Dat is over, ze weet het nog wel allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:18 schreef Moonah het volgende:
Ach Moussy... sterkte vandaag.
Hoe is eigenlijk het contact tussen R en Mink inmiddels?
Joh, ik vind de verjaardag van mijn kind al zo bijzonder. Dus dat voor jou/jullie deze dag raar blijft lijkt me heel logisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef moussy het volgende:
Lief, echt. Ik vind de dagen ieder jaar toch weer "raar". Omschrijven kan ik het niet, maar gewoon raar zijn ze.
Mooi dat ze het nog weet. Ik vond het erg ontroerend om te lezen.quote:Dat is over, ze weet het nog wel allemaal
Het is wel fijn dat C. er vlak na jarig isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, ik vind de verjaardag van mijn kind al zo bijzonder. Dus dat voor jou/jullie deze dag raar blijft lijkt me heel logisch.![]()
Ze weet sowieso nog heel veel van toen, ook al was ze 3 jaar. Dit jaar heb ik een tattoo laten zetten voor alle 3 de kinderen en zelf zou ze heel graag ook een klein dingetje willen, van/voor Mink. Maar zo wil ze ook heel graag een hanger met een lokje haar van hem. Dat kan, later, en dat krijgt ze ookquote:Mooi dat ze het nog weet. Ik vond het erg ontroerend om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |