Van Amenth natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik dacht altijd dat Gulmez een kloon was van iemand
Ga je me nu door de shredder halenquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, nou ja, het was leuk voor zo lang het duurde.
Is die ook.quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik dacht altijd dat Gulmez een kloon was van iemand
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga je me nu door de shredder halen
Gulmez is volgens mij ook gewoon echt.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
Gulmez is in ieder geval wel redelijk wie hij zegt te zijn toch, hij heeft al vaker foto's gepost.
Dat maakt het wel nog een stukje triester, dat hij echt zo is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gulmez is volgens mij ook gewoon echt.
Goddank.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.
Wou het net zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt het wel nog een stukje triester, dat hij echt zo is.
Jouw vrouwelijke kant??? man hou op schei uit, we willen jouw mannelijke kant een keer zien manquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, het werkt tamelijk therapeutisch voor mij om ook mijn vrouwelijke kant te uiten dus ik bewaar 'm.
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jouw vrouwelijke kant??? man hou op schei uit, we willen jouw mannelijke kant een keer zien man
Dat maakte het alleen maar ergerquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
Gulmez is in ieder geval wel redelijk wie hij zegt te zijn toch, hij heeft al vaker foto's gepost.
Sluitspier is definitief naar zijn grootje, bruutquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.
Aahh wat lievquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik jou een maandje geleden nog laten zien en zover ik weet zit jij nog altijd te FOK!ken met je hol op een vederzacht kussentje.
Hee psst, ik zit nu te schijten.quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aahh wat liev![]()
Frankie heeft een kussentje voor zakkie genaaid
Ik ben nog niet betrapt gelukkig.quote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef Yonder het volgende:
Onder het motto van klonen op hoog niveau, je weet
Wat een subtiliteitquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kussentje ontvangen vriend.quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aahh wat liev![]()
Frankie heeft een kussentje voor zakkie genaaid
Dan zal ik Frank vragen er een voor je te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kussentje ontvangen vriend.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kussentje voor Zaktabak paraat Frank?
FRAAAHAANK! Ik wil een zacht kussentje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zal ik Frank vragen er een voor je te maken.
Ik wist deze opmerking al toen ik mijn eigen post typte. Jammerrrrquote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er klopt iets niet in je zin.
[..]
Ik wist het. Al die tijd wist je dus wel dat ... niet gelijk staat aan een komma!
quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zal ik Frank vragen er een voor je te maken.
[..]
Morgenochtend weer. Haken doe ik altijd het liefste 's ochtends voor de buis terwijl ik naar Koffietijd kijk.quote:Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
FRAAAHAANK! Ik wil een zacht kussentje.
Koffietijd voor mannen mag ik hopenquote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend weer. Haken doe ik altijd het liefste 's ochtends voor de buis terwijl ik naar Koffietijd kijk.
HOE KAN DIT.quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef hoink518 het volgende:
Naar mijn mening moet TS niet zo zielig doen...![]()
Dat staat nu op, naar het gebral van Hansie Hansie luisteren.quote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koffietijd voor mannen mag ik hopen
irritante gimmickkloon die je goede naam bezoedeldquote:
Wat is dit.quote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
irritante gimmickkloon die je goede naam bezoedeld
quote:
Sigaretje en biertje erbijquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat staat nu op, naar het gebral van Hansie Hansie luisteren.
Wel knap dat je nog steeds gestopt bent.quote:
Regelrechte loser. Ban hem!quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is maar 1 hoink. En dit is hoink581!
quote:
Uh... Watte?quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb *** al uitgemaakt in het oog van de vrouw hier.
Dank je, al ben ik nog niet in die fase dat ik er heel blij mee ben, in tegendeel.quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel knap dat je nog steeds gestopt bent.
Nee snap ik. Heb het zelf nooit langer dan een paar dagen volgehouden, meestal ging het in het weekend weer mis.quote:Op maandag 11 november 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dank je, al ben ik nog niet in die fase dat ik er heel blij mee ben, in tegendeel.
Overigens wel een ijzersterk vermoeden van wie dit kloontje is.quote:
Ik ben hem anders spuugzatquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens wel een ijzersterk vermoeden van wie dit kloontje is.
Eigenlijk zo hij gewoon geband moeten worden. Echt kansloos kloontjes aanmaken van andere users.quote:
Puur toevalquote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk zo hij gewoon geband moeten worden. Echt kansloos kloontjes aanmaken van andere users.Dit is smaad.
Wat was je vorige account?quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef spiritusbus het volgende:
Gewoon om de 4000 posts een nieuw account. YOLO!!!!!
quote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik ben bij account nr.5 inmiddels.
Niet weten dat ELKE Fok!ker een beaderde pener heeft van minsten 30cmquote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kopieerkat. Je doet dit puur omdat je jaloers bent op mijn grote piemel.
Ah, HSG-Bomber.quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef hoink518 het volgende:
[..]
Niet weten dat ELKE Fok!ker een beaderde pener heeft van minsten 30cm
Sprak ik maar tegen mezelf. Dan had ik een stuk harder kunnen lachen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:01 schreef hoink518 het volgende:
[..]
Blijft raar, zo tegen jezelf praten...
http://www.ypsilon.org/alles_over_schizofreniequote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sprak ik maar tegen mezelf. Dan had ik een stuk harder kunnen lachen.
Hihaho. Volgens mij ben jij Demon_from_Heaven. Dat is de enige echte schizofreen hier.quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef hoink518 het volgende:
[..]
http://www.ypsilon.org/alles_over_schizofrenie
Kerel, 518 ben ik niet. Iemand zit met me te fucken.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
je begon zo leuk, jammer dat je het nu weer verneukt
goh wie zou dat zijnquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kerel, 518 ben ik niet. Iemand zit met me te fucken.
het is FOK!quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef hoink518 het volgende:
Had natuurlijk op m'n klompen aan kunnen voelen dat er een hier op Fok! wel weer een autist zou zijn die n.a.v. dit topic mij gaat lopen klonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |