640d was het, 3.0 liter 6-in-lijn biturbo diesel met 313pk en 630nmquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Verdomme, die zou ik ook nog graag willen rijden, wat voor een motor zit daar nou in?
En ik maar denken dat ik van die goedkope autootjes krijg omdat ik net bij hun begin te werkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Schaafkaas het volgende:
Audi Q5, 2.0 TFSI, 211 pk![]()
Dat was mijn 5e ritje, van de 6 in totaal.
Nee dat is echt niet zo. Puur random, behalve dan bij de PC-evenementen zoals te lezen was op vorige pagina'squote:Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik van die goedkope autootjes krijg omdat ik net bij hun begin te werken
Ik had de tweede rit al een E-klasse.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef Solidberg het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik van die goedkope autootjes krijg omdat ik net bij hun begin te werken
Uhu, denk het ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zo. Puur random, behalve dan bij de PC-evenementen zoals te lezen was op vorige pagina's
Je moet er gewoon om vragen, dat werkt ook welquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zo. Puur random, behalve dan bij de PC-evenementen zoals te lezen was op vorige pagina's
Zeker nog niet in de AGR-stoelen gezeten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Om over de stoelen nog maar te zwijgen .... Een barkruk zit nog beter
Juistemquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Je moet er gewoon om vragen, dat werkt ook wel
Nope, alleen een nieuwe Zafira,Insignia en een Corsa gehad. En ik was blij dat ik er maar korte ritjes mee had..quote:Op woensdag 13 november 2013 08:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zeker nog niet in de AGR-stoelen gezeten?
Aha vandaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:58 Aschreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope, alleen een nieuwe Zafira,Insignia en een Corsa gehad. En ik was blij dat ik er maar korte ritjes mee had..
Wel lekker dat je vanuit Groningen kan werken. Ik moest tot nu toe vanaf CS nog altijd wel 2 uur reizen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Eindelijk morgen weer eens werken. Wel eens leukere auto's gehad, maar ach. Wel flink wat uurtjes denk ik. Groningen - Wormer, Wormer - Breukelen, Leusden - Amersfoort. Punto eco, Polo slowmotion en Polo 1.2TSI, voor 11km...
M'n eigen telefoon is momenteel weg voor garantie. Nu een brakke iPhone 3GS te leen, met gebarsten scherm. Maar even een gratis navigatieappje downloaden denk ik.
Ik begin liever een dorp ernaast. Mag je tenminste uren rekenen vanaf CS, en niet vanaf dat je bij de klant bent. Scheelt net weer even als je structureel vanuit Groningen moet beginnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Wel lekker dat je vanuit Groningen kan werken. Ik moest tot nu toe vanaf CS nog altijd wel 2 uur reizen.
Dit dusquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik begin liever een dorp ernaast. Mag je tenminste uren rekenen vanaf CS, en niet vanaf dat je bij de klant bent. Scheelt net weer even als je structureel vanuit Groningen moet beginnen.
Ik vind ritjes vanaf de opel garage in Assen altijd lekker, prima te bereiken met ov en lekker betaald krijgen vanaf CS.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik begin liever een dorp ernaast. Mag je tenminste uren rekenen vanaf CS, en niet vanaf dat je bij de klant bent. Scheelt net weer even als je structureel vanuit Groningen moet beginnen.
Maar Rijssen ligt ook wel heel ver uit de richting, dat heeft weinig meer met regio Groningen te makenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef Solidberg het volgende:
Oké, dat is wel beter, maar bijvoorbeeld laatst moest ik naar Rijssen, en daar om 9.30 zijn. Dus dat is wel om half 7 weg zodat je inclusief vertraging nog op tijd bent.
Die zijn perfect. Daar wil ik volgende week wel even 3 dagen beginnenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:43 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik vind ritjes vanaf de opel garage in Assen altijd lekker, prima te bereiken met ov en lekker betaald krijgen vanaf CS.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef dery1990 het volgende:
Nou vrijdag sta ik beschikbaar hoor! Vechten om een ritje! Zal waarschijnlijk een van m'n laatste ritjes zijn, volgende week vraag ik mijn ontslag aan
Wezen karten met een auto van EW?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef dery1990 het volgende:
Nou vrijdag sta ik beschikbaar hoor! Vechten om een ritje! Zal waarschijnlijk een van m'n laatste ritjes zijn, volgende week vraag ik mijn ontslag aan
Je neemt ontslag, dat vraag je niet aan, tenzij je dat impliciet doet door met een auto van de klant bij het EW kantoor naar binnen te scheuren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef dery1990 het volgende:
Hahaha. Ik ben wel benieuwd naar de meest bizarre ontslagverhalen, of überhaupt, zijn er mensen die juicy ontslagverhalen kennen? Ik niet zo heel juicy, alleen dat er iemand op staande voet is ontslagen omdat ie bij een valet met piepende bandjes wegreed terwijl de klant er nog naast stond.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Viezze het volgende:
Als ontslag aanvraagt impliceer je dat er ook een kans is dat ze zeggen dat je geen ontslag mag nemen. Lekker de rest van je leven een dag per week beschikbaar voor EW
Ook niet heel juicy, maar bij de sollicitatie lieten ze een foto zien, door een klant gemaakt, van een busje dat door een hiker buiten het vak, en dwars over een perkje in de heg stond geparkeerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben wel benieuwd naar de meest bizarre ontslagverhalen, of überhaupt, zijn er mensen die juicy ontslagverhalen kennen? Ik niet zo heel juicy, alleen dat er iemand op staande voet is ontslagen omdat ie bij een valet met piepende bandjes wegreed terwijl de klant er nog naast stond.
Die lieten ze twee jaar geleden ook al zien. En daar geloofde ik geen fuck van. Je moet echt wel een van de meest achterlijke randdebielen zijn wil je een auto zo achterlaten bij een klant!quote:Op donderdag 14 november 2013 02:13 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ook niet heel juicy, maar bij de sollicitatie lieten ze een foto zien, door een klant gemaakt, van een busje dat door een hiker buiten het vak, en dwars over een perkje in de heg stond geparkeerd.
Inderdaad, dan ben je echt laagbegaafd.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die lieten ze twee jaar geleden ook al zien. En daar geloofde ik geen fuck van. Je moet echt wel een van de meest achterlijke randdebielen zijn wil je een auto zo achterlaten bij een klant!
Dus jij doet dat ook dagelijks?quote:Op donderdag 14 november 2013 07:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die lieten ze twee jaar geleden ook al zien. En daar geloofde ik geen fuck van. Je moet echt wel een van de meest achterlijke randdebielen zijn wil je een auto zo achterlaten bij een klant!
Nee. Die heeft de wedstrijd gewonnen om privé chauffeur te zijn voor Miss Montreal. Die zal nu wel gelden als absolute top chauffeur.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zou die Boet Havenaar ook als stagiair op kantoor werken?
Of hij heeft die gewonnen omdat hij al stagiair was... Kip en het ei-verhaal...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee. Die heeft de wedstrijd gewonnen om privé chauffeur te zijn voor Miss Montreal. Die zal nu wel gelden als absolute top chauffeur.
Wat voor werkzaamheden zou het om gaan dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Fiorano het volgende:
Gesolliciteerd bij de VW Importeur, wordt afgewezen omdat woon-werk afstand +15km is. Even nagekeken op Maps, is de afstand van naar mijn huis 14.9km. Toch maar even een mail gestuurd of de sollicitatie heroverwogen kan worden
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:14 schreef Viezze het volgende:
En dat geeft hem het recht om ons lastig te vallen met een wintersportreis die hij organiseert
Haha, lekker bezig wel!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Fiorano het volgende:
Gesolliciteerd bij de VW Importeur, wordt afgewezen omdat woon-werk afstand +15km is. Even nagekeken op Maps, is de afstand van naar mijn huis 14.9km. Toch maar even een mail gestuurd of de sollicitatie heroverwogen kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |