SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Daarom eet ik dus nooit aardappelsquote:
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschildquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom eet ik dus nooit aardappelsik haat schillen
I can feel something growing herequote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoewel ik niet echt een voorkeur heb oid heb ik toch wel een zwak daarvoor
[..]
Dat zeg ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij koopt partjes of van die krieltjes welke je met schil eet?quote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschild
quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I can feel something growing here
Als er in jouw broek iets groeit, dan zou ik me toch aardig zorgen gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te makenquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er in jouw broek iets groeit, dan zou ik me toch aardig zorgen gaan maken
Meestal bistrokrieltjes... of schijfjes..quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij koopt partjes of van die krieltjes welke je met schil eet?
lui - jij koopt zeker ook van die voorgesnipperde uitjes?quote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschild
quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te maken
Verse aardappelen. Eerst een paar minuten koken, dan bakken. Heeeeeerlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
Daarom eet ik dus nooit aardappelsik haat schillen
quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I can feel something growing here
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet je helemaal niet![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te maken
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproductquote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal bistrokrieltjes... of schijfjes..
Nouja, ik voel het niet.. in ieder gevalquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als iemand dat wilt dan idd ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lui - jij koopt zeker ook van die voorgesnipperde uitjes?
Ja oke. Maar als ik aardappelen eet dan voorbewerkte dingen....quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproduct
edit - ja ik weet dat pasta ook een vorm van deeg is.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik voel het niet.. in ieder geval
Dat zou dan ook weer niet goed zijn,en zo onhandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook, kan niet tegen normale aardappelen mits gladde.quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke. Maar als ik aardappelen eet dan voorbewerkte dingen....Ook maar eens bedenken wat ik ga eten zoquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproduct
edit - ja ik weet dat pasta ook een vorm van deeg is.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer niet goed zijn,en zo onhandigHoezo onhandig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |