Heb je een leesprobleem? Ik zeg alleen dat IK persoonlijk niks te maken wil hebben met GS. That's it. Ik heb geen oordeel over individuele stukken, want ik kijk ze niet. Alle mensen van GS en alles wat ik in het verleden gelezen/gezien heb daar is leugenachtig en ranzig. Daarom kom ik er niet. Dat is alles wat ik zeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als mensen dreigen maar dit tegen GS of Powned doen dan telt het niet?
Dus als exact hetzelfde filmpje op youtube had gestaan was het wel goed ?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:52 schreef Unquote het volgende:
[..]
Heb je een leesprobleem? Ik zeg alleen dat IK persoonlijk niks te maken wil hebben met GS. That's it. Ik heb geen oordeel over individuele stukken, want ik kijk ze niet. Alle mensen van GS en alles wat ik in het verleden gelezen/gezien heb daar is leugenachtig en ranzig. Daarom kom ik er niet. Dat is alles wat ik zeg.
Gaat erom wie het gemaakt heeft, niet om waar het staat. Als iemand op facebook een GS filmpje deelt kijk ik het ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dus als exact hetzelfde filmpje op youtube had gestaan was het wel goed ?
Ok
Klopt. Zeer verfrissend.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:54 schreef kalinhos het volgende:
GS. was overigens een van de eerste sites die wel aangaf dat ZP een racistisch iets is.
inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 09:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus als mensen dreigen maar dit tegen GS of Powned doen dan telt het niet?
Met een filmpje van die "objectieve" Vara of zelfs de Nos of een stukje op joop.nl heb je waarschijnlijk minder moeite, naar ik aanneem?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:55 schreef Unquote het volgende:
[..]
Gaat erom wie het gemaakt heeft, niet om waar het staat. Als iemand op facebook een GS filmpje deelt kijk ik het ook niet.
Staan ook vaak genoeg leugens in, maar in ieder geval wordt iedereen daar in zijn waarde gelaten en wordt het op een normale manier gebracht. In tegenstelling tot GS waarbij nieuwsberichten worden herschreven naar de smaak van 1 of andere rechtse amoebe met een toetsenbord zodat er alleen maar staat wat hij wil dat er staat.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een filmpje van die "objectieve" Vara of zelfs de Nos of een stukje op joop.nl heb je waarschijnlijk minder moeite, naar ik aanneem?
dat gebeurt hier ook. ga eens gauw weg hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:05 schreef Unquote het volgende:
[..]
Staan ook vaak genoeg leugens in, maar in ieder geval wordt iedereen daar in zijn waarde gelaten en wordt het op een normale manier gebracht. In tegenstelling tot GS waarbij nieuwsberichten worden herschreven naar de smaak van 1 of andere rechtse amoebe met een toetsenbord zodat er alleen maar staat wat hij wil dat er staat.
Wie gebruikt fok dan ook als bron voor zijn nieuws?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gebeurt hier ook. ga eens gauw weg hier.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gebeurt hier ook. ga eens gauw weg hier.
Dus als je een leugen maar op een normale manier brengt is het niet erg?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:05 schreef Unquote het volgende:
[..]
Staan ook vaak genoeg leugens in, maar in ieder geval wordt iedereen daar in zijn waarde gelaten en wordt het op een normale manier gebracht. In tegenstelling tot GS waarbij nieuwsberichten worden herschreven naar de smaak van 1 of andere rechtse amoebe met een toetsenbord zodat er alleen maar staat wat hij wil dat er staat.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als je een leugen maar op een normale manier brengt is het niet erg?
Minder erg dan wanneer je iemand persoonlijk schoffeert omdat je het niet met hem eens bent, en je achterban voorliegt zodat zij ook nog lekker een duit in het zakje doen om iemand belachelijk te maken, te beledigen en te bedreigen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het waren hier toch echt de leerlingen zelf die aan het woord waren.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:05 schreef Unquote het volgende:
[..]
Hoog tijd dat Richard de Mos het daar gaat overnemen samen met Joost Eerdmans.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:06 schreef De_Coulance het volgende:
GeenStijl is gewoon steeds meer de extreemrechtse koers opgegaan. Vrij normaal dat niemand het meer wil lezen. Hun bezoekersaantallen en reacties nemen gestaag af.
Zoals het liegen over zwarte Piet die zwart is van roet?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ben ik maar gestopt "er staan vaak genoeg leugens in, .... maar in elk geval wordt iedereen daar in zijn waarde gelaten" Dat spoort niet echt, hè als je eerlijk bent.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:05 schreef Unquote het volgende:
[..]
Staan ook vaak genoeg leugens in, maar in ieder geval wordt iedereen daar in zijn waarde gelaten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |