quote:Lieve mama, Lieve Papa laat jullie tranen
niet langer vallen in jullie schoot
misschien word ik niet zoals
jullie ooit verwachtten groot
maar ik ben mijn vlieger achterna
naar waar bloemen mij omringen
en vlinders met hun vleugels
de mooiste liedjes voor mij zingen...
Lieve mama, Lieve Papa ook al lijk ik ver
ik hou jullie in de gaten
want jullie, mijn lieve mama, Lieve Papa
kan ik nooit verlaten
Ik zweef nu als een engel
bij jullie dag en nacht
en als jullie 's avonds slapen gaan
kus ik jullie wangen zacht
Lieve mama, Lieve Papa ik vlieg nu
voorbij de zonnestralen
en als jij ooit jullie ogen sluiten
kom ik mijn mama en papa halen...
Ik zal jullie brengen naar mijn paradijs
vol vliegers groot en klein
en vanaf dat moment
zullen we weer samen zijn
Dank je. Ik sta er nog steeds versteld van hoe ziek ze werd doordat we van elkaar houden. Vrouwen die door hun man in elkaar worden geslagen zijn er sneller bovenopquote:Op maandag 11 november 2013 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterkte Remco. Wat ontzettend heftig is toch ook de lichamelijke nasleep voor je vrouw.
Nee, liever niet.quote:Wil je jullie kindje ook in de OP Remco?
*kippenvel*quote:
Hoi Remco,quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Onze verloskundige raadde ons deze Nederlandse film aan: Romeo (1990) - IMDb
Een groot deel is zeer herkenbaar. Wellicht hebben anderen hier ook iets aan.
Hier gaat het langzaam beter. Ik zie nu dat ik het hele verhaal in een ander topic had geplaatst (OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #133). Lichamelijk is vrouw al enorm opgeknapt. Na anderhalve maand waren de bloeddrukpillen volledig afgebouwd. Emotioneel gaat het ook langzaam steeds beter. We zijn wel nog een aantal keer op controle geweest vanwege onverwachte na-effecten, maar dat lijkt nu redelijk achter de rug, al hebben we nog meerdere afspraken staan de komende maanden.
Lees veel hier mee maar op deze wil ik even reageren.quote:
Geen idee eigelijk, maar ik vind het erg mooi. Ik heb het voorgelezen toen mijn broertje ook zijn eerst geborene had verloren. Het is op een aantal websites te vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees veel hier mee maar op deze wil ik even reageren.
Dit gedicht komt binnen. Van wie is dit?
Lees het nu pas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
De engel die we vlak na zijn geboorte kochten hebben we vandaag weer op de boom gezet, zodat engeltje Gabriël weer een soort van bij ons is met kerst.
[ afbeelding ]
Nogmaals dank allen
Dat is over, ze weet het nog wel allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:18 schreef Moonah het volgende:
Ach Moussy... sterkte vandaag.
Hoe is eigenlijk het contact tussen R en Mink inmiddels?
Joh, ik vind de verjaardag van mijn kind al zo bijzonder. Dus dat voor jou/jullie deze dag raar blijft lijkt me heel logisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef moussy het volgende:
Lief, echt. Ik vind de dagen ieder jaar toch weer "raar". Omschrijven kan ik het niet, maar gewoon raar zijn ze.
Mooi dat ze het nog weet. Ik vond het erg ontroerend om te lezen.quote:Dat is over, ze weet het nog wel allemaal
Het is wel fijn dat C. er vlak na jarig isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, ik vind de verjaardag van mijn kind al zo bijzonder. Dus dat voor jou/jullie deze dag raar blijft lijkt me heel logisch.![]()
Ze weet sowieso nog heel veel van toen, ook al was ze 3 jaar. Dit jaar heb ik een tattoo laten zetten voor alle 3 de kinderen en zelf zou ze heel graag ook een klein dingetje willen, van/voor Mink. Maar zo wil ze ook heel graag een hanger met een lokje haar van hem. Dat kan, later, en dat krijgt ze ookquote:Mooi dat ze het nog weet. Ik vond het erg ontroerend om te lezen.
peter moest eerst werken vanmorgen. Ik ben met Roy een lang stuk wezen wandelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Bar, sterkte vandaag. 10 jaar moeder. Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Och wat mooi.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:57 schreef phluphy het volgende:
Bedankt allemaal.![]()
We zijn zaterdag met familie bij elkaar gekomen bij het grafje.
Mijn moeder had taart gebakken, wij hadden sapjes en bekertjes meegenomen.
Op een grote picknickdeken een tijdje in het zonnetje gezeten met zijn allen, erg fijn.
Het is zo'n prachtig plekje, aan de rand van het bos.
[ afbeelding
Die Oxy... Ze kan het zo treffend en ontroerend verwoorden.quote:Van Oxymoron had ik nog een gedicht gekregen. De laatste regels vind ik zo mooi:
Ach, mijn veld met groene bloemen
en ertussen de vergeet-mij-niet.
Dit is eigenlijk precies wat ik denkquote:Op donderdag 11 september 2014 18:37 schreef livelink het volgende:
Danyel, er zijn zoveel dingen waar ik aan moet denken op 11 september en jij hoort daar ook altijd bij en daarbij ook vanzelfsprekend je ouders. Phluphy![]()
Klumsy, ook jij heel veel sterkte gewenst
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag deze petitie getekend.
Gevoelsmatig vind ik het ook niet kloppen dat Jamie na 40 weken wel in mijn buik heeft geleefd, nergens geregistreerd staat. Ik ben voor de buitenwereld moeder van 2 terwijl ik 3 kinderen heb gekregen.
(weet niet of dit het juiste topic is om dit te delen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |