Nee...dat wist ik inderdaad al wel...maar het is leuk om je zo voor de gek te houdenquote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er klopt iets niet in je zin.
[..]
Ik wist het. Al die tijd wist je dus wel dat ... niet gelijk staat aan een komma!
quote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Poessiemauwkomsgauwikheblekkeremelkvoorjoouw
Je hebt het goed weten te verbergen. Hoe gaat het met je queeste om een liefdesrelatie te vinden waarin seks ook belangrijk in is?quote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee...dat wist ik inderdaad al wel...maar het is leuk om je zo voor de gek te houden
Liefde is seks en seks is liefdequote:Op maandag 11 november 2013 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het goed weten te verbergen. Hoe gaat het met je queeste om een liefdesrelatie te vinden waarin seks ook belangrijk in is?
Tering? Je kan beter aan de kanker beginnen, raak je tenminste nog wat haren kwijt!11!! Hahahjhhhgquote:
Kankergrappig ouwequote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tering? Je kan beter aan de kanker beginnen, raak je tenminste nog wat haren kwijt!11!! Hahahjhfaggg
Ik ben blij dat ik nog steeds ook erg belangrijk ben hier, anders wordt er niet over mij gepraat tenslottequote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef TwentyFourr het volgende:
Gelukkig weet iedereen ondertussen al dat F1978 mijn kloon was.
Wel goede tekst ouwe,quote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Ik kloon niet, mensen klonen mij.
You'd wish you could walk the walk like me
Yet you keep stumblin' over yo own shoes
Wish you could talk the talk like me
But baby you've gotta know that,
A jinx ain't never gonna be a muse!
Ouwe geen kerel wil een travo douwen beter ga je met n homo trouwen want ook die zal niet van vrouwen houdenquote:
Godver TwentyFourr, jij bent snel.quote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds ook erg belangrijk ben hier, anders wordt er niet over mij gepraat tenslotte
Jij moet echt opkenseren.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Got that flow, je weet zelluf
Ewa kom haten dan.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ouwe geen kerel wil een travo douwen beter ga je met n homo trouwen want ook die zal niet van vrouwen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |