Van Amenth natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik dacht altijd dat Gulmez een kloon was van iemand
Ga je me nu door de shredder halenquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, nou ja, het was leuk voor zo lang het duurde.
Is die ook.quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik dacht altijd dat Gulmez een kloon was van iemand
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga je me nu door de shredder halen
Gulmez is volgens mij ook gewoon echt.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
Gulmez is in ieder geval wel redelijk wie hij zegt te zijn toch, hij heeft al vaker foto's gepost.
Dat maakt het wel nog een stukje triester, dat hij echt zo is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gulmez is volgens mij ook gewoon echt.
Goddank.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.
Wou het net zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt het wel nog een stukje triester, dat hij echt zo is.
Jouw vrouwelijke kant??? man hou op schei uit, we willen jouw mannelijke kant een keer zien manquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jouw vrouwelijke kant??? man hou op schei uit, we willen jouw mannelijke kant een keer zien man
Dat maakte het alleen maar ergerquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
Gulmez is in ieder geval wel redelijk wie hij zegt te zijn toch, hij heeft al vaker foto's gepost.
Sluitspier is definitief naar zijn grootje, bruutquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.
Aahh wat lievquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.
Hee psst, ik zit nu te schijten.quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aahh wat liev![]()
Frankie heeft een kussentje voor zakkie genaaid
Ik ben nog niet betrapt gelukkig.quote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef Yonder het volgende:
Onder het motto van klonen op hoog niveau, je weet
Wat een subtiliteitquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kussentje ontvangen vriend.quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aahh wat liev![]()
Frankie heeft een kussentje voor zakkie genaaid
Dan zal ik Frank vragen er een voor je te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kussentje ontvangen vriend.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kussentje voor Zaktabak paraat Frank?
FRAAAHAANK! Ik wil een zacht kussentje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zal ik Frank vragen er een voor je te maken.
Ik wist deze opmerking al toen ik mijn eigen post typte. Jammerrrrquote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er klopt iets niet in je zin.
[..]
Ik wist het. Al die tijd wist je dus wel dat ... niet gelijk staat aan een komma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |