Ik zou dan voor de piercing gaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Maar eigenlijk wil ik vooral graag met Sjaan meebestellen bij anatometal binnenkort. Ik ben al weken mijn oorgaatjes telkens aan het doorprikken omdat ik geen oorbellen meer heb om erin te doen
Nou, van dat linksdraaiende macrobiotisch veganistische speelgoed heb ik ook niks mee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij vierden ooit een keer sinterklaas met een ander gezin die heel erg van het Duurzaam Verantwoord Spelen waren. Dat kind kreeg allemaal macrobiotisch kenserduur speelgoed en wij kregen allemaal plastic zooi uit China. En dat jong was me toch furieus dat Sinterklaas ons alle dingen had gegeven die hij graag had willen hebben. En hij zat te kijken met z'n FSC speelgoed
Ik was toen het enige kind dat niet meer geloofde maar dat was wel een chanante vertoning
NOU ECHT KOM MAAR DOORquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou dan voor de piercing gaanEn niet omdat je dan mee besteld, maar meer omdat die lakjes mooi maar niet super must have origineel zijn ofzo.
WAAROM HEBBEN ZE NOG GEEN KORTINGSCODE
Ik niet meer. Tenzij goedkope teringzooi die opa en oma gekocht hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Nou, ik krijg er goed de ziekte van dat Stef álles sloopt tbh.quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wel voor kinderen van zesplus, dat wel.
Geluidmakende zooi.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Gij zure sloot!quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vooral om te voorkomen dat je huis na vier jaar is getransformeerd in een kinderspeelpaleis. Stukke dingen kun je wegflikkeren.
En kom niet aan met "Wacht maar tot je zelf kinderen hebt" want ik ken genoeg gezinnen waar het huis er wel leefbaar uit ziet
(voornemen is hier om tzt twee onderkasten uit de ensuite vrij te maken voor speelgoed. De rest gaat naar slaapkamer / kliko)
Duploquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
Voor sinterklaas hebben we nu oa een duplo-set/nutteloze info
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik bedenk me dat er een halve babyboom aan zit te komen in Joop zn vriendengroep. Help.
Ik word vooral doodmoe van het idee.quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?
quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word vooral doodmoe van het idee.
nee idd, wisselen lijkt me ook een hele goedequote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gij zure sloot!
Maar srsly, zoveel speelgoed staat er mi ook niet. Op de winkel en de keukrn na dan. Maar ik wissel door, er staat niet altijd hetzelfde.
Hoe gaat het met de Dino?quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
En for the record: ik vind dat er best zichtbaar mag zijn dat er kinderen wonen, het is ook hún huisevenals de katters. Maar ik ben dan ook Mien Chaos, wellicht dat dat scheelt
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
En for the record: ik vind dat er best zichtbaar mag zijn dat er kinderen wonen, het is ook hún huisevenals de katters. Maar ik ben dan ook Mien Chaos, wellicht dat dat scheelt
Ze opdragen wat ze moeten kopen voor feestdagenquote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee idd, wisselen lijkt me ook een hele goede
Maar hoe pak jij dat aan met opa's / oma's / ooms / tantes / buren die allemaal zooi meeslepen?
Ik kan me daar nu al druk om maken namelijk, als ik kijk hoe bizar veel spullen die nichtjes van me al hebben
Dat is nog ateeds de lievelingsduplo, want die maakt alles weer kapot RAAAWWRRRRquote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Dino?leeft ie nog?
Matig. Ik ben immers een karige kutstudent.quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je scriptie? (niet slaan, niet slaan)
nee, niet voor feestdagen. Ik doel vooral op ongevraagde "we komen op visite en ze worden altijd zo blij van kadootjes uitpakken" - giftenquote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze opdragen wat ze moeten kopen voor feestdagen
En ook dingen vragen als kleding, autostoelen, nu bijv een abbo op de Bobo voor S.
Dat hebben wij gelukkig niet neequote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.
Zo'n lekkere dikke?quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Een puist op mijn sleutelbeen. That's a new concept.
quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is nog ateeds de lievelingsduplo, want die maakt alles weer kapot RAAAWWRRRR
Ooow, datquote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet voor feestdagen. Ik doel vooral op ongevraagde "we komen op visite en ze worden altijd zo blij van kadootjes uitpakken" - giften
Dat is inderdaad buitengewoon verwonderlijkquote:Op maandag 11 november 2013 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]Maar waar ik vooral altijd naar van wordt is de gave die ELK kind bezit om zelfs met 3 blokjes en 1 auto'tje de HELE ruimte, ongeacht hoe groot, te voorzien van één grote takkebende
Heb je geen deadline ofzo? Just curiousquote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig. Ik ben immers een karige kutstudent.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
En bijkomend voordeel: Stef is een sloopkogel die Mss nog ontstijgt, het als al knap als die shit een week overleeft.
Misschien moet je ook maar eens een Kong voor hem kopenquote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
En bijkomend voordeel: Stef is een sloopkogel die Mss nog ontstijgt, het als al knap als die shit een week overleeft.
En dan maakt het nog geluid ook.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.
Nope.quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen deadline ofzo? Just curious
Ik zat zelf meer aan een dwangbuis te denkenquote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je ook maar eens een Kong voor hem kopen
quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
Das wel matig. Maar kan je een beetje werk vinden in jouw vakgebied?quote:
Het is gelukkig ook gewoon een studie Nederlands, dus jup.quote:Op maandag 11 november 2013 12:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das wel matig. Maar kan je een beetje werk vinden in jouw vakgebied?
Ah oke. Maar heb je dan niet zoiets van 'ik wil klaar zijn en beginnen met werken!' Ik heb dat zelf namelijk al en ik ben pas net begonnenquote:Op maandag 11 november 2013 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook gewoon een studie Nederlands, dus jup.(Onderwijs is sowieso een optie)
Jawel, maar daar gaat het schrijven niet sneller van.quote:Op maandag 11 november 2013 12:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke. Maar heb je dan niet zoiets van 'ik wil klaar zijn en beginnen met werken!' Ik heb dat zelf namelijk al en ik ben pas net begonnen
Hm jaquote:Op maandag 11 november 2013 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het schrijven niet sneller van.
Als ik geweten had hoe slecht ik in schrijven was, was ik HBO gaan doen. Maar da's nu geen optie meer.quote:
You weirdquote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Een puist op mijn sleutelbeen. That's a new concept.
he bah dat is kut zeg, wat een gedoe heb jij er steeds meequote:Op maandag 11 november 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
meh mijn anti helix piercing was er vanochtend weer uit en ik krijg hem dus zelf niet terug en t doet weer pijn, misschien dat ik hem er maar gewoon uit laat dan, wat een gedoe steeds![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
meh mijn anti helix piercing was er vanochtend weer uit en ik krijg hem dus zelf niet terug en t doet weer pijn, misschien dat ik hem er maar gewoon uit laat dan, wat een gedoe steeds![]()
Huh?quote:Op maandag 11 november 2013 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he bah dat is kut zeg, wat een gedoe heb jij er steeds mee
er is een vrouw op een haakgroep op feestboek die verkoopt gehaakte knuffeltjes van 4cm hoog, net iets groter dan een toets van je toetsenbord.
voor 15 euro
crazy
ja qua breedtequote:Op maandag 11 november 2013 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Huh?
Mijn toetsen zijn geen 4 CM hoog hoor
Linkje? Of is het ene geheime groep?
het balletje laat steeds los en dan valt de piercing eruit, en ik krijg hem zelf ook niet terug en dan gaat t weer super pijn doen enzoquote:Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is het de piercing zelf die iedere keer loslaat? Of het balletje ofzo? Wel irritant
Bij mij is ie nog steeds ontstoken van mijn gepruts bij het vervangen naar die plastiek piercing![]()
Daarentegen slaap ik er wel een stuk beter op; nu er geen extra lang stuk meer in mijn oor zit te prikken
Nee maar ik heb een verzoek tot lid worden ingediendquote:Op maandag 11 november 2013 12:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja qua breedte
ik weet niet of je het zo kunt zien? https://www.facebook.com/(...)ink/556779427733018/
yeahquote:
Ja dan beter idd weer laten dicht groeien ofzo... wel balenquote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeah
ergens ben k wel blij dat ik straks weer op die kant kan tukken!
en ik vond hem toch iets te hoog zitten dus misschien als t genezen is dat ik hem opnieuw doe en wat lager
Ja, maar wel velen gebitch en zichzelf vervelende huisvrouwenquote:Op maandag 11 november 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een verzoek tot lid worden ingediendSoberso wel een grappige pagina of niet?
Da's wel relaxed aan een leger oor, het ligt beter.quote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeah
ergens ben k wel blij dat ik straks weer op die kant kan tukken!
en ik vond hem toch iets te hoog zitten dus misschien als t genezen is dat ik hem opnieuw doe en wat lager
mag je hem ook houden priem of moet ie na het testen terug?quote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah mijn pakje (die vrijdag was toegekomen) gisteren eindelijk kunnen uitpakken! Mijn laserapparaat prijs dinges
Gisteren meteen getest op 1 been (om het verschil te kunnen meten). Ben echt benieuwd in hoeverre het goed zal werken
Ik mag em houdenquote:Op maandag 11 november 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag je hem ook houden priem of moet ie na het testen terug?
coolquote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik mag em houden![]()
Zit enkel een briefje bij van 'gefeliciteerd je bent 1 van de 12. Gelieve het apparaat een maand lang te testen en een review erover te schrijven op onze site'.
JUPquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Om permanent te ontharen? Oehhhh dat zou ik zo graag willen. Dat is mijn volgende spaarproject![]()
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring!
quote:Een philips ontharingssysteem lijkt me zo fijn
Om eindelijk van die donkere haren af te zijn
Een systeem zonder frustraties van scheren
om maar te zwijgen van al dat epileren
Het lijkt misschien wel iets; zo'n berenvacht
vooral om door te aaien; het is wel zacht
Maar stoppeltjes en zwarte puntjes op je benen
voelen toch aan als kleine hagelstenen
Een gladde huid is dan ook de oplossing
zoals de philips lumea; dat klinkt echt als een verlossing
Dus kom maar gauw met dit apparaat
dan schrijf ik een uitgebreide review, zonder veel prietpraat
quote:
Kun jij mijn sinterklaasrijm misschien schrijven?quote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JUP![]()
![]()
![]()
[..]Deze: http://www.wehkamp.nl/moo(...)CVtbkb5l%201AFwz%20n
Facebookactie van wehkamp; ze hadden er 12 nodig en ik ben 1 van de gelukkigeMoesten een motivatie doorsturen; en ipv heel serieus te reageren; heb ik volgend doorgestuurd:
[..]![]()
It workedHad niet verwacht dat ik kans maakte tbh
hehehehehe, je verdient hier bijna een Nederlands paspoort voorquote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zie ik nu de '100 euro retour' er bij staan... Zou dat ook werken voor mij??![]()
*edit: Nope; je moet aankoopbewijs kunnen meesturenJammer
*
Sure!quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun jij mijn sinterklaasrijm misschien schrijven?
Ja ik had ook zoiets van: Alsof ik ooit kans maak; maar ik had al in mijn hoofd dat ik het in rijmvorm zou doorsturen; dus toen toch maar gewoon geprobeerdquote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Soberso geloofde ik nooit in de acties! Faith 50% restored
Je rijmpje is prachtig
Pahahaha ja echt hequote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehehe, je verdient hier bijna een Nederlands paspoort voor
Hoe laag zitten jouw oksels?quote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
Onderarmen. ..daar bedoelen ze dan ook oksels mee?
En hij heeft een glij-en flits modus
quote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
daarom mijn vraag. ..oksels staat er niet specifiek bij en die vind ik nou juist belangrijkquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe laag zitten jouw oksels?
Ja, lijkt mij ook wel een fijne plek om permanent haar kwijt te zijnquote:Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom mijn vraag. ..oksels staat er niet specifiek bij en die vind ik nou juist belangrijk
Waar zitten jouw oksels in godesnaam??quote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
Er stond wel een behandeltijd voor oksels, dus zal wel moeten kunnen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom mijn vraag. ..oksels staat er niet specifiek bij en die vind ik nou juist belangrijk
Wat vervelend dat hij niet blijft zitten en blijft irriteren, maar mag ik vragen waarom je dan niet zo'n schroefballetje neemt?quote:Op maandag 11 november 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het balletje laat steeds los en dan valt de piercing eruit, en ik krijg hem zelf ook niet terug en dan gaat t weer super pijn doen enzo
ik heb em er net maar uitgelaten, geen zin meer om weer helemaal naar het centrum te moeten. Het bultje wat ernaast zit gaat ook maar niet weg en blijft pijn doen. Laat het maar helemaal genezen en desnoods doe ik hem ooit wel weer opnieuw
mijn balletje zit erop geschroefdquote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat vervelend dat hij niet blijft zitten en blijft irriteren, maar mag ik vragen waarom je dan niet zo'n schroefballetje neemt?
Je hebt zo'n push balletje toch? Kan me voorstellen dat die sneller loslaten. Je hebt er toch ook met schroefdraad, die laten echt niet zomaar los (en ook in kleine maten te verkrijgen)....
Yes I knowquote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is die forward helix toch melz? Daar zat gewoon een 1.2mm schroefdraad ding in met schroefdraad balletje.
Oh zoietsquote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb t ook moeten googelen, nog nooit van gehoord
ik denk dat ze dit bedoeld
[ afbeelding ]
nee dan moet ik nu weer richting het centrum gaan, erin doen doet superrrr pijn als het ontstoken is en doordat er een bultje naast zit. De vorige keer heb ik hem ook opnieuw er doorheen moeten laten zetten en dat deed ook echt 2342828 keer meer pijn dan die piercing zelf laten zettenquote:Op maandag 11 november 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het ontstoken is kun je t beter erin laten anders groeit t dicht met de ontsteking binnendat wil je niet
Dan moet je de duurdere pakken van 500 euro ofzoquote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
wel jammer dat je 'm niet voor je snor kan gebruiken
Als je echt vet lelijk bent dan blijf ik wel langer op kantoor tot de schemering inkickt.quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat denk ik hoor, anders zou ik het ook niet weten
het is goed rood nu trouwens fml
Nou.... Ik ben dus expres overgeschakeld naar zo'n pushdingesding; omdat mijn schroefballetjes er steeds af gingen...........quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat vervelend dat hij niet blijft zitten en blijft irriteren, maar mag ik vragen waarom je dan niet zo'n schroefballetje neemt?
Je hebt zo'n push balletje toch? Kan me voorstellen dat die sneller loslaten. Je hebt er toch ook met schroefdraad, die laten echt niet zomaar los (en ook in kleine maten te verkrijgen)....
quote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je echt vet lelijk bent dan blijf ik wel langer op kantoor tot de schemering inkickt.
doe maar, een extra uurtje rondjes draaien op je stoel hou je wel vol toch?quote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je echt vet lelijk bent dan blijf ik wel langer op kantoor tot de schemering inkickt.
quote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe maar, een extra uurtje rondjes draaien op je stoel hou je wel vol toch?
Ik moet vandaag van mijzelf de 500 woorden halen voor mijn paper maar ik wil nietquote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme is het alweer half 3teveel lopen lamballen
ik ga maar eens leren
Komende dagen 's avonds even spoelen met zout oplossingquote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan moet ik nu weer richting het centrum gaan, erin doen doet superrrr pijn als het ontstoken is en doordat er een bultje naast zit. De vorige keer heb ik hem ook opnieuw er doorheen moeten laten zetten en dat deed ook echt 2342828 keer meer pijn dan die piercing zelf laten zetten
ik laat het er gewoon uit nu en hou het goed schoon
Als ' ie goed werkt komt ik gewoon voor een kleine vergoeding laser sessies bij jou doenquote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik mag em houden![]()
Zit enkel een briefje bij van 'gefeliciteerd je bent 1 van de 12. Gelieve het apparaat een maand lang te testen en een review erover te schrijven op onze site'.
Nee was t maar waar, t wat de roodheid en dikheid van piercinggaatje wordt nu minder maar het bultje is nog precies hetzelfdequote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Die rommel komt misschien vanuit dat bultje Sjaan?
Ow dan heb ik niets gezegd. Sorry..... maar das wel gek dat die er "zomaar" vanaf vallen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn balletje zit erop geschroefd
Ik heb maar 2 tentamens deze week en ben pas gister begonnen met lerenquote:Op maandag 11 november 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet vandaag van mijzelf de 500 woorden halen voor mijn paper maar ik wil niet
Je zal de revieuuuuw kunnen lezen op wehkamp.nlquote:Op maandag 11 november 2013 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ' ie goed werkt komt ik gewoon voor een kleine vergoeding laser sessies bij jou doen!
Nee maakt niet uit hoorquote:Op maandag 11 november 2013 14:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow dan heb ik niets gezegd. Sorry..... maar das wel gek dat die er "zomaar" vanaf vallen.
Succes.
Vaak werkt het wel beter met een latex handschoentje inderdaad, ik ben ook wel eens een balletje van m'n tongpiercing kwijt geraaktquote:Op maandag 11 november 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit hoorIk denk dat ze er sneller afvallen omdat ik ze niet strak genoeg kan draaien omdat ik achter geen grip heb, en t gebeurd meestal in mijn slaap
hoerenserverquote:Op maandag 11 november 2013 14:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een nieuw blog online te krijgen, maar nu krijg ik steeds 'Forbidden
You don't have permission to access / on this server.'
Een tweede blog ja.quote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
Ga je een tweede blog beginnen Dwyn, of is het meer een url?
quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vaak werkt het wel beter met een latex handschoentje inderdaad, ik ben ook wel eens een balletje van m'n tongpiercing kwijt geraakt
Nee dat is het probleem niet, ik heb namelijk rubber handschoentjes, het probleem is dat dat bultje ervoor zit dus dat ik het platte achterkantje niet goed vast kan pakkenquote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja balletjes van tongpiercing zijn bij mij ook wel eens losgegaan (of stuk gebeten) maar die draai ik nu altijd aan met een zakdoekje ofzo voor extra grip.
Kan me idd voorstellen dat strak vastdraaien lastig is met een forward helix (dat was het toch?).
Ik heb nogsteeds een beetje spijt dat ik mijn conch eruit heb gehaald... zou wel wat nieuws willen, maar mijn oren werken niet mee en alles aan de rechterkant zetten vind ik ook raar uitzien.
Yup! Zal een engels blog worden over mijn interesse in de geschiedenis van koningshuizen.quote:
Oh maar da's wel ff wat anders zegquote:Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup! Zal een engels blog worden over mijn interesse in de geschiedenis van koningshuizen.
Maar daarvoor moet ik wel online kunnen komen.
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh maar da's wel ff wat anders zeg
SWAG YOLO UMAD JELLIEEEEEEEEquote:Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
In formele taal uitleggen hoe reddit werkt
Iets meer info nodig... Waar krijg je een forbidden op. Op je connectie met ftp? Via de site? Via watquote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef Dwyn het volgende:
Iemand enig idee hoe ik die fout op los? Ik moest aldus google index.html weghalen na deze 'to change this page upload your website into the public_html directory wordpress' maar nu heb ik dus 403 forbidden.
Als ik gewoon naar mijn .com adres ga. Hij pakte namelijk adres.com/blog als beginpagina en dat wilde ik niet. Daarvoor moest ik dus deze 'to change this page upload your website into the public_html directory wordpress' weg krijgen. Dat moest volgens google door index.html weg te halen omdat die index.php over ging ofzo.quote:Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets meer info nodig... Waar krijg je een forbidden op. Op je connectie met ftp? Via de site? Via wat
WAS MIJN HULP WEER NIET GOED ZAT HEquote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJS, waar ben je? Ik heb je nodig
quote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAS MIJN HULP WEER NIET GOED ZAT HEPffff...
Overigens had ik eergisteren iemand van mijn derbyteam in mijn auto die een 'yolo' uitspraak deedIk moest zo vreselijk op mijn lip bijten
Eum..... nogmaals: Wáár geeft ie een forbidden op dan? Bij de upload?quote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik gewoon naar mijn .com adres ga. Hij pakte namelijk adres.com/blog als beginpagina en dat wilde ik niet. Daarvoor moest ik dus deze 'to change this page upload your website into the public_html directory wordpress' weg krijgen. Dat moest volgens google door index.html weg te halen omdat die index.php over ging ofzo.
Hoe moet ik mijn site daar naar toe uploaden?quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum..... nogmaals: Wáár geeft ie een forbidden op dan? Bij de upload?
Ik weet niet om welke site het gaat; maar als er idd een index.html instaat (die er standaard instaat; zeg maar.. die je niet zelf daar naartoe hebt gezet); dan die weghalen en je eigen site er naartoe uploaden... In de hoofddirectory (dat is idd de public_html).
Anders weet ik niet zo goed wat je wil zeggen....
Via ftp normaal... ?quote:Op maandag 11 november 2013 15:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn site daar naar toe uploaden?
Ik doe normaal nooit wat via de ftp, he. Het liefst gebruik ik het niet, want ik snap er dus geen hol van. Waar heb ik uberhaupt iets van bestanden die de site opmaken?!quote:
Hoe kopier ik dat? Moet ik daarvoor de bestandsrechten aanpassen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Als je via ftp connectie maakt; zie je dan - onder je public_html folder - het mapje 'blog' staan?
Alles wat daarin staat; moet je verplaatsen naar je public_html folder. Dan pas staat ie rechtstreeks in de rootfolder.
Euh... ik weet niet zo goed hoe ik dit nu moet uitleggen; als je niet met ftp werkt... Hoe upload je je site dan?quote:Op maandag 11 november 2013 15:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe kopier ik dat? Moet ik daarvoor de bestandsrechten aanpassen?
Ja, maar serieus. Het enige wat ik daar doe, is die bestandsrechten aanpassen als ik iets moet klooien in de editor files.quote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
FTP = wat je in filezilla doet dwyn, wordt het dan duidelijker?
gewoon slepen in je ftpquote:Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Het enige wat ik daar doe, is die bestandsrechten aanpassen als ik iets moet klooien in de editor files.
En de optie 'Kopier files' heb ik niet.
Nee je moet eerst je complete site (die... zoals ik het nu lees/zie in de 'blog' folder staat) downloaden via ftp (geen rechten aanpassen).quote:Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Het enige wat ik daar doe, is die bestandsrechten aanpassen als ik iets moet klooien in de editor files.
En de optie 'Kopier files' heb ik niet.
Jaa, dat werkte.quote:
Oh die zag ik daarnet ook al niet op je /blog... Ik zie nu idd pcies hetzelfde; dus nu lijkt ie goed te staanquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jaa, dat werkte.![]()
Ik heb in ieder geval geen 403 meer.Maar wel is alles wat ik in WP had aangepast weg.
Hmm staat nog vanalles niet goed. Hij verwijst nog steeds naar je /blog/wp-login.php; maar dit klopt dus niet want je hebt de /blog/ niet meer....quote:Op maandag 11 november 2013 15:18 schreef Dwyn het volgende:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@historyofroyalwomen.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Eh?
Ja, die is nu leeg ook..quote:Op maandag 11 november 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm staat nog vanalles niet goed. Hij verwijst nog steeds naar je /blog/wp-login.php; maar dit klopt dus niet want je hebt de /blog/ niet meer....
Wellicht is dat idd even het makkelijkst/snelstquote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Dwyn het volgende:
Moet ik anders wordpress opnieuw installeren ofzo?
http://www.webdessign.nl/tag/wordpress-nieuwe-server/quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Dwyn het volgende:
Moet ik anders wordpress opnieuw installeren ofzo?
Ik haat dit echt.quote:Op maandag 11 november 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht is dat idd even het makkelijkst/snelst![]()
Wat.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJS, waar ben je? Ik heb je nodig
Of mijn omschrijving van het fenomeen wo waardig is.quote:
Ik zag alleen mn naam staan.quote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of mijn omschrijving van het fenomeen wo waardig is.
Gelijk haten
woehoequote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Dwyn het volgende:
Hij doet het!
Bedankt voor de hulp allen.
quote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Dwyn het volgende:
Hij doet het!
Bedankt voor de hulp allen.
Ja, ik dus ook.quote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
woehoe
Ik vond het te ingewikkeld, ik heb daar 0 verstand van![]()
aioliquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen eten halen voor gourmetten, wat moet er nog bij?
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Cocktail en Knoflooksaus
- Paprika
Uitjes en champignonsquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Paprika
Champignonsquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Paprika
Een uitnodiging voor mij hihahoquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Paprika
Deze!! Heul belangrijkquote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
SATESAUS GODVER ANDERS KOM IK NIET
Mensen die niet hun eigen satesaus makenquote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Paprika
*schrapt satesaus van t lijstje*quote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef SuperFruitig het volgende:
ZO IDD WAT IS DEZON.quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nu kunnen wij nooit meer bij melz in bed slapen GODVER
bbq sausquote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
- Kruidenboter
- Stokbrood
- Eitjes voor omelet
- Pannekoekenmix
- Vleesch
- Paprika
Sf vind het vast niet erg als je erbij komt liggenquote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nu kunnen wij nooit meer bij melz in bed slapen GODVER
Moet hij dan niet in het kattenmandje?quote:Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sf vind het vast niet erg als je erbij komt liggen
ftfyquote:Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet hij dan niet in het kattenmandje de vogelkooi?
lieverd niet iedereen is zo klein dat ze in een kattenmandje passenquote:Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet hij dan niet in het kattenmandje?
met paprika en ui erbij en dan op een stokbroodje ermnermquote:
oh nom!quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus haalt dan altijd mini bolletjes bij hun bakker, dan kun je mini broodje hamburger maken
MI van Spees in de kattenmandquote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lieverd niet iedereen is zo klein dat ze in een kattenmandje passen
Ook lekker ja!quote:Op maandag 11 november 2013 15:40 schreef Mss het volgende:
Ik doe met gourmetten ook nog iets van oven aardappeltjes erbij, maar dat is optioneel
ZULKS EEN BAZEN IDEEquote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus haalt dan altijd mini bolletjes bij hun bakker, dan kun je mini broodje hamburger maken
dat moet ik ook 's doenquote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
heul geen groenters, nooit?quote:Op maandag 11 november 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
het is trouwens met 2 mensen die nog nooit gegourmet hebben maar ook geen groenten eten, dus k ben benieuwd
Italianen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
het is trouwens met 2 mensen die nog nooit gegourmet hebben maar ook geen groenten eten, dus k ben benieuwd
Nee, nooitquote:
da's echt fakking lastig iddquote:Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, nooit! dus heel lastig om überhaupt eten voor te verzinnen, maar omdat jarig dacht ik tof dan gaan we gewoon gourmetten :v van vlees, stokbroodjes etc eten ze wel. Omeletjes en pannekoekjes ook!
Ik weet alleen ff niet waar k die mini broodjes kan halen :<quote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's echt fakking lastig idd![]()
Gourmetten is dan wel velen tofen mini-hamburgerbar!
![]()
Met plakjes cheddar in 4 gesneden, mini augurkjes enzo hehehe
ERMAHGERD COOLquote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef Debsterr het volgende:
ERMAHGERD MIR IK GA DIT OOK DOEN MET MIJN VERJAARDAG. Idd cheddar en ui en de augurkjes dan voor mensen die het wel lusten en en en en en
.
heheh ik vind het zo coolquote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Duurt nog wel even though. Maar gourmetten en miniburgerbar
.
Dat ga ik ook ff onthouden jaquote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Duurt nog wel even though. Maar gourmetten en miniburgerbar
.
ik heb t al heel lang niet meer gedaan en wil t huis niet uit dus dan is verjaardag vieren zo wel leukquote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heheh ik vind het zo cool
nu wil ik heul gaan gourmetten enzo
EPISCHquote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Debsterr het volgende:
ZULLEN WE EEN KEER EEN GOURMET MEET DOEN???????????
quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*schrapt satesaus van t lijstje*
zo dat probleem ook opgelost
quote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Debsterr het volgende:
JA MISSCHIEN WELquote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
KOMEN JULLIE ALLEMAAL ZONDAG NAAR MIJ KIJKEN EN SUPPORTEREN ENZO VOOR MIJN EERSTE WEDSTRIJD JA DIT MOET IN CAPS![]()
JAquote:Op maandag 11 november 2013 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
EPISCH
Maar dan wel met minihamburgerbar![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Mag ik de miniburgers bouwen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
EPISCH
Maar dan wel met minihamburgerbar![]()
![]()
MINI SPEES BOUWT MINI BURGERSquote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik de miniburgers bouwen?
ERMAHGERD ZO SUPER TOFquote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef Debsterr het volgende:
PRIEMKE IK KOM ZONDAG MET BAAS KIJKEN
Aaaaahhhh kjoetsiekjoetiekoeeeeequote:Op maandag 11 november 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ook grote burgers bouwen hoor
Vraag maar aan unf intro en brum
gehaktquote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga vanavond ook burgers maken, maar ik denk gewoon hele simpele. Wat pleuren jullie daar altijd op?
kaas, sla, sausquote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga vanavond ook burgers maken, maar ik denk gewoon hele simpele. Wat pleuren jullie daar altijd op?
Ja maar gebakken ui op een burgerquote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Mss het volgende:
Ik eet echt bijna nooit ui omdat ik altijd zo keihard faal in het snijden van ui
Hier chicken toningtquote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Hier eigen gemaakte pizza's vanavond![]()
Truequote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar gebakken ui op een burger
Cif mocht kiezen want jarigquote:
OMNOMNOMquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh, en een gebakken ei op een burger
Thxquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je man
Hier kiest ook altijd de jarige
Dat is zoooooo lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh gebakken ei op burger, nooit gesnapt
fixedquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooooo lekker
Was het wel te eten? Of niet meer geprobeerd?quote:Op maandag 11 november 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging zaterdag zelf mayonaise maken en het zag eruit alsof het mayo was die al 3 dagen buiten de koelkast stond. Wat een faal
Het smaakte op zich wel naar mayo maar het hoort zo niet te zijn dus weg geflikkerdquote:Op maandag 11 november 2013 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was het wel te eten? Of niet meer geprobeerd?
Hoezo? Valt toch wel mee?quote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef Mss het volgende:
Ik vind het ook wel kut dat ik geen spek lust, want dat zit echt in veel gerechten.
Wel bacon op je burger maar geen eiquote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel een ei op je burger moeten maar geen bacon
En je alsnog alles van de tafel af mag plukken.. Wat je uiteindelijk wel doet want lekker en anders zondequote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Burgers waar zoveel op zit dat alles er vanaf valt als je aan het eten bent, en dat heel je handen onder zitten ermnermnemr![]()
Eet jij zonder bord dan?quote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je alsnog alles van de tafel af mag plukken.. Wat je uiteindelijk wel doet want lekker en anders zonde
Ik vind het altijd zo jammer dat dat vooral peulvruchten zijn. Mijn maag haat die dingen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 1x van die kant en klare vega burgers gekocht. Toen was ik ziek erna
Ik heb trouwens ook wel vega recepten in die boeken staan die lekker lijken nerms, alleen heb je daar vaak een keukenmachine voor nodig
Er staat een quinoa burger in, en iets met aubergine geloof ikquote:Op maandag 11 november 2013 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat dat vooral peulvruchten zijn. Mijn maag haat die dingen.
Doe eens foto maken en doorsturen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er staat een quinoa burger in, en iets met aubergine geloof ikMaar ik heb niet heel goed gekeken want vleesch
IK BEN MESSY OKAYquote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eet jij zonder bord dan?Gewoon erna alles met je handen opgraven en in je mond proppen want je handen zijn toch al vies
Oh, het is een vis-actie. Hij stuurt random berichten naar iedereen in de hoop erachter te komen wie wie heeftquote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pehehehe, krijg ik een appje van zwager 'wat wou jij nou hebben voor sinterklaas?'
Tot zover de verrassing wie mij zou hebben
En het lijstje staat gewoon bij mijn lootje
Hihi, ik ook. Dan flikkert er iets op het bord en stuitert vervolgens lekker verder over tafelquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, het is een vis-actie. Hij stuurt random berichten naar iedereen in de hoop erachter te komen wie wie heeft![]()
Jupquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, ik ook. Dan flikkert er iets op het bord en stuitert vervolgens lekker verder over tafel
Jah... Hij krijgt elk jaar sinterklaaskriebels. Dan wil hij weten wie wie heeft en wat ie gaat krijgen en zo. Net als een klein kindquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupHence waarom de hont altijd bij mij zit
A problem, he has onequote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah... Hij krijgt elk jaar sinterklaaskriebels. Dan wil hij weten wie wie heeft en wat ie gaat krijgen en zo. Net als een klein kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |