hoe weet je of iemand gevaarlijk is?quote:Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is inderdaad superveel. Ik kan me voorstellen dat men telefoongesprekken van gevaarlijke gekken afluistert, maar het zou niet best zijn als dat er 1.8 miljoen zijn.
Niet maar er worden woorden uitgefilterd meen ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe weet je of iemand gevaarlijk is?
gevaarlijke pubers op twitter jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet maar er worden woorden uitgefilterd meen ik.
Noem ff een paar. bom, wapens, explosieven althans zo werkt het via twitter.
de politie ziet ze als zeer gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als iedereen dat denkt kunnen de echte terroristen daar dus handig gebruik van maken.
De politie zite een bericht en klopt aan om uit te zoeken of het dreigement serieus is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de politie ziet ze als zeer gevaarlijk
Tja, het is natuurlijk ook weer zo dat wanneer de politie niets doet en er gebeurt wel wat ze verweten wordt dat ze het te licht opgenomen hebben. Die zitten ook in een spagaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de politie ziet ze als zeer gevaarlijk
je hoeft niet alles serieus te nemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk ook weer zo dat wanneer de politie niets doet en er gebeurt wel wat ze verweten wordt dat ze het te licht opgenomen hebben. Die zitten ook in een spagaat.
Maar ja, hoe maakt de politie onderscheid tussen serieus en 'grappig' ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je hoeft niet alles serieus te nemen
Is er reden om aan te nemen dat er één serieus was?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, hoe maakt de politie onderscheid tussen serieus en 'grappig' ?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dreigtweets-per-dag/quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is er reden om aan te nemen dat er één serieus was?
Ze kunnen het risico gewoon niet nemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is er reden om aan te nemen dat er één serieus was?
wat was er toen gebeurd dat er zo serieus was, ik lees enkel dat de politie het serieus neemt, en invallen bij pubers doetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)dreigtweets-per-dag/
Maar hoeveel er serieus zijn en welke niet, staat er helaas niet bij.
hoezo 'kan' dat nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen het risico gewoon niet nemen.
Al dat tappen is vooral propaganda (want men verkondigt het alleen, en komt met geen enkel hard bewijs over de brug) Als men werkelijk zoveel zou tappen zou er namelijk nog amper criminaliteit en misdaad bestaan, want dan zou men alle gesprekken van criminelen en misdadigers kunnen volgen, en net zoals in de speelfilm Minority Report een misdaad (of 'plof'kraak) kunnen tegenhouden.quote:Op maandag 11 november 2013 03:42 schreef Spellmeista het volgende:
Zijn 1.8 miljoen Nederlanders niet een beetje veel om af te luisteren? En wat moeten ze met die informatie? Ik kan mij haast niet voorstellen dat 1.8 miljoen Nederlanders tot de criminelen behoren, maar toch..welke informatie wordt er dan allemaal opgeslagen en wat is precies het doel van het aftappen?
opnieuw niets aan de hand, enkel paniek gezaai door de politie, geen dreigingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef theguyver het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ag+op+V&D+in+Haarlem
Zo te zien betreft het om enkele mensen per jaar die worden opgepakt hierdoor, dus lijkt me dat deze het wel heel erg bond heeft gemaakt.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zijn we al zo ver gezakt dat men niet eens meer kan vragen waarom men iets doet?
In dit geval, voorkomen is beter dan genezen. je weet zoiets nooit van te voren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
opnieuw niets aan de hand, enkel paniek gezaai door de politie, geen dreiging
en daar moeten we dus onze mankracht aan verspillen ja? de ene helft naar wietteelt zoeken en de rest van de tijd twitter in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
De politie ver gezakt? De mensen die denken lollig te zijn met dreigementen per twitter en dergelijke ver gezakt?
sterker nog, zelfs achteraf weet niemand iets van terroristen in nederland, die zijn er namelijk nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
In dit geval, voorkomen is beter dan genezen. je weet zoiets nooit van te voren.
Je zou verontwaardigd moeten zijn over de grappenmakers, niet over de politie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en daar moeten we dus onze mankracht aan verspillen ja? de ene helft naar wietteelt zoeken en de rest van de tijd twitter in de gaten houden
Erg slechte grap inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sterker nog, zelfs achteraf weet niemand iets van terroristen in nederland, die zijn er namelijk niet
dit is een prima voorbeeld van een slechte grap veel en veels te serieus nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |