Hoiquote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik word eruit gegooid omdat mn eet date, onverwacht een echte date krijgt
wtf....quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de stones. Je duitse schlagermuziek zal mij gerust tegenvallen
Altijd grappig dat soort uitsprakenquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan je laten gillen als een meisje.
En ik je laten schreeuwen als een beest!quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan je laten gillen als een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Das ist kein 20 cmquote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom benquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had je er al eerder uitgeflikkerd. Wees blij dat je sowieso mocht langskomen daar
Leuke datequote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Hmm.. Gokje, iets van Rammstein?quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef rival het volgende:
[..]
En ik je laten schreeuwen als een beest!
Maardat lukt je nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
arme moedersquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom ben
ja fijn hè. Kook je voor iemand...quote:
Dit zeggen na de post van net is niet zo heel mansquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom ben
Ik zou het niet pikkenquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja fijn hè. Kook je voor iemand...
Ach snap t wel, hij schijnt wel leuk te zijn.
nee, ik ben geen fan van Rammsteinquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Gokje, iets van Rammstein?
is geen date date. We eten elke week samenquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuke date
Meteen gevalletje 'die zien we niet meer terug' dus.
Zeg dat dan meteen...quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is geen date date. We eten elke week samen
Flinke waslijst inmiddels?quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ook deze challenge accepted!
Ik moet dit eens allemaal noteren zeg
/lief dagboekquote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ook deze challenge accepted!
Ik moet dit eens allemaal noteren zeg
Hmmz.. Ken ik het nummer wel?quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben geen fan van Rammstein
Jij weet niet hoe graag ik bij mijn familie ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |