grote tegenstanders nota bene en dan gaan we het over Feyenoord hebben met hun wanprestaties en laffe publiek.
Dit ga ik eens bij de directie aankaarten op kantoor morgen.
Heeft Ado al een nieuw veld dan?quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag wordt weer eens genegeerd door alle programma's. Dan winnen ze 3 thuiswedstrijden oprij tegen grote tegenstanders nota bene en dan gaan we het over Feyenoord hebben met hun wanprestaties en laffe publiek.
Dit ga ik eens bij de directie aankaarten op kantoor morgen.
Je kreeg ze gratis bij een CD van René Froger dus er zijn zo'n vijfhonderd miljard van over de toonbank gegaan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel zouden daarvan verkocht zijn?
Kunstgras, stap één naar nog vele vernieuwingen. Het zal niet lang meer duren tot Ado meer zal gaan leven binnen de stad en er een derde ring nodig is.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Heeft Ado al een nieuw veld dan?
Hoho sjonge jonge dat is geen kattepis!quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kreeg ze gratis bij een CD van René Froger dus er zijn zo'n vijfhonderd miljard van over de toonbank gegaan.
Het mooie aan Rene Froger vind ik dat hij helemaal niet naast zijn schoenen is gaan lopen enzo. Het is altijd een normale jongen gebleven.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kreeg ze gratis bij een CD van René Froger dus er zijn zo'n vijfhonderd miljard van over de toonbank gegaan.
Heeft tong een bol.com-account?quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet precies waarom bol.com er zo'n negatieve recensie bij plaatst
Ik zou mijn reet er mee afvegen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
ArjanGelederlan weer hoor.twitter:BarryBaas twitterde op maandag 11-11-2013 om 20:49:41Misselijke kutgrap. “@ArjanGelederlan: #fcdordrecht en #vitesse beide nr1, #theobos lacht zich 'dood' boven !! #vitv” reageer retweet
Zou zomaar kunnen. Zijn grote vijand en hij stonden misschien wel zij aan zij achter het doel in 1988quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat De_Kromme dit zegt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
Belt elke dinsdagochtend naar zijn moeder :
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
Je bent de avatar vergeten, verder een toppost.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
Ik schrok en ik dacht even dat de_Kromme terug was.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Heb je het gezien ma ?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |