Duur joh.. 99 euro voorrijkosten.. enzquote:
pff kerel chill.quote:Op maandag 11 november 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik een Amerikaan. Gaan we elke buitenlander opnoemen die we kennen?
Haha! Je denkt dat je het uurloon van 2 man, de huur van een vrachtwagen, benzine en BTW bij een verhuizing voor 150E hebt??quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef chrisssj2 het volgende:
Net 1ntje gebeld in Utrecht 400 a 500 euro totaal met 2 extra verhuizers..0_0
zat eerder te denken aan max 150-200 totaal .
2 personen nemen niet op op marktplaats.. pfff
Dan stel je onrealistische eisen. Gaat je echt never nooit lukken voor dit bedrag. Zelf een vrachtwagentje huren en heen en weer rijden kost je al meer. Dat wordt heus niet goedkoper als je er nog iemand bij huurt voor het sjouwwerk.quote:Op maandag 11 november 2013 14:28 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs.. en heb niet echt veel contacten
en SKV. de bedoeling is niet 2 man perse. 1 man kan ook. en ik zei 150-200 ongv.
iedergeval niet 500 of 600 euro...
Misschien of Valt mee, ik had net iemand te pakken die morgen kan verhuizen alleen ja 400 euro ongv..quote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef Skv het volgende:
Oh, en daarnaast wens ik TS succes met voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en ook nog binnen 3 dagen willen verhuizen. Volgens mij moet je bij de meeste bedrijven echt een week of 4 tevoren boeken.
Inladen (uitgaande dat je alles al in dozen hebt) (2 uur minimaal)quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Alkmaar > Utrecht is een dik uur rijden toch? Hij moet heen en weer, 2x rijden? in- en uitpakken, ben je zo meer dan drie uur bezig lijkt me.
Als ze het daarvoor volledig doen dan zou ik niet twijfelen. Dat is echt een schijntje.quote:Op maandag 11 november 2013 14:35 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Misschien of Valt mee, ik had net iemand te pakken die morgen kan verhuizen alleen ja 400 euro ongv..
en je kan m niet anders bereiken? Vreemd verhaalquote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik zei net. Hoeft niet 2 man. Kan ook 1 man.
Zoals ik zei ik had iemand geregeld die 45 euro per uur was ZONDER bij kosten zoals voorrijkosten busje huren enz. En dan zouden we het zelf doen. Dus zeg dat het 3 uur duurt 45x 3. Naja laten we zeggen 200 euro. HIj bood me ook aan met nog een extra persoon dan 65 per uur.. maar doet hoefte van mij niet ik help zelf mee.
Maarja die man heeft zijn telefoon verloren uitgerekend nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |