abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133208878
Wat een triestheid allemaal. Ik ben gewoon okay!
pi_133209114
quote:
15s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:01 schreef Zwarte_Piet het volgende:
Wat een triestheid allemaal. Ik ben gewoon okay!

Jij bent zelfs van voor de hele Pieten discussie :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 november 2013 @ 09:26:35 #153
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_133209224
quote:
4s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, de Sint daalt anders al jaren in populariteit...

Door Amerikaanse TV series neemt de populariteit en ook het bijbehorende geloven in de Kerstman steeds meer toe.. Sommige gezinnen vieren geeneens Sinterklaas meer...
Grappig dat je dat noemt. Ik had de indruk dat de strijd tussen Sinterklaas en de Kerstman al ergens in de jaren '90 was gestreden, en -in elk geval voor zover het gezinnen met kleine kinderen betreft- vooralsnog in het voordeel van Sinterklaas was beslecht. Volgens Ineke Strouken van het Nederlands Centrum voor Volkscultuur lijkt het feest de laatste jaren alleen maar populairder te worden. Zie http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mmens-populair.dhtml en http://www.spitsnieuws.nl(...)stand-plugt-kerstman.

Ook wel aardig in het licht van deze discussie:
quote:
"De enige die populairder is dan Sinterklaas, is Zwarte Piet, zo blijkt. Omdat die toch wat toegankelijker is dan zo’n strenge bisschop."
pi_133209250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:55 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zijn mensen hier op FOK! die dergelijke oproepen zien als een oproep tot geweld. Althans, als het gaat om een oproep die IK doe. Er zijn door die personen vast redenen uit de duim te zuigen om dit goed te praten, maar ik vind het vooral ubersneu dat je een kinderfeest op deze manier gaat dwarsbomen. Dan ben je het doodschoppen echt niet waard.
Ik vind het veel sneuer dat mensen die kritiek uiten op Zwarte Piet met de dood bedreigd worden.
  woensdag 13 november 2013 @ 09:29:15 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133209264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:55 schreef Danny het volgende:
Er zijn mensen hier op FOK! die dergelijke oproepen zien als een oproep tot geweld. Althans, als het gaat om een oproep die IK doe.
Krijg je weer de Zwarte Piet toebedeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133209307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:28 schreef Unquote het volgende:

[..]

Ik vind het veel sneuer dat mensen die kritiek uiten op Zwarte Piet met de dood bedreigd worden.
Ach, maatschappijleerdocenten die toejuichen dat zwarte pieten in elkaar worden geslagen scoren bij mij ook niet hoog. Van tokkies verwachtje niet anders. Iemand die kinderen lesgeeft, in Maatschappijleer nota bene, zou beter moeten weten. En dan heb ik het nog niet eens gehad over mislukte rappertjes die reporters aanvliegen...
pi_133209323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij bent zelfs van voor de hele Pieten discussie :o
Ik ben van alle tijden. :)
pi_133209339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:32 schreef Zwarte_Piet het volgende:

[..]

Ik ben van alle tijden. :)
163 jaar toch ?
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:35:08 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133209366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:28 schreef Unquote het volgende:

[..]

Dat is het ook. Net zo sneu als dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)school_van_de_z.html
even dat filmpje kijken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133209378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:31 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, maatschappijleerdocenten die toejuichen dat zwarte pieten in elkaar worden geslagen scoren bij mij ook niet hoog. Van tokkies verwachtje niet anders. Iemand die kinderen lesgeeft, in Maatschappijleer nota bene, zou beter moeten weten. En dan heb ik het nog niet eens gehad over mislukte rappertjes die reporters aanvliegen...
Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die anderen bedreigen (van welke kant van de discussie dan ook) vele malen triester zijn dan mensen die geweldloos opkomen voor hun idealen.
pi_133209390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is het ook. Net zo sneu als dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)school_van_de_z.html
even dat filmpje kijken.
Ik weiger dingen te lezen/kijken op GS.
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:37:13 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133209402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef Unquote het volgende:

[..]

je weigert dus argumenten te zien. weet ik meteen hoe serieus ik je trollaccount moet nemen.
pi_133209455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:37 schreef Danny het volgende:

[..]

je weigert dus argumenten te zien. weet ik meteen hoe serieus ik je trollaccount moet nemen.
Het is een leugenachtige ranzige kutsite die totaal niet te vertrouwen is. Daarom wil ik er niets mee te maken hebben. Ben je tegenwoordig meteen een troll als je die pauperdebielen van GS niet serieus wil nemen?
pi_133209456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef Unquote het volgende:

[..]

Het is niettemin een leuk filmpje. De leerlingen van de bekende docent maatschappijleer leggen op genuanceerde en beschaafde wijze uit waarom zij vinden dat er een einde aan de zwarte Piet traditie moet komen. Compleet met grondige onderbouwing en suggesties voor alternatieven.
Inspirerend, echt waar.
pi_133209469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef Unquote het volgende:

[..]

Het is een leugenachtige ranzige kutsite die totaal niet te vertrouwen is. Daarom wil ik er niets mee te maken hebben. Ben je tegenwoordig meteen een troll als je die pauperdebielen van GS niet serieus wil nemen?
In dit geval absoluut. Bovendien overdrijf je schromelijk.
pi_133209477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:35 schreef Unquote het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die anderen bedreigen (van welke kant van de discussie dan ook) vele malen triester zijn dan mensen die geweldloos opkomen voor hun idealen.
Nee, dat zei je niet. Je had het alleen over de prokant. Nu nuanceer je pas ;)
pi_133209486
quote:

[..]

Nee, wel een ongeloofwaardige discussiepartner
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:42:31 #168
1 crew  Danny
always and nevermore
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:43:15 #169
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133209500
quote:

[..]

je bent een pauperdebiel als je een argument niet wilt zien, maar wel gewoon doet alsof je serieus in discussie gaat.
pi_133209541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:43 schreef Danny het volgende:

[..]

je bent een pauperdebiel als je een argument niet wilt zien, maar wel gewoon doet alsof je serieus in discussie gaat.
Wat jij wil. Je wil een leugenachtige kutsite als bron gebruiken, dan moet je ook niet raar opkijken als ik die bron niet wil aanvoeren. Kan ik ook wel de speld gaan gebruiken als bron, neem jij toch ook niet serieus?

Kan je wel zielig gaan doen en mij beledigen maar GS is een kankergezwel op het internet en daarom wil ik er niks mee te maken hebben.
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:47:33 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133209565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:46 schreef Unquote het volgende:

[..]

Wat jij wil. Je wil een leugenachtige kutsite als bron gebruiken, dan moet je ook niet raar opkijken als ik die bron niet wil aanvoeren. Kan ik ook wel de speld gaan gebruiken als bron, neem jij toch ook niet serieus?
het gaat om een filmpje waarin mensen gewoon iets tegen de camera vertellen. dat filmpje staat toevallig op GS. Maar hej, hierboven staan er ook twee. Dan kijk je die. Of passen die beelden ook niet bij jouw trollstandpunt?
pi_133209601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:47 schreef Danny het volgende:

[..]

het gaat om een filmpje waarin mensen gewoon iets tegen de camera vertellen. dat filmpje staat toevallig op GS. Maar hej, hierboven staan er ook twee. Dan kijk je die. Of passen die beelden ook niet bij jouw trollstandpunt?
GS bepaald wat er gebruikt wordt voor de camera, zij bepalen wie ze interviewen. Als jij dat allemaal vertrouwd en eerlijk vindt moet jij dat weten, ik niet. Maar oh wat loop ik te trollen zeg, dat ik de grootste kutsite van Nederland niet wil bezoeken.
  Admin woensdag 13 november 2013 @ 09:51:01 #173
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133209632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:49 schreef Unquote het volgende:

[..]

GS bepaald wat er gebruikt wordt voor de camera, zij bepalen wie ze interviewen. Als jij dat allemaal vertrouwd en eerlijk vindt moet jij dat weten, ik niet. Maar oh wat loop ik te trollen zeg, dat ik de grootste kutsite van Nederland niet wil bezoeken.
:')
Dus als mensen dreigen maar dit tegen GS of Powned doen dan telt het niet?
_O-
pi_133209653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:46 schreef Unquote het volgende:

[..]

Feit blijft dat het daadwerkelijk een filmpje is van de leerlingen van die school.
Natuurlijk zullen ze er wel een paar zaken uitgeknipt hebben om het meer pownews/geenstijlerig te maken; maar het blijft schokkend.
  woensdag 13 november 2013 @ 09:52:37 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_133209654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:49 schreef Unquote het volgende:

[..]

GS bepaald wat er gebruikt wordt voor de camera, zij bepalen wie ze interviewen.
Net als de NOS .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')