SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Daarom eet ik dus nooit aardappelsquote:
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschildquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom eet ik dus nooit aardappelsik haat schillen
I can feel something growing herequote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoewel ik niet echt een voorkeur heb oid heb ik toch wel een zwak daarvoor
[..]
Dat zeg ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij koopt partjes of van die krieltjes welke je met schil eet?quote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschild
quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I can feel something growing here
Als er in jouw broek iets groeit, dan zou ik me toch aardig zorgen gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te makenquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er in jouw broek iets groeit, dan zou ik me toch aardig zorgen gaan maken
Meestal bistrokrieltjes... of schijfjes..quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij koopt partjes of van die krieltjes welke je met schil eet?
lui - jij koopt zeker ook van die voorgesnipperde uitjes?quote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna dagelijks. Nog nooit 1 geschild
quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te maken
Verse aardappelen. Eerst een paar minuten koken, dan bakken. Heeeeeerlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I can feel something growing here
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet je helemaal niet![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof jij je daar zorgen om hoeft te maken
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproductquote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal bistrokrieltjes... of schijfjes..
Nouja, ik voel het niet.. in ieder gevalquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als iemand dat wilt dan idd ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lui - jij koopt zeker ook van die voorgesnipperde uitjes?
Ja oke. Maar als ik aardappelen eet dan voorbewerkte dingen....quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproduct
edit - ja ik weet dat pasta ook een vorm van deeg is.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik voel het niet.. in ieder geval
Dat zou dan ook weer niet goed zijn,en zo onhandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook, kan niet tegen normale aardappelen mits gladde.quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja oke. Maar als ik aardappelen eet dan voorbewerkte dingen....Ook maar eens bedenken wat ik ga eten zoquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet meestal iets met pasta, rijst of een deegproduct
edit - ja ik weet dat pasta ook een vorm van deeg is.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer niet goed zijn,en zo onhandigHoezo onhandig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Op maandag geen last vanquote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ook maar eens bedenken wat ik ga eten zo
Want?quote:
Eten en een beurt?quote:Op maandag 11 november 2013 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo dus ergens uiteten met een vriend van me![]()
![]()
Ik heb echt nog geen idee waar en wat
Dat is wel een voordeel als ze dichtbij wonen. Als ik bij mn ouders wil gaan eten, kan ik net zo goed uit eten gaan qua kostenquote:
Neequote:
Dan is het toch geen friendzone meer, maar gewoon vriendschap?quote:Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeDie vriend van me is te oud, chinees en lelijk. Ik val niet op buitenlanders. En hij niet op Nederlanders. Perfecte friendzone
quote:Op maandag 11 november 2013 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah zo kan het ook opgevat worden, ok![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen friendzone meer, maar gewoon vriendschap?
Wonen gelukkig in dezelfde stad inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel als ze dichtbij wonen. Als ik bij mn ouders wil gaan eten, kan ik net zo goed uit eten gaan qua kosten
Echt perfect danquote:Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeDie vriend van me is te oud, chinees en lelijk. Ik val niet op buitenlanders. En hij niet op Nederlanders. Perfecte friendzone
Precies.quote:
Oh, okequote:
Slim, kunnen ze daar ook nooit over klagenquote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wonen gelukkig in dezelfde stad inderdaad
Mijn moeder past maandags op mijn nichtje dus die is er dan ook.
Zie ik ook met zus en/of zwager nog eens bij het ophalen van die kleine.
zo sla ik meer vliegen in 1 klap
Volgens wie nu weer niet?quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar blijkbaar kan dat niet
Dit is Fok! he, als je afspreekt ben je meteen getrouwd, heb je 3 kinderen en een hond.quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar blijkbaar kan dat niet
Ja dat welquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies.
Eerst lekker uiteten, en dan door naar de coffeeshop
[..]
Oh, oke?
En als het echt zo is, gelooft niemand jequote:Op maandag 11 november 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is Fok! he, als je afspreekt ben je meteen getrouwd, heb je 3 kinderen en een hond.
[..]
Ja dat wel![]()
Ja maar verse piepers zijn zo lekker in een ovenschotelquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens heel veel. Want als we ergens komen wordt er altijd geïnsinueerd dat wij een stel zijn. Mijn ouders hebben er ook moeite mee te geloven dat ik gewoon een mannelijke vriend heb zonder dat daar 'gevoelens' aan verbonden zittenquote:
In dat geval; afspreken?quote:Op maandag 11 november 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is Fok! he, als je afspreekt ben je meteen getrouwd, heb je 3 kinderen en een hond.
[..]
Ja dat wel![]()
Vage oudersquote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens heel veel. Want als we ergens komen wordt er altijd geïnsinueerd dat wij een stel zijn. Mijn ouders hebben er ook moeite mee te geloven dat ik gewoon een mannelijke vriend heb zonder dat daar 'gevoelens' aan verbonden zitten
[..]
In dat geval; afspreken?![]()
---
Not agaaaaiiin
http://m.desneeuwruimer.n(...)de-winter-2013-2014/
Junks!quote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies.
Eerst lekker uiteten, en dan door naar de coffeeshop
quote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Not agaaaaiiin
En zelfs dan nog vragen ze soms in het weekend of ik nog leefquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim, kunnen ze daar ook nooit over klagen
Nu is een mooie tijd daarvoor.quote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vage ouders
Oh crap, dat laatste herrinnert mij eraan dat ik mijn wintervelgen nog van banden moet gaan voorzien
Overly attached ouders?quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
En zelfs dan nog vragen ze soms in het weekend of ik nog leef
Die vraag kreeg ik laatst ook van mn moeder via facebook. Ik had al wel anderhalve dag niet op haar berichtje gereageerdquote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
En zelfs dan nog vragen ze soms in het weekend of ik nog leef
quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet weer een achterwiel aangedreven auto kopen![]()
![]()
![]()
Achter een auto bindenquote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik een slee vragen met kerst.
Ik wil nog ergens een goedkoop afgeragd snowboard op de kop tikkenquote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga denk ik een slee vragen met kerst.
Ruilen? Krijg je rondom een meter meer auto + stoelverwarming voor terugquote:
Kan me er iets bij voorstellen, zeker met mijquote:
Kan eng zijn hoorquote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik laatst ook van mn moeder via facebook. Ik had al wel anderhalve dag niet op haar berichtje gereageerd
Ik ook, maar ik heb sowieso even een geldcrisis.. Maar ik wil eigenlijk echt niet mijn mooie velgen verzieken met pekel en shit..quote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu is een mooie tijd daarvoor.
Heb trouwens maar weinig aanbiedingen gezien dit jaar voor winterbanden.
Ik houd van de winter, heerlijk door de sneeuw lopen, genieten van de mooie natuur dan en lekker met de auto spelenquote:
Gewoon zeggen dat je wat hebt,is het zo overquote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens heel veel. Want als we ergens komen wordt er altijd geïnsinueerd dat wij een stel zijn. Mijn ouders hebben er ook moeite mee te geloven dat ik gewoon een mannelijke vriend heb zonder dat daar 'gevoelens' aan verbonden zitten
[..]
In dat geval; afspreken?![]()
---
Not agaaaaiiin
Mooi is dat hequote:Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Haha hebben we in zweden gedaan door de bossen
Mits het niet van dat vieze plakkerige kutweer is zoals we hier in Nederland kennenquote:Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik houd van de winter, heerlijk door de sneeuw lopen, genieten van de mooie natuur dan en lekker met de auto spelen
Ja..quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je blijft wel haar kleine schattige meisje
* PeuRac neemt een hapje van z'n moeders speculaasquote:
Geeft niet, ik in... 5 ofzoquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je wat hebt,is het zo over...Hoewel... ik lig nog in 3 scheidingen dus helaas
3 scheidingen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je wat hebt,is het zo over...Hoewel... ik lig nog in 3 scheidingen dus helaas
quote:Op maandag 11 november 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac neemt een hapje van z'n moeders speculaas
Dat ging afgelopen winter ook goedquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mits het niet van dat vieze plakkerige kutweer is zoals we hier in Nederland kennen
Vond je?quote:Op maandag 11 november 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ging afgelopen winter ook goeden een paar jaar terug ook.
Daar ging ik voor naar zweden dusquote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi is dat heIn Finland gingen we over meren rijden en zo, heel bizar. Je voelt het ijs gewoon bewegen en hoort het kraken.
Ach wees blij dat ze je heeft laten gaan, het kan altijd erger.quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mits het niet van dat vieze plakkerige kutweer is zoals we hier in Nederland kennen
[..]
Ja..
Geen sneeuwquote:Op maandag 11 november 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ging afgelopen winter ook goeden een paar jaar terug ook.
Ja, weet ik wel. Maar ik denk alleen maar 'back the fuck off'. Ik heb geen zin in die bemoeienissen van zequote:Op maandag 11 november 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze je heeft laten gaan, het kan altijd erger.
En dat blijf je toch wel denk ik.
Ik was zondag ook over een vriendin ongerust... Die was sinds donderdagavond niet online geweest op whatsapp.quote:
1 bonk sneeuw op de bumper/sneeuwschuiverquote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen sneeuw
Blijf vastzitten met dat verlaagde ding van me
Is goed bedoeld tochquote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar ik denk alleen maar 'back the fuck off'. Ik heb geen zin in die bemoeienissen van ze
Dat is iets hééél anders dan een kind die op zichzelf is gaan wonen. Even serieusquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was zondag ook over een vriendin ongerust... Die was sinds donderdagavond niet online geweest op whatsapp.
Op zich niks mis mee maar ze was donderdag bij mij vertrokken en moest door het park fietsen naar huis...
Ja dan ga je vanzelf ineens enge dingen denken....
Kan je nagaan hoe dat voor ouders is
quote:
Tjsa, als je in Finland woont is het zo overdreven om naar Zweden te gaan daarvoorquote:
Dat weet ik wel. maar ik hoef hun goedbedoelde shit niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed bedoeld toch
Al eerder gezegd maar bij dochters is dat altijd zo. Plus is goed bedoeld ookal komt het misschien niet altijd zo over.
Dat ook jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
1 bonk sneeuw op de bumper/sneeuwschuiver
Hoezo? als ze dan 2 dagen niks hoort gaat ze vanzelf enge dingen denken.... Ze weet niks van waar je was/bent of met wie....quote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is iets hééél anders dan een kind die op zichzelf is gaan wonen. Even serieus
*gaat achter een paddestoel schuilen*quote:Op maandag 11 november 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. maar ik hoef hun goedbedoelde shit niet.
Sowieso, ik heb gewoon een fucking kutrelatie met mijn ouders. Ik word gewoon agressief nu ik het erover heb
Ik ga hier niet op in, laat maarquote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? als ze dan 2 dagen niks hoort gaat ze vanzelf enge dingen denken.... Ze weet niks van waar je was/bent of met wie....
Altijd handig die sneewschuivers voor jequote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen sneeuw
Blijf vastzitten met dat verlaagde ding van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat kan wel zo zijn en geen idee wat er gebeurd is enzo maar je blijft wel altijd hun dochter.quote:Op maandag 11 november 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. maar ik hoef hun goedbedoelde shit niet.
Sowieso, ik heb gewoon een fucking kutrelatie met mijn ouders. Ik word gewoon agressief nu ik het erover heb
Ben blij dat ik niet zulke ouders hebquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was zondag ook over een vriendin ongerust... Die was sinds donderdagavond niet online geweest op whatsapp.
Op zich niks mis mee maar ze was donderdag bij mij vertrokken en moest door het park fietsen naar huis...
Ja dan ga je vanzelf ineens enge dingen denken....
Kan je nagaan hoe dat voor ouders is
Ja, hou er maar over op. Goed?quote:Op maandag 11 november 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn en geen idee wat er gebeurd is enzo maar je blijft wel altijd hun dochter.
Boos worden is het niet waard
quote:Op maandag 11 november 2013 17:21 schreef PeuRac het volgende:
En ik ga mijn 75 dus weer missen, hierom:Ik mis niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(als je het wilt zien op dat kanaal staan ook de zweden filmpjes)
Lekker, lig je dan al 2 weken in dat weilandquote:Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zulke ouders hebdie gaan zich pas zorgen maken als ze langer dan 2 weken niks van me horen.
Dat had ik dus ook de hele tijd gedaan jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mis niks
(als je het wilt zien op dat kanaal staan ook de zweden filmpjes)
Van het weekend alleen maar gewerkt, helaasquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dus, van het weekend nog goede seks gehad?
quote:Op maandag 11 november 2013 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd handig die sneewschuivers voor je![]()
Ik ga het dit jaar ook lastiger krijgen dan vorig jaar, auto weegt 400kg meermaar wel betere winterbanden. En anders blijf ik wel lekker thuis.
En ik ga mijn 75 dus weer missen, hierom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga de binnenstad niet eens meer in want ik blijf scheppen/duwen
Gelukkig hebben ze er van geleerd bij de overheid en strooien ze nu wel goedWas ik ook al van planquote:Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hou er maar over op. Goed?![]()
![]()
Strooien vind ik kut, daar wordt de auto vies vanquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga de binnenstad niet eens meer in want ik blijf scheppen/duwen
Gelukkig hebben ze er van geleerd bij de overheid en strooien ze nu wel goed
[..]
Was ik ook al van plan![]()
En de fietsers dan?quote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Strooien vind ik kut, daar wordt de auto vies van![]()
beter goede banden monteren of lekker thuis blijven
Semislicks rijden in de winter is niet handig neequote:Op maandag 11 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Strooien vind ik kut, daar wordt de auto vies van![]()
beter goede banden monteren of lekker thuis blijven
Ik zat op een verjaardag en nam 2 gasten een rondje mee.... Elke keer als ik terugkwam stonden er meer mensen te wachten op een rondje meerijden.. Wat een lol heb ik die nacht gehad...quote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook de hele tijd gedaan ja![]()
Als die auto niet was gestolen, had ik em nog steeds gehad
Lopenquote:
He bah zegquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van het weekend alleen maar gewerkt, helaas
quote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lopengewoon op verse sneeuw blijven fietsen dan is er niks aan de hand.
Jaquote:
Je hebt toch vrij,mooi de tijd om in te halen dusquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van het weekend alleen maar gewerkt, helaas
Dat klinkt herkenbaarquote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat op een verjaardag en nam 2 gasten een rondje mee.... Elke keer als ik terugkwam stonden er meer mensen te wachten op een rondje meerijden.. Wat een lol heb ik die nacht gehad...
Die vrouwen met dat gegil
Mijn scharrel kan nietquote:Op maandag 11 november 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch vrij,mooi de tijd om in te halen dus
Herkenbaar, wij hebben ook zon ijsbaan hierachterquote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat op een verjaardag en nam 2 gasten een rondje mee.... Elke keer als ik terugkwam stonden er meer mensen te wachten op een rondje meerijden.. Wat een lol heb ik die nacht gehad...
Ik kan wel juist wat rust gebruiken na dit weekendquote:Op maandag 11 november 2013 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JaIk heb wel zin in een goede beurt
Als je dat doet verdien je een klap voor je kop. Sowieso zijn semi-slicks buiten de zomer niet eens gewenst.quote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Semislicks rijden in de winter is niet handig nee
Dat geloof ik meteen jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan wel juist wat rust gebruiken na dit weekend
Niet om het er nog ff in te wrijven hoor
Hey anders gaan ze rubber meebetalen hoorquote:Op maandag 11 november 2013 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klinkt herkenbaarAlleen bij mij was het niet in de sneeuw.
Neequote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En hij maakt geen eens tijd vrij?
Was weer raak van vrijdagavond tot en met zondagmiddagquote:
Op droog driften deed ik sowieso niet, alleen als het goed tot heel nat was of met sneeuw/ijzel.quote:Op maandag 11 november 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Hey anders gaan ze rubber meebetalen hoor
Bij mij was het raak van woensdag t/m vrijdagquote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Was weer raak van vrijdagavond tot en met zondagmiddag
Maar nogmaals, niet om het erin te wrijven hoor
Je wil niet weten wat voor mensen er rondrijden met slechter. Dan hou je er tenminste rekening mee.quote:Op maandag 11 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat doet verdien je een klap voor je kop. Sowieso zijn semi-slicks buiten de zomer niet eens gewenst.
[..]
Dat geloof ik meteen jaIk ging nooit met de auto naar verjaardagen, dus dat heb ik nooit gedaan.
Wel met een vriend van me met zijn lease 1-serie, maar die vond het niet meer zo leuk nadat hij een paar keer bijna tegen een boom of paal gekomen was
Richt hem eens af dan, sowieso sex afwijzen/geen tijd makenquote:
Ik heb er eentje die een mega eind hier vandaan woont, en die ik overigens ook al lang niet meer heb gezien. Ik heb er 1 die hier om de hoek woont en te druk is met verhuizen (nee, niet Vin). En nog één, die ook wat ver weg woontquote:Op maandag 11 november 2013 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je er maar 1 hebt?
Soms hebben mensen ook andere dingen te doen enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richt hem eens af dan, sowieso sex afwijzen/geen tijd maken
Daar houd ik ook zeker altijd rekening mee, heb al eens een mongool achterin mijn auto gehad. Dus kijk altijd in mn spiegel als ik hard rem en/of stop.quote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor mensen er rondrijden met slechter. Dan hou je er tenminste rekening mee.
Dus geen sexquote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms hebben mensen ook andere dingen te doen enzo.
Hoest nu dan?quote:
Nog steeds in de warquote:
Tja wat is ver?quote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die een mega eind hier vandaan woont, en die ik overigens ook al lang niet meer heb gezien. Ik heb er 1 die hier om de hoek woont en te druk is met verhuizen (nee, niet Vin). En nog één, die ook wat ver weg woont
Eindhoven en een kutdorp in de buurt van Amsterdam.quote:
Stomme gevoelens ookquote:
Niks in Nederland is ver toch (peu)?quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eindhoven en een kutdorp in de buurt van Amsterdam.
Dat doe je verkeerd, zo kunnen ze toch nooit langskomen wanneer jij spontaan zin hebt?quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eindhoven en een kutdorp in de buurt van Amsterdam.
Dat is wel heel langquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Tijd om naar huis te gaan.. Of nja, 3 kwartier te wachten voor Ik in een bus pas.. Stomme studenten.
maar je hebt er ook geen last van wanneer je er geen zin in hebtquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd, zo kunnen ze toch nooit langskomen wanneer jij spontaan zin hebt?
Schop er een paar uit, past het welquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Tijd om naar huis te gaan.. Of nja, 3 kwartier te wachten voor Ik in een bus pas.. Stomme studenten.
Voor sommige mensen wel, maar dat kan ik wel begrijpen, zo'n auto heb ik ook ooit gehadquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks in Nederland is ver toch (peu)?
Die ene hier in de buurt is te druk met verhuizen. Verder nooit scharrels hier in de buurt gehad. Blijkbaar vinden ze me hier niet zo aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd, zo kunnen ze toch nooit langskomen wanneer jij spontaan zin hebt?
Dat heb je toch sowieso niet, het zijn scharrelsquote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je hebt er ook geen last van wanneer je er geen zin in hebt
dr staan hier al veel studenten.. En de bussen komen elke keer vol langsquote:
ook scharrels kunnen sons tot vervelens toe op je stoep staanquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je toch sowieso niet, het zijn scharrels
Die nu in polen rondrijdt?quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel, maar dat kan ik wel begrijpen, zo'n auto heb ik ook ooit gehad
ik heb er vandaag de kracht niet voor..quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schop er een paar uit, past het wel
Dan doe je echt iets verkeerd, een scharrel moet niet in d'r kop halen om ineens op de stoep te staan. Die mag eerst appen en geen tijd/zin is gewoon pech.quote:Op maandag 11 november 2013 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook scharrels kunnen sons tot vervelens toe op je stoep staan
Dat was niet eens een van de langzaamste auto's welke ik heb gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 11 november 2013 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook scharrels kunnen soms tot vervelens toe op je stoep staan
Wat een non-excussquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er vandaag de kracht niet voor..
ze weten dat ik altijd zin hebquote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeerd, een scharrel moet niet in d'r kop halen om ineens op de stoep te staan. Die mag eerst appen en geen tijd/zin is gewoon pech.
Wat je ver haaltquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die ene hier in de buurt is te druk met verhuizen. Verder nooit scharrels hier in de buurt gehad. Blijkbaar vinden ze me hier niet zo aantrekkelijk.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet eens een van de langzaamste auto's welke ik heb gehad
Mijn ogen, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die dingen zo onzuinig dan?![]()
ik heb straks mn knie weer eens verkeerd belast dus ik ben al lang blij dat ik nog loop.. Zodra thuis is het *plof* bank, niks meer doen en genieten van de pijnquote:
Verbruik was nog best prima, 1 op 12 of zo, ding had een carburateur. Ik was 1 op 8, 1 op 9 gewendquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je ver haalt
[..]
Mijn ogen, wat doe je
Zijn die dingen zo onzuinig dan?
Mutsquote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb straks mn knie weer eens verkeerd belast dus ik ben al lang blij dat ik nog loop.. Zodra thuis is het *plof* bank, niks meer doen en genieten van de pijn
Goed ideequote:
Ik heb ook meestal wel zin, maar dat wil niet zeggen dat het altijd gewenst isquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze weten dat ik altijd zin heb
Momenteel ook een wat verder weg, maar die doet wel redelijk zn best dus dat is het wel waard om heel Nederland voor door te reizen
studenten zijn nog erger dan bejaardenquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Muts
Heb je toch een excuus om die studenten eruit te trappen, gehandicapten krijgen voorrang toch
[..]
Goed idee
Boodschappen doen, toetsenbord moet toch laden
Ken je dat gezegde niet?quote:
Lijkt me niks eerlijk gezegd dat modelquote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verbruik was nog best prima, 1 op 12 of zo, ding had een carburateur. Ik was 1 op 8, 1 op 9 gewenden het reed nog best grappig ook
Daarom juist moeten ze aangepakt wordenquote:Op maandag 11 november 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studenten zijn nog erger dan bejaarden
Oke.quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs in Belgie kennen ze dat spreekwoord. In Duitsland blijkbaar niet
het grootste probleem is dat ik het soms heerlijk vind om helemaal alleen te zijn, maar zodra aanbod piemel ik dat dan weer vergeetquote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook meestal wel zin, maar dat wil niet zeggen dat het altijd gewenst is
dat doe ik.. In de kroegquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde niet?
[..]
Lijkt me niks eerlijk gezegd dat model
[..]
Daarom juist moeten ze aangepakt worden
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs in Belgie kennen ze dat spreekwoord. In Duitsland blijkbaar niet
quote:
Ik ga niet trouwen, en nu?quote:Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de mannen hier:
[ afbeelding ]
Dus ze bestaat?quote:Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de mannen hier:
[ afbeelding ]
Jawel, ze is alleen heel goed verstoptquote:
Ik wilde een automaat, welke ruim genoeg was voor 2 personen bagage voor een paar weken kamperen (de laatste keer dat ik dat heb gedaan btw). En de rwd was een bonus (op slecht asfalt met regen wilde die nog dwars ookquote:Op maandag 11 november 2013 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me niks eerlijk gezegd dat model
En zij maar wachten tot ze gevonden wordt..quote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, ze is alleen heel goed verstopt
Tja ik wil d'r wel ontstoppen, maar dan moet ze wel een keer tevoorschijn komenquote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zij maar wachten tot ze gevonden wordt..
[ afbeelding ]
Met mijn eisenpakketquote:Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde een automaat, welke ruim genoeg was voor 2 personen bagage voor een paar weken kamperen (de laatste keer dat ik dat heb gedaan btw). En de rwd was een bonus (op slecht asfalt met regen wilde die nog dwars ook) en die aandrijving is wel echt geniaal.
Ontstoppenquote:Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik wil d'r wel ontstoppen, maar dan moet ze wel een keer tevoorschijn komen
Beetje mager is ze wel.quote:Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zij maar wachten tot ze gevonden wordt..
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest ook hardop lachen![]()
Alleen een lekke band, waarbij ik er achter kwam hoe handig het is als et reservewiel, krik en wielsleutel onder de motorkap zitten, kon alle bagage mooi achterin blijvenquote:Op maandag 11 november 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mijn eisenpakket
Goede grap huppel
[..]
Wel vol gehouden dat hok?
quote:Op maandag 11 november 2013 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik wil d'r wel ontstoppen, maar dan moet ze wel een keer tevoorschijn komen
Spinazie-in-bladerdeeg-taartjes.quote:
Mehh...quote:
Het is sowieso lekker, maar deze waren uitzonderlijk goed gelukt. Een lust om te proeven. Maar nu al weer op helaas.quote:
Noesquote:Op maandag 11 november 2013 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is sowieso lekker, maar deze waren uitzonderlijk goed gelukt. Een lust om te proeven. Maar nu al weer op helaas.
Wie kopt hem inquote:Op maandag 11 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noes![]()
Ik ben echt benieuwd wat en waar ik ga eten. Ik kan nu alles op
Je gaat uit eten?quote:Op maandag 11 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noes![]()
Binnenkort gewoon weer maken.quote:
Dinner date?quote:Op maandag 11 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Met een vriend van me.quote:
1 girl-next-door, 1 cup?quote:
Geen date. Gewoon uit eten met een vriendquote:Op maandag 11 november 2013 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon weer maken.
[..]
Dinner date?
Gezellig, als ie op tijd zou zijn tenminstequote:Op maandag 11 november 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Met een vriend van me.
Hij zou om 5 uur al hier zijn, toen had ik al heel erg honger. Maar hij liet weten dat hij pas rond 6en hier kon zijn. Nu wacht ik nog... hongerrrrrr
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 11 november 2013 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen date. Gewoon uit eten met een vriendEn daarna naar de coffeeshop
Hij liet het wel optijd weten hoor. Maar hongerquote:Op maandag 11 november 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig, als ie op tijd zou zijn tenminste
Ja maar toch.quote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij liet het wel optijd weten hoor. Maar honger
Dankjequote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar toch.
Veel plezier alvast
Dat is dan weer te Airquote:
Veel plezierquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij liet het wel optijd weten hoor. Maar honger
Dankje. Eet smakelijk jijquote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer te Air
[..]
Veel plezier
---
Ga nu ook even halen, anders is de winkel zo weer dicht
Nu al?quote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan weer te Air
[..]
Veel plezier
---
Ga nu ook even halen, anders is de winkel zo weer dicht
Ik mag al die braveriken hier graag een beetje shockeren.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt snel van die anti-slip sokken gaan halen. Of stoppen met dagelijks dweilen![]()
* Huppelmuts heeft nu pijn aan dr kont, Alweer!
Sokken uit doen geen optie?quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt snel van die anti-slip sokken gaan halen. Of stoppen met dagelijks dweilen![]()
Niet de meest leuke reden om pijn in je kont te hebben nee.quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is 't zeker. En vrij makkelijk om te maken, mits je een oven hebt.quote:
Sadistisch krengquote:
Dan heb ik koude voetenquote:
Ik kan inderdaad leukere redenen bedenkenquote:Op maandag 11 november 2013 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de meest leuke reden om pijn in je kont te hebben nee.
Heb je een link naar een receptje?quote:Op maandag 11 november 2013 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is 't zeker. En vrij makkelijk om te maken, mits je een oven hebt.
Noem es wat.quote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan inderdaad leukere redenen bedenken
Nee, 't is een eigen verzinsel. Zet het zo wel ff in een PM voor je.quote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je een link naar een receptje?
Enkel spinazie en bladerdeeg?
Ook voor iemand als ik?quote:Op maandag 11 november 2013 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is 't zeker. En vrij makkelijk om te maken, mits je een oven hebt.
Ik heb liever een rood/blauwe kont doordat iemand er tijdens de seks keihard op heeft geslagen dan doordat ik weer eens op mijn kont ben gevallenquote:
Die anti slip sokken slijten ookquote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sadistisch kreng
[..]
Dan heb ik koude voeten
[..]
Ik kan inderdaad leukere redenen bedenken
Geen idee. Hoe is het gesteld met je kookvaardigheden?quote:
Klinkt stukken beter ja.quote:Op maandag 11 november 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb liever een rood/blauwe kont doordat iemand er tijdens de seks keihard op heeft geslagen dan doordat ik weer eens op mijn kont ben gevallen
Nou en, tegen de tijd dat die zijn versleten is het weer lente en kan ik weer blootsvoets door het huisquote:Op maandag 11 november 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die anti slip sokken slijten ook
Volgende keer 1, 5 uur eerder afsprekenquote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is er binnen nu en 10 minuten
Goed puntquote:Op maandag 11 november 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en, tegen de tijd dat die zijn versleten is het weer lente en kan ik weer blootsvoets door het huis
Die zijn er nietquote:Op maandag 11 november 2013 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe is het gesteld met je kookvaardigheden?
[..]
Klinkt stukken beter ja.
Ja, blijkbaar..quote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende keer 1, 5 uur eerder afspreken
Thanks in advancequote:Op maandag 11 november 2013 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 't is een eigen verzinsel. Zet het zo wel ff in een PM voor je.
Whehehequote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
K. Wilde mijn sporttas meenemen om te Sint Maarten![]()
Ik heb nog steeds sint maarten trauma'squote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
K. Wilde mijn sporttas meenemen om te Sint Maarten![]()
Pff, ik ben anders altijd op tijd hoor!quote:
Ik heb het meerdere malen overleefd.quote:Op maandag 11 november 2013 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe is het gesteld je kookvaardigheden?
Dan zal ik je niet vermoeien met een uitleg van hoe je het maakt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zijn er niet![]()
Heb niet voor niets dit naast de keuken hangen:
[ afbeelding ]
No problem.quote:
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, ik ben anders altijd op tijd hoor!
Tenzij het niet perse nodig is om op tijd te zijn..
Zo leer ik het nooitquote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik je niet vermoeien met een uitleg van hoe je het maakt.
Jij bent een smurf. geen manquote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, ik ben anders altijd op tijd hoor!
Tenzij het niet perse nodig is om op tijd te zijn..
Eetafspraken dus altijd welquote:Op maandag 11 november 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt.
Ben je sindsdien zo ongezond dun en kom je nooit aan, ongeacht wat je eet?quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het meerdere malen overleefd.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo leer ik het nooit![]()
Vandaag vroeg ik aan mijn moeder hoe ik tomaten creme soep moet maken.
Vervolgens 3 mensen in koor: gewoon een blik halen!
quote:Op maandag 11 november 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals; uitzondering die de regel bevestigt.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere malen overleefd.
Wat je had gemaakt op de meet was wel erg lekker, anders!quote:Op maandag 11 november 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel aangekomen. Iets.quote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je sindsdien zo ongezond dun en kom je nooit aan, ongeacht wat je eet?
Het is geen moeilijk recept, maar ook weer niet iets om mee te beginnen als je wil leren koken.quote:
Dan krijg je zoute bende met een beetje room. Da's geen echte soep.quote:Op maandag 11 november 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal uit een pakjequote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat je had gemaakt op de meet was wel erg lekker, anders!
Trouwens, hebben GvsE en Engel je muur nog kunnen redden?quote:
Ik heb ook geen blik gehaald maar heb gewoon een te goed gevulde groentesoep gemaaktquote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen moeilijk recept, maar ook weer niet iets om mee te beginnen als je wil leren koken.
[..]
Dan krijg je zoute bende met een beetje room. Da's geen echte soep.
Dan zijn de eitjes waarschijnlijk uitgekomen in je darmen en groeien de parasieten als kool.quote:
Dat komt dan echt door de kookkunsten van zijn moeder hoor!!quote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zijn de eitjes waarschijnlijk uitgekomen in je darmen en groeien de parasieten als kool.
Zelfs uit een pakje kan het nog verpest wordenquote:
Ik ga het zo bekijken, maar het zag er al stukken beter uit dan het wasquote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, hebben GvsE en Engel je muur nog kunnen redden?
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 11 november 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs uit een pakje kan het nog verpest worden
Vast niet. Is al ff geleden namelijkquote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zijn de eitjes waarschijnlijk uitgekomen in je darmen en groeien de parasieten als kool.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol!!
Vanochtend op het nieuws dat er geen rel was tijdens de EMA's in Amsterdam.
Nu net op het nieuws dat het feit dat Miley een blow opstak op het podium echt nog wel een staartje krijgt
Ja want er mag natuurlijk niet gerookt worden in de ziggodomequote:Op maandag 11 november 2013 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt![]()
Ik ga er vandoor, tot later of anders fijne avond![]()
En omdat het Miley is.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want er mag natuurlijk niet gerookt worden in de ziggodome
Ik ga de VN bellen ze discrimineertquote:
de mijne is vast blauwerquote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat sowiesoquote:
doet alleen geen zeer.. Alleen bloeduitstortingen.quote:
Deceptie weerquote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doet alleen geen zeer.. Alleen bloeduitstortingen.
echt hequote:
wees blij, mij noemen ze duitserquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha appgesprek:
Hij: ben je nu boos op mij?
Ik: nee? Hoezo?
Hij: ja je hing zo opeens boos op net.
Ik: ja welke imbeciel gaat dan ook tegen iemand die baalt van dr rotterdamse afkomst zeggen dat juist dat zo geil is, jij spoort niet hoor!
Hij: oh lol!
Hihi. kijk jullie eens verliefd zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha appgesprek:
Hij: ben je nu boos op mij?
Ik: nee? Hoezo?
Hij: ja je hing zo opeens boos op net.
Ik: ja welke imbeciel gaat dan ook tegen iemand die baalt van dr rotterdamse afkomst zeggen dat juist dat zo geil is, jij spoort niet hoor!
Hij: oh lol!
Waarom dat danquote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wees blij, mij noemen ze duitser
geen idee. Mensen vinden mijn geweldige accent op duits lijken. Slaat kut op stront natuurlijk.quote:
Hehehequote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm nee.. Dat dan toch weer nietquote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee. Mensen vinden mijn geweldige accent op duits lijken. Slaat kut op stront natuurlijk.
precies!!!quote:Op maandag 11 november 2013 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee.. Dat dan toch weer niet
Zelfs al zou ik het voor 't eerst horen..
Ben je toch ook?quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je je normaalgesproken voordoet als een soort van kampbeul helpt dan ook niet echt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen idee. Mensen vinden mijn geweldige accent op duits lijken. Slaat kut op stront natuurlijk.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hihi. kijk jullie eens verliefd zijn.
Zulke verhalen horen thuis in het datingtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |