Dacht 't niet maatquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit heb ik weken geleden al opgelost. Je hebt het fout. HJ = mevr Debrin
quote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
Wat meer transparantie wat betreft (trollende) travo's is wel wenselijk. Een kloon gemaakt voor een R&P topic moet anoniem blijven, maar wat mij betreft mogen al die trollende kloons ontmaskerd worden.
Maar met deze oplossing zul je zien dat die kuttrollen eerst een jankverhaal zullen gaan ophangen in Rp opdat ze vervolgens weer door kunnen gaan.
De mijne raad je toch nooit.quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Karakterschets en postgedrag analyse. Simpel.
Dat hij soms de kleren van mevr Drebin aantrekt betekent niet dat het ook mevr Drebin is Mortaxxx...quote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Dit heb ik weken geleden al opgelost. Je hebt het fout. HJ = mevr Debrin
Weet jij het, weet ik hetquote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wanneer komt meneer BlowMe thuis?
Yè right.quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Gelukkig weet iedereen ondertussen al dat F1978 mijn kloon was.
vast jaquote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Tsss jongen, in mijn tijd bestond er überhaupt nog geen normsbesef.quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen opmerking over de teloorgang van normsbesef onder de jongere mensen?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vast ja
dan is dat stijfje in kpd zeker ook van jou?
Poessiemauwkomsgauwikheblekkeremelkvoorjoouwquote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij man, tering zeg
Er klopt iets niet in je zin.quote:
Ik wist het. Al die tijd wist je dus wel dat ... niet gelijk staat aan een komma!quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |