Ik zou dan voor de piercing gaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Maar eigenlijk wil ik vooral graag met Sjaan meebestellen bij anatometal binnenkort. Ik ben al weken mijn oorgaatjes telkens aan het doorprikken omdat ik geen oorbellen meer heb om erin te doen
Nou, van dat linksdraaiende macrobiotisch veganistische speelgoed heb ik ook niks mee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij vierden ooit een keer sinterklaas met een ander gezin die heel erg van het Duurzaam Verantwoord Spelen waren. Dat kind kreeg allemaal macrobiotisch kenserduur speelgoed en wij kregen allemaal plastic zooi uit China. En dat jong was me toch furieus dat Sinterklaas ons alle dingen had gegeven die hij graag had willen hebben. En hij zat te kijken met z'n FSC speelgoed
Ik was toen het enige kind dat niet meer geloofde maar dat was wel een chanante vertoning
NOU ECHT KOM MAAR DOORquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou dan voor de piercing gaanEn niet omdat je dan mee besteld, maar meer omdat die lakjes mooi maar niet super must have origineel zijn ofzo.
WAAROM HEBBEN ZE NOG GEEN KORTINGSCODE
Ik niet meer. Tenzij goedkope teringzooi die opa en oma gekocht hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Nou, ik krijg er goed de ziekte van dat Stef álles sloopt tbh.quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wel voor kinderen van zesplus, dat wel.
Geluidmakende zooi.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Gij zure sloot!quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vooral om te voorkomen dat je huis na vier jaar is getransformeerd in een kinderspeelpaleis. Stukke dingen kun je wegflikkeren.
En kom niet aan met "Wacht maar tot je zelf kinderen hebt" want ik ken genoeg gezinnen waar het huis er wel leefbaar uit ziet
(voornemen is hier om tzt twee onderkasten uit de ensuite vrij te maken voor speelgoed. De rest gaat naar slaapkamer / kliko)
Duploquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
Voor sinterklaas hebben we nu oa een duplo-set/nutteloze info
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik bedenk me dat er een halve babyboom aan zit te komen in Joop zn vriendengroep. Help.
Ik word vooral doodmoe van het idee.quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?
quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word vooral doodmoe van het idee.
nee idd, wisselen lijkt me ook een hele goedequote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gij zure sloot!
Maar srsly, zoveel speelgoed staat er mi ook niet. Op de winkel en de keukrn na dan. Maar ik wissel door, er staat niet altijd hetzelfde.
Hoe gaat het met de Dino?quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
En for the record: ik vind dat er best zichtbaar mag zijn dat er kinderen wonen, het is ook hún huisevenals de katters. Maar ik ben dan ook Mien Chaos, wellicht dat dat scheelt
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
En for the record: ik vind dat er best zichtbaar mag zijn dat er kinderen wonen, het is ook hún huisevenals de katters. Maar ik ben dan ook Mien Chaos, wellicht dat dat scheelt
Ze opdragen wat ze moeten kopen voor feestdagenquote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee idd, wisselen lijkt me ook een hele goede
Maar hoe pak jij dat aan met opa's / oma's / ooms / tantes / buren die allemaal zooi meeslepen?
Ik kan me daar nu al druk om maken namelijk, als ik kijk hoe bizar veel spullen die nichtjes van me al hebben
Dat is nog ateeds de lievelingsduplo, want die maakt alles weer kapot RAAAWWRRRRquote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Dino?leeft ie nog?
Matig. Ik ben immers een karige kutstudent.quote:Op maandag 11 november 2013 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je scriptie? (niet slaan, niet slaan)
nee, niet voor feestdagen. Ik doel vooral op ongevraagde "we komen op visite en ze worden altijd zo blij van kadootjes uitpakken" - giftenquote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze opdragen wat ze moeten kopen voor feestdagen
En ook dingen vragen als kleding, autostoelen, nu bijv een abbo op de Bobo voor S.
Dat hebben wij gelukkig niet neequote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.
Zo'n lekkere dikke?quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Een puist op mijn sleutelbeen. That's a new concept.
quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is nog ateeds de lievelingsduplo, want die maakt alles weer kapot RAAAWWRRRR
Ooow, datquote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet voor feestdagen. Ik doel vooral op ongevraagde "we komen op visite en ze worden altijd zo blij van kadootjes uitpakken" - giften
Dat is inderdaad buitengewoon verwonderlijkquote:Op maandag 11 november 2013 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]Maar waar ik vooral altijd naar van wordt is de gave die ELK kind bezit om zelfs met 3 blokjes en 1 auto'tje de HELE ruimte, ongeacht hoe groot, te voorzien van één grote takkebende
Heb je geen deadline ofzo? Just curiousquote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig. Ik ben immers een karige kutstudent.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
En bijkomend voordeel: Stef is een sloopkogel die Mss nog ontstijgt, het als al knap als die shit een week overleeft.
Misschien moet je ook maar eens een Kong voor hem kopenquote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
En bijkomend voordeel: Stef is een sloopkogel die Mss nog ontstijgt, het als al knap als die shit een week overleeft.
En dan maakt het nog geluid ook.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik ook niet. Maar ik ken ook huizen waarbij werkelijk iedere hoek van het huis is gevuld met bergen gekleurd plastic. Ik krijg daar echt aids van.
Nope.quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen deadline ofzo? Just curious
Ik zat zelf meer aan een dwangbuis te denkenquote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je ook maar eens een Kong voor hem kopen
quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |