SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld..
Geen broodje ei dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Broodje ei is wel lekkerquote:
Zonder mayo en ipv daarvan kaas. Jaaquote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
met bacon, peper, zout en zaanse mayo ja
ieder zijn ding, als jij hem liever iets minder lekker hebt dan mag datquote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder mayo en ipv daarvan kaas. Jaa
Whehehe. Kokosbrood is baas.quote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik denk dat ik maar gewoon kokosbrood op mijn boterhammen leg.
Gelukkig verschillen smakenquote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
ieder zijn ding, als jij hem liever iets minder lekker hebt dan mag dat
quote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Broodje ei is wel lekker![]()
Broodje eiwit.. nah![]()
en dan lekker uit de dora lunchtrommel opeten met een beker melk en een mandarijntje.quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Kokosbrood is baas.
Ja, meer mayo voor mijquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken
Ach, fuck em.quote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan lekker uit de dora lunchtrommel opeten met een beker melk en een mandarijntje.
Doe dat 1x in de collegezaal, en al die trieste eenheidsworsten kijken je zo aan
Zoveel eenheidsworsten. Overal eenheidsworstenquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan lekker uit de dora lunchtrommel opeten met een beker melk en een mandarijntje.
Doe dat 1x in de collegezaal, en al die trieste eenheidsworsten kijken je zo aan
Typen met 1 hand gaat lastigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu moet je zeker een extra dag wachten op de zalando man?quote:Op maandag 11 november 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Middag
Note to self: volgende keer gelijk jurkje bestellen en niet eeuwig gaan twijfelen...![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Typen met 1 hand gaat lastigJaja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nope, jurkje is in mijn maat uitverkochtquote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu moet je zeker een extra dag wachten op de zalando man?
Ik zweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Middag
Note to self: volgende keer gelijk jurkje bestellen en niet eeuwig gaan twijfelen...![]()
![]()
Terugsturen kan sowieso altijd nog heJe had je naam fout?quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit kan alleen ik fout doen, mijn fout voor de 9.9
op je kladblaadje het juiste antwoord hebben, en dan op het antwoordenblad gewoon een heel ander antwoord omcirkelen![]()
![]()
1 hele vraag fout hebben en dan toch een 9.9 hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit kan alleen ik fout doen, mijn fout voor de 9.9
op je kladblaadje het juiste antwoord hebben, en dan op het antwoordenblad gewoon een heel ander antwoord omcirkelen![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zweerNee, gewoon een berekening helemaal goed uitgevoerd, zelfs het antwoord goed, wat C moest zijn. En dan gewoon B omcirkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Terugsturen kan sowieso altijd nog he
[..]
Je had je naam fout?![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Je krijgt ook punten voor de berekening hierbij, daarom een 9,9quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
1 hele vraag fout hebben en dan toch een 9.9 hebben?
Ik zou je voor deze domme actie bewust een punt aftrek gevenquote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je krijgt ook punten voor de berekening hierbij, daarom een 9,9
Heeft geen zin meerquote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
Terugsturen kan sowieso altijd nog he
Nou, diegene die dit heeft nagekeken heeft ongetwijfeld moeten gniffelenquote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou je voor deze domme actie bewust een punt aftrek geven
Die zat met 2 handen in het gezicht Aldoquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, diegene die dit heeft nagekeken heeft ongetwijfeld moeten gniffelen
quote:Op maandag 11 november 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Die zat met 2 handen in het gezicht Aldo
Eerder dit:quote:Op maandag 11 november 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijkquote:Op maandag 11 november 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
iets in deze trant iigquote:Op maandag 11 november 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen ook niet twijfelachtig
Voor de volgende keer dan
hihihih, jij zei worst.quote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel eenheidsworsten. Overal eenheidsworsten
Oververhit?quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, mn media PC loopt vast, zonder blauw scherm
quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, mn media PC loopt vast, zonder blauw scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |