eigen keus gaat volgens mij van de 10 af, dus 10 uit de lijst of bv 7 uit de lijst en 3 eigen keus...quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lastig. Ik wil toch voor de lijst stemmen en er dan 2 eigen keuzes bij.
Ja, daarom heb ik er 8 gestemdquote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef ranja het volgende:
[..]
eigen keus gaat volgens mij van de 10 af, dus 10 uit de lijst of bv 7 uit de lijst en 3 eigen keus...
Leuk liedje.quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef alors het volgende:
The Real Youth - We Are
Haha ik moest huilen.
Lumineers - Ho Heyquote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lastig. Ik wil toch voor de lijst stemmen en er dan 2 eigen keuzes bij.
Wat is jouw lijstje dan?quote:Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja je kunt ieder jaar weer op pure aids stemmen, let er niet op.
Lijst is ook achteruit gegaan. Tov bijvoorbeeld de lijst uit 1995.
Chvrches - Liesquote:
Oja, fuck, Sacrilege. Die is wel beter dan sommige shit in m'n lijst, nouja, pech. Voor de rest een goede lijst trouwens, behalve Getquote:Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef Pino112 het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
Chvrches - Lies
Daft Punk ft. Pharell & Nile Rodgers - Get Lucky
Daughter - Youth
De Staat - Devil's Blood
Disclosure feat. AlunaGeorge - White Noise
Great Minds ft. KV & Yung Felix - Doag
Jacco Gardner - Clear The Air
Macklemore & Ryan Lewis ft.Ray Dalton - Can't Hold Us
Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege
Voor het eerst sinds tijden weer es een lijstje gemaakt, zal vast wat vergeten zijn.
Dat koor op het eindequote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, fuck, Sacrilege. Die is wel beter dan sommige shit in m'n lijst, nouja, pech. Voor de rest een goede lijst trouwens, behalve GetLucky
![]()
![]()
Je kunt ze ook zelf toevoegen.quote:Op maandag 11 november 2013 12:06 schreef alors het volgende:
Young The Giant - It's About Time
When We Are Wild - Scuse Me
Tom Odell - Another Love
James Blake - Retrograde
Cold War Kids - Miracle Mile
Charles Bradley - Strictly Reserved For You
Half Moon Run - Full Circle
Solange - Losing You
Brother and Bones - To Be Alive (eigen keuze)
Mister & Mississippi - Northern Sky
Ik luister nooit meer 3voor12 (Roosmarijnen die site van ze is ook om te janken), maar vond het maar een matig lijstje dit jaar. Ik had ook het idee dat er veel nummers misten.
Hey Hoquote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Imagine Dragons of The Lumineers er met de overwinning vandoor gaat.
Al hoewel Get Lucky ook wel veel stemmen zal krijgen.
Ja leuk, en daar heb ik bij een nummer ook de moeite voor genomen, maar de gemiddelde stemmer gaat dat toch niet doen en vergeet het nummer gewoon. Dat nummer van Jett Rebel had ook wel in de lijst gekund bv, Allen Stone, Gary Clark Jr. Nou en dan heb ik nog niet eens moeite gedaan en me nauwelijks verdiept in de meer typische 3v12 muziek.quote:
Nummers uitgebracht vanaf oktober/november doen volgens mij mee voor volgend jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 12:14 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij wel op dat er veel in de keuzelijst staat dat eigenlijk in 2012 is uitgebracht. Zoals All I Want van Kodaline, Hey Ho van The Lumineers, beiden nummers van Mumford & Sons, en Panic Station van Muse.
Ho Hey kwam in maart pas in de Top 40, misschien houden ze dat aan?quote:Op maandag 11 november 2013 12:14 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij wel op dat er veel in de keuzelijst staat dat eigenlijk in 2012 is uitgebracht. Zoals All I Want van Kodaline, Hey Ho van The Lumineers, beiden nummers van Mumford & Sons, en Panic Station van Muse.
Ho hey is van september aldus Wikipedia.quote:Op maandag 11 november 2013 12:35 schreef ranja het volgende:
een 3voor12 jaar loopt altijd van november t/m oktober![]()
wat vorig jaar november en december uitkwamt kon je vorig jaar nog niet op stemmen, nu pas.
net als met wat dit jaar nog uit gaat komen.
ach wikipedia... verder geen idee of ze nederlandse releasedatum of 'op de 3fm playlist' datum of 'bijbehorend album' releasedatum gebruiken...quote:Op maandag 11 november 2013 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Ho hey is van september aldus Wikipedia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |