Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?quote:Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godver TwentyFourr, jij bent snel.
[..]
Jij moet echt opkenseren.
Niemand wil je aanraken viezerik.quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?![]()
Kom!
Niet mannelijk, erudiet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik neem wel een beetje aanstoot aan die opmerking dat mijn manier van posten opmerkelijk mannelijk zou zijn trouwens, ts
Rustig morajka deze kneusjes haten alleen op je uit jaloeziequote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Of anders wat? Wat ga je doen fag swag?![]()
Kom!
Je hebt geen ideequote:Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godver TwentyFourr, jij bent snel.
[..]
Jij moet echt opkenseren.
Dat is het ook. Hoink is niets meer dan een uitgezakte 50+er die hier z'n frustraties over z'n maagdelijkheid en het hoge faalgehalte van zijn leven moet droppen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig morajka deze kneusjes haten alleen op je uit jaloezie
Dat is dan jammer, HSG-Bomber.quote:Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Vind het toch niet echt een spectaculaire kloon.
Ik weet wel dat er blanken zichzelf voordoen als Turken en/of Marokkanen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
Hoink, zijn er ook negers die zich als blank voordoen en visa versa?
Heb je niet nog wat meer voorbeelden?quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, HSG-Bomber.
[..]
Ik weet wel dat er blanken zichzelf voordoen als Turken en/of Marokkanen.
Die zijn misschien nog wel het meest irritant.quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
Heb je de laatste tijd nog minderjarige chimeids geschaakt?quote:
.quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... honderdenquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog minderjarige chimeids geschaakt?
Een grappige kloon als die van Twenty is best oké.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind klonen sowieso lafjes, ik heb geen kloon nodig om te zeggen wat ik wil.
Mee eens.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
De ideale dader gespot.quote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef chroestjov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |