SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ga jij lekker terug naar Rotterdamquote:
Ik heb nog nooit in Rotterdam gewoondquote:Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug naar Rotterdam
Dordt is gewoon een buitenwijk van rotterdam.quote:
als ik zo'n haat aan mijn accent had, had ik een andere aangeleerdquote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in Rotterdam gewoond![]()
Ik ben niet eens een Rotterdamse![]()
R. zei vandaag nog tegen me dat ik maar naar Amsterdam moest verhuizen, toen vroeg ik of hij me dan ging helpen verhuizen.
Maar dat mag niet van zijn monster natuurlijk
Toen ik in Emmen woonde was het al heel wat verminderd.quote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik zo'n haat aan mijn accent had, had ik een andere aangeleerd
Rotterdammer
onzin, als ik zou willen zou ik zelfs hier in mijn eigen stad een ander accent aan kunnen leren.quote:Op maandag 11 november 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik in Emmen woonde was het al heel wat verminderd.
Nu zit ik gewoon weer te dicht in de buurt
Nee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, als ik zou willen zou ik zelfs hier in mijn eigen stad een ander accent aan kunnen leren.
echtquote:
Aber naturlichquote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt
Het is dat ik mijn nijmeegs gewoon goed kan waarderen.
Hoe kan je nou tegen Rotterdam zijn... Rotterdam is gewoon geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen Rotterdam zijn... Rotterdam is gewoon geweldigWaar antillianen rondlopen met bakken kfcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen Rotterdam zijn... Rotterdam is gewoon geweldigWaar zeg ik dat ik tegen Rotterdam ben dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KFC!quote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar antillianen rondlopen met bakken kfc
nah in rdam dumpen en platgooienquote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en die miley moeten ze op een onbewoond eiland dumpen.
bek houden.quote:
Dus dat ben je nietquote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef rival het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik tegen Rotterdam ben dan?
Dat is niet alleen daarquote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar antillianen rondlopen met bakken kfc
In DH zit de kfc vol met turken en marokkanen, Halal my assquote:Op maandag 11 november 2013 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus dat ben je niet
[..]
Dat is niet alleen daar
Ben niet tegen Rotterdam.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ben niet tegen Rotterdam.
Kijk zonder regen waardeer je geen zonneschijn natuurlijk.
Rotterdam is onze regen
Daar heb je een heel goed punt!quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Rotterdam is onze regen
bakkesquote:
Waar is de zonneschijn dan?quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Rotterdam is onze regen
quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
Rotterdam is onze regen
je wilt zeker graag aan je kloten bungelen of niet?quote:
Hoever woon je van DE dan?quote:Op maandag 11 november 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je wilt zeker graag aan je kloten bungelen of niet?![]()
Aan de andere kant, je ziet er wel uit als een duitser, die taal kan je er ook nog wel bij hebben.
te ver om te lopen.quote:
tussen mij en kranenburg zit 18kmquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles binnen een straal van 10Km is praktisch west duitsland
Dat is praktisch alles ten oosten van Amersfort dusquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles binnen een straal van 10Km is praktisch west duitsland
quote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is praktisch alles ten oosten van Amersfort dus
Dan heb je geluk. En rival dus ongelijkquote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tussen mij en kranenburg zit 18km
joof. Van mijn adres naar de duitse grens is meer dan 10km toch?quote:
Oke ik overdrijf een beetjequote:
sowieso heeft die ongelijk. Want ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. En rival dus ongelijk
Zal ik eens voor je kijken?quote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joof. Van mijn adres naar de duitse grens is meer dan 10km toch?
quote:
Ik ga wijselijk m'n mond houden daaroverquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso heeft die ongelijk. Want ik heb altijd gelijk.
jaquote:
braafquote:Op maandag 11 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een beetje maar ja
[..]
Ik ga wijselijk m'n mond houden daarover
Dichtstbijzijnde dorp is Wyler, 15,5 km, dus ja, meer dan 10kmquote:
mooi.quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde dorp is Wyler, 15,5 km, dus ja, meer dan 10km
Om dat voor elkaar te krijgen zal je er toch eerst aan moeten zittenquote:Op maandag 11 november 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je wilt zeker graag aan je kloten bungelen of niet?![]()
Aan de andere kant, je ziet er wel uit als een duitser, die taal kan je er ook nog wel bij hebben.
ik ben te lui om mn magnetronmaaltijd op te warmenquote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder omdat dat dan een hele lange discussie gaat worden
En eten
Goh een man die een vrouw naar der mond praat, tis soms net of ik op fok zitquote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. En rival dus ongelijk
nee hoor, dat kan ik ook prima laten doenquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef rival het volgende:
[..]
Om dat voor elkaar te krijgen zal je er toch eerst aan moeten zitten
Ik rij duitse wagens daar houdt het wel mee op
Gaat om de grens, niet het eerste gehucht. Wat duits van je ditquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi.
Hierbij is bewezen dat ik geen duitser ben. Dank u.
en dat terwijl jij meer tiet hebtquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
Goh een man die een vrouw naar der mond praat, tis soms net of ik op fok zit
Lui krengquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te lui om mn magnetronmaaltijd op te warmen
Ik zei 10km en het is meer dus wat is daar meepraten aanquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel heel vaak jaquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
knie? Ja, duurt wel ff.. Mja, ik doe het zelf want ik weet beter dan in die houding te zittenquote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lui kreng![]()
Nog last van je voet?
[..]
Ik zei 10km en het is meer dus wat is daar meepraten aan
Als je had gekeken had je gezien dat ze die 2km tot de grens eraf had gehaald, na verbetering van 20 naar 18quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat om de grens, niet het eerste gehucht. Wat duits van je dit
Dat zegt meer over jou danquote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat terwijl jij meer tiet hebt
Meest rechte lijn tot de grens is 11 km, alsnog meer dan 10 dusquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je had gekeken had je gezien dat ze die 2km tot de grens eraf had gehaald, na verbetering van 20 naar 18
wanneer je me ooit in zo'n outfit ziet, mag je me zo noemen G.quote:
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
knie? Ja, duurt wel ff.. Mja, ik doe het zelf want ik weet beter dan in die houding te zitten
Mag ookquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
knie? Ja, duurt wel ff.. Mja, ik doe het zelf want ik weet beter dan in die houding te zitten
Damn...quote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meest rechte lijn tot de grens is 11 km, alsnog meer dan 10 dus
Geen oktoberfestoutfit?quote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer je me ooit in zo'n outfit ziet, mag je me zo noemen G.
anwb, snelste of kortste routequote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je had gekeken had je gezien dat ze die 2km tot de grens eraf had gehaald, na verbetering van 20 naar 18
op mn werk mn knie verkeerd belast. Handige Harrie als ik ben.quote:
Niet zo slim neequote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mn werk mn knie verkeerd belast. Handige Harrie als ik ben.!
nee, als ik echt geen zin heb om op te staan eet ik gewoon nietquote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ook
Scheelt,je moet toch opstaan voor je eten
[..]
Damn...
Hell no.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, als ik echt geen zin heb om op te staan eet ik gewoon niet
je noemt Nijmegen tenminste noemenswaardig.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef rival het volgende:
11 km.. 20km... whatever het ligt dichter bij Duitsland dan bij iets noemenswaardigs in Nederland
soms komen de blonde wortels weer eens bovenquote:
het is niet dat ik het niet kan hebben hoorquote:
Dat zou ik nooit, zonder te lachen, over mijn lippen kunnen krijgenquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je noemt Nijmegen tenminste noemenswaardig.
Blondjesquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms komen de blonde wortels weer eens boven
Domme?quote:
Wait whut?quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms komen de blonde wortels weer eens boven
Volgens mij werktquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet kan hebben hoor
klopt, en ik geniet ervanquote:
wedje leggen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit, zonder te lachen, over mijn lippen kunnen krijgen
Inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, heb er liever wat mee te bespreken!
Paint it black, nummer van the Stones.. Die ken je misschien wel? Hebben erg goede muziek wel.quote:
Ja. Blond. Ze is het van origine.quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wait whut?
[..]
Volgens mij werktook niet, dan ga je juist niet eten
huilendquote:
Wie?quote:
Noem nog eens wat leuks van de stonesquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paint it black, nummer van the Stones.. Die ken je misschien wel? Hebben erg goede muziek wel.
Niks mis meequote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Blond. Ze is het van origine.![]()
Niks werkt
Satisfaction.quote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
Noem nog eens wat leuks van de stones
zegt de grootste pussy van Fok! .. En daar zijn er veel op te vindenquote:
ik probeer niks te verbergen hoor. Ik vind blond gewoon echt niks aan.quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wel schattig dat je het probeert te verbergen though
Je staat vanzelf op
Dat over mij zeggen met al die pussies om me heenquote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zegt de grootste pussy van Fok! .. En daar zijn er veel op te vinden
dat aan je ballen laten bungelen leek me wel een leuk idee.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat over mij zeggen met al die pussies om me heen![]()
Bring it on. Hoe ga je dit doen praatjesmaker?
praatjes praatjes praatjes....quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat aan je ballen laten bungelen leek me wel een leuk idee.
Dat is wat anders, vind het alleen wel grappigquote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeer niks te verbergen hoor. Ik vind blond gewoon echt niks aan.
Wat ik al zei hierboven.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je niet verwacht?![]()
![]()
Mensen die niet weten
Angie.quote:
quote:
Je hebt wel muzieksmaakquote:Op maandag 11 november 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Angie.
Gimme Shelter
Sympathy for the devil
why?quote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders, vind het alleen wel grappig
[..]
Wat ik al zei hierboven.
Ach eer ze van de Duitse ambassade een visum heeft om naar Amsterdam te gaanquote:Op maandag 11 november 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben [ afbeelding ]
joh. Ik luister echte muziekquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ach eer ze van de Duitse ambassade een visum heeft om naar Amsterdam te gaan
ik kan je laten gillen als een meisje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
I Laugh in the face of danger ha ha ha ha
Ja de stones. Je duitse schlagermuziek zal mij gerust tegenvallenquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
joh. Ik luister echte muziek
ik had je er al eerder uitgeflikkerd. Wees blij dat je sowieso mocht langskomen daarquote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik word eruit gegooid omdat mn eet date, onverwacht een echte date krijgt
Hoiquote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
wtf....quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de stones. Je duitse schlagermuziek zal mij gerust tegenvallen
Altijd grappig dat soort uitsprakenquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan je laten gillen als een meisje.
En ik je laten schreeuwen als een beest!quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan je laten gillen als een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Das ist kein 20 cmquote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom benquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had je er al eerder uitgeflikkerd. Wees blij dat je sowieso mocht langskomen daar
Leuke datequote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Hmm.. Gokje, iets van Rammstein?quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 duitstalig nummer dat ik mooi vind.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef rival het volgende:
[..]
En ik je laten schreeuwen als een beest!
Maardat lukt je nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
arme moedersquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom ben
ja fijn hè. Kook je voor iemand...quote:
Dit zeggen na de post van net is niet zo heel mansquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel, dus denk dat ik wel welkom ben
Ik zou het niet pikkenquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja fijn hè. Kook je voor iemand...
Ach snap t wel, hij schijnt wel leuk te zijn.
nee, ik ben geen fan van Rammsteinquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Gokje, iets van Rammstein?
is geen date date. We eten elke week samenquote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuke date
Meteen gevalletje 'die zien we niet meer terug' dus.
Zeg dat dan meteen...quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is geen date date. We eten elke week samen
Flinke waslijst inmiddels?quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ook deze challenge accepted!
Ik moet dit eens allemaal noteren zeg
/lief dagboekquote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hmmz.. Ken ik het nummer wel?quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben geen fan van Rammstein
Jij weet niet hoe graag ik bij mijn familie ben.quote:
doet maar.quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk nietquote:
Ik heb juist aangeboden om te gaan toen ze zei dat hij langs wilde komen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zeggen na de post van net is niet zo heel mans
nu of de familie ook graag bij jou is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe graag ik bij mijn familie ben.
Dan wordt je er toch niet uit gegooidquote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb juist aangeboden om te gaan toen ze zei dat hij langs wilde komen.
Vertel dan welk nummerquote:
Ze is kapot.quote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat vindt men hier van Jennifer Lawrence?
[ afbeelding ]
nein.quote:
je wilde gewoon weg,. zeg dat danquote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb juist aangeboden om te gaan toen ze zei dat hij langs wilde komen.
J Lawquote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto van haar imho!quote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
slechte foto van haar imho!
Ik vind haar
quote:
quote:
Hmm, niet iedereen ziet haar dus :Squote:
weet je hoe vaak ik op mijn werk tegen duitsers moet zeggen dat ik geen friet meer heb? Ik kan alleen frietboeren duitsquote:
zie geen plaatje maar kon wel op de link klikken toen iemand je quote!quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, niet iedereen ziet haar dus :S
blaablablab .jpg zie ik alleen, klinken in qoute zie ik hem pas.quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, niet iedereen ziet haar dus :S
wat ik daar lees isquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik op mijn werk tegen duitsers moet zeggen dat ik geen friet meer heb?
nee, ipadquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik op mijn werk tegen duitsers moet zeggen dat ik geen friet meer heb? Ik kan alleen frietboeren duits![]()
En dat terwijl ik dat klotevak in totaal 6 jaar gehad heb
Nee, omdat die duitsers langzaamaan nederland veroveren. Zet je fiets dus goed op slot!quote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik daar lees is
Omdat ik aan de duitse grens woon
Hier zijn dat marokkanen...quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, omdat die duitsers langzaamaan nederland veroveren. Zet je fiets dus goed op slot!
Die staat in de schuurquote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, omdat die duitsers langzaamaan nederland veroveren. Zet je fiets dus goed op slot!
Hmm, niet echt mijn stijl, is het een cover van een ouder nummer toevallig?quote:
Mij te zacht, doet zeer aan m'n orenquote:
dat zijn vermomde duitsersquote:
niet dat ik weet.. Ik weet niet, vind het gewoon een lekker nummer wel..quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn stijl, is het een cover van een ouder nummer toevallig?
brede muzieksmaak.quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mij te zacht, doet zeer aan m'n oren
onzin, ik kan die zooi ook best wel waarderen, maar ik kan ook klassiek prima hebben,quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat wel maar luister meestal (hard)rock/metal en dan is veel al zacht
Dat dan weer niet, klassiek mag van mij de fik in samen met die pop van tegenwoordig.quote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, ik kan die zooi ook best wel waarderen, maar ik kan ook klassiek prima hebben,
Ik noteer een minnetje voor je.quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, klassiek mag van mij de fik in samen met die pop van tegenwoordig.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, klassiek mag van mij de fik in samen met die pop van tegenwoordig.
Ik zit J Law te kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boooobs bumpin' up and down
Oke genoeg gesopt op J law, ik ga naar mijn serietje
Bij hoeveel moet ik in de hoek staan?quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer een minnetje voor je.
As i said, niet mijn dingquote:
Al gegeten?quote:
Geen hoeken. Het bepaald of je op het toffe lijstje staat of niet.quote:Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij hoeveel moet ik in de hoek staan?
X-Men.quote:
Avondquote:
Scheelt want daar hoef ik toch niet opquote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen hoeken. Het bepaald of je op het toffe lijstje staat of niet.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt want daar hoef ik toch niet op
Ik zie net dat ze alleen in First Class Mystique speelt.. En de komende film.quote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen hoeken. Het bepaald of je op het toffe lijstje staat of niet.
[..]
X-Men.
Ze heeft nog babyvetjes daar.
Dat is hetquote:Op maandag 11 november 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Avond
[..]
Scheelt want daar hoef ik toch niet op
Rebecca Romijn. Was toen best bekend anders.quote:Op maandag 11 november 2013 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze alleen in First Class Mystique speelt.. En de komende film.
In de eerste trilogie is het een andere bimbo die Mystique speelt
Nee, alleen haar Moeder had NL roots geloof ik, dacht ik net te lezen..quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rebecca Romijn. Was toen best bekend anders.
Haar ouders zijn Nederlands.
Alleen jammer dat ze beiden als Mystique knapper zijn dan als zichzelf
"Haar ouders zijn Jaap Romijn en Elizabeth Kuizenga".quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, alleen haar Moeder had NL roots geloof ik, dacht ik net te lezen..
Mystique heeft me eigenlijk nooit zo geboeid.. Rogue en Shadowcat daartegen
Rogue nietquote:Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Haar ouders zijn Jaap Romijn en Elizabeth Kuizenga".
Rogue en Shadowcat zijn veel te jong man.Die zijn echt 15 ofzo in die film.
En?quote:Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Haar ouders zijn Jaap Romijn en Elizabeth Kuizenga".
Rogue en Shadowcat zijn veel te jong man.Die zijn echt 15 ofzo in die film.
Ik zie het inderdaad. Ze zien er alleen keijong uit.quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rogue niet
Shadowcat in Last Stand ook niet meer hoor..
/check.quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik de enige die totaal niets met X-Men heeft?
Wel eens gezien maar verhaal kan me niet echt boeien ofzo.
16 is niet viesquote:
Nope.quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Minpuntje.quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Actrice Ellen Page, die dus Kitty speelt was in 2006 19quote:Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Ze zien er alleen keijong uit.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Actrice Ellen Page, die dus Kitty speelt was in 2006 19
Dan is het nog vies nog strafbaarquote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Die lijkt op een man.quote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dezequote:
Nog kleiner dan jijquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog kleiner dan jij
[..]nog steeds een knappe jonge dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mooi toch om mee te gooienquote:
[..]
Nog kleiner dan jij
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog![]()
[..]
Nog kleiner dan jij
[..]Ze blijft eruit zien alsof ze 13 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
En nog jong isquote:
Ha!quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze blijft eruit zien alsof ze 13 is.
Kan geen vrouwen handelen met meer haar op hun armen dan ik.quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nog steeds een knappe jonge dame
Dat klopt. Viesquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze blijft eruit zien alsof ze 13 is.
Ik welquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan geen vrouwen handelen met meer haar op hun armen dan ik.
Mooie leeftijdquote:
quote:
Ja, een netwerkkabelquote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
muahahhahahahahahahahahahah, kon ik nog wat meenemen voor onze lanparty?
Heb je dan nog geen winterbanden?quote:Op maandag 11 november 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Muahaha, remind me dat ik met mijn Civic geen ijspret moet gaan hebben komende winter
Hoezo niet?quote:Op maandag 11 november 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Muahaha, remind me dat ik met mijn Civic geen ijspret moet gaan hebben komende winter
Die moet ik eigenlijk ook nogquote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen winterbanden?
Ik zeg doenquote:
Zal ik me scheren voor de lan?quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
muahahhahahahahahahahahahah, kon ik nog wat meenemen voor onze lanparty?
Dat staat er los van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen winterbanden?
Denk niet dat de automaat dat zo fijn vindtquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik me scheren voor de lan?
Heb je geen tiptronic?quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Denk niet dat de automaat dat zo fijn vindt
Deed ik met de Swift ookquote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Slippen op je zomerbandjes. [ afbeelding ]
Natuurlijk niet, als we later gaan larpen is een baard altijd wel tof.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik me scheren voor de lan?
quote:
Ok.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als we later gaan larpen is een baard altijd wel tof.
Daar gaat mijn dibs op de tovenaar.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als we later gaan larpen is een baard altijd wel tof.
Global warming.quote:Op maandag 11 november 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zal je zien dat het niet gaat vriezen deze winter
Dat zou chill zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zal je zien dat het niet gaat vriezen deze winter
In badjas, met baard.quote:Op maandag 11 november 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar gaat mijn dibs op de tovenaar./gooit badjas in de hoek.
Het is mijn badjasquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In badjas, met baard.
Doet me denken aan de Dude.
Ja best wel hequote:
Mijn baard is +2 mannelijkheid.quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is mijn badjas![]()
Badjas of awesomeness.
Dus met die +2 sta je nog steeds in de minquote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is +2 mannelijkheid.
Moet ik ook doen op mijn originele velgen, zodat ik mijn mooie velgen niet verziek met pekel en shitquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag nieuwe bandjes onder de auto. Gewoon all season.
Flikker op met de Dude, man!quote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In badjas, met baard.
Doet me denken aan de Dude.
Wat een gedoequote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik ook doen op mijn originele velgen, zodat ik mijn mooie velgen niet verziek met pekel en shit
Kom hatenquote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus met die +2 sta je nog steeds in de min
Zeker.quote:
Or El Duderino, if you're not into the whole brevity thing.quote:
Vanmorgen was het 2 graden, ik vond het echt heerlijk vanmorgen, vanmiddag kwam de wind opzetten en vond ik het minder leukquote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Liever dat hwt gaat vriezen dan dat het gaat sneeuwen
I hate with stylequote:
Mag je vinden, maar ik vind het zonde als ze stuk zouden gaanquote:
Zeker net, na een jaar is dat ook overquote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar ik vind het zonde als ze stuk zouden gaan
Nog even te gaan dus.quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het ongeveer, maar dan korter.
Van de zomer gekocht, bijna 1000 euro gekost, dus ja, daar ben ik wel zuinig opquote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker net, na een jaar is dat ook over
Want?quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
Jofu, wij moeten een serieus gesprek hebben.
Zo was ik ook, auto hoor je te rijden niet op te staan poetsenquote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de zomer gekocht, bijna 1000 euro gekost, dus ja, daar ben ik wel zuinig op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |