SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt alsof jullie naast elkaar zitten te vegeteren op de bank terwijl jullie ruggen aan elkaar plakkenquote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij is al een jaar niet naar de kapper geweest ofzo. Luiheid is ons bindmiddel enzo
Hoeft niet, hij wilde volgens mij zijn vader ergeren met een vlecht in zijn haar
Nee, max 3mm kom ik aanquote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het 12mm op het moment. Twijfel nog of ik het naar 16mm laat groeien of niet.
Totdat de AL13 geopend werd vlakbij de Uithof was die flat in Zeist de hippie flat van de studentenwoningbouw.quote:
Hij ziet eruit alsof die elk moment Utrecht Centraal kan opblazenquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuke langharige man voor dit topic
Okequote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef PeuRac het volgende:
Vol
[..]
Totdat de HL13 geopend werd vlakbij de Uithof was die flat in Zeist de hippie flat van de studentenwoningbouw.
Haten op Christopher Bowesquote:Op zondag 10 november 2013 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof die elk moment Utrecht Centraal kan opblazen
Hoezo haten? Ik geef alleen mijn oordeel over zijn uiterlijkquote:
Ben jaloers op mannen welke nog wel hun lange donkere krullen hebbenquote:
quote:
Neh nehquote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jaloers op mannen welke nog wel hun lange donkere krullen hebben
Ik weet het kaneel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte mannen hebben een kop vol weelderig haar.
Ik draag mijn kaal zijn met trotsquote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik het me kan voorstellen als je kalend bent je het dan kaal doet
[..]
Neh neh
Begrijpelijk. Het zal wel pijnlijk zijn om mijn hoofd te zien dan?quote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het kaneel.
Ik hou me groot, maar mijn hart huilt om het verlies van mijn haar.
Ik moet binnenkort ook weer kapper, waar mag het heen gestuurd?quote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het zal wel pijnlijk zijn om mijn hoofd te zien dan?
Ik kan je wel wat haar doneren.
Ach wat is het leven zonder pijn.quote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het zal wel pijnlijk zijn om mijn hoofd te zien dan?
Ik kan je wel wat haar doneren.
Mijn god wat een lelijkerd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuke langharige man voor dit topic
Roy woont ergens in het oosten.quote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer kapper, waar mag het heen gestuurd?
Dat is waar.quote:
Midden van het land.quote:Op zondag 10 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy woont ergens in het oosten.
[..]
Dat is waar.
Dan gooi ik hem schaamhaar wel weg.
Je bent ook gewoon raar.quote:Op zondag 10 november 2013 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk
Maar mijn smaak schijnt ook een beetje bijzonder te zijn
Het voelde als Duitsland.quote:
alleen onder de gordelquote:
Heerlijk he, goedkoop eten, drinken en tanken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon raar.
[..]
Het voelde als Duitsland.
thxquote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jaloers op mannen welke nog wel hun lange donkere krullen hebben
Meer de aparte huizen, accent van de mensen, gebrek aan Marokkanen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerlijk he, goedkoop eten, drinken en tanken.
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb toch geen superstoere pener gekkie
Wat is er lelijk aan?quote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer neem je weer eens een minder lelijke UI?
Ze lijkt op the Joker.quote:
Ik ergerde me elke aflevering wel een keer aan haar hoofd, niet eens omdat het lelijk was maar gewoon ergerlijk op een of andere manierquote:
Dat was ook de rol van haar karakter in de seriequote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ergerde me elke aflevering wel een keer aan haar hoofd, niet eens omdat het lelijk was maar gewoon ergerlijk op een of andere manier
Ik vind haar bloedheet dus mn ava blijft, sorry.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ergerde me elke aflevering wel een keer aan haar hoofd, niet eens omdat het lelijk was maar gewoon ergerlijk op een of andere manier
Weet ik, maar daardoor negatieve associaties bij het zien van haar hoofd, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet verdient en gewoon een leuke vrouw is.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was ook de rol van haar karakter in de serie
Die buurvrouw? Die was wel leuk en lekker ja. Hoewel ik die met het kind mooier/leuker vondquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond die vriendin van jesse uit seizoen 2 of 3 wel heel erg leuk
De buurvrouw ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die buurvrouw? Die was wel leuk en lekker ja. Hoewel ik die met het kind mooier/leuker vond
Noemen ze dat tegenwoordig al het oosten?quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerlijk he, goedkoop eten, drinken en tanken.
oh die is leukquote:
quote:
Goh, wat verrassend, iedereen hier vertoont Slaap Ontwijkend gedrag..quote:
Hehe ja wel een beetjequote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Goh, wat verrassend, iedereen hier vertoont Slaap Ontwijkend gedrag..
Gvse woont op 20km afstandquote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig al het oosten?
Nee joh.. Vinnie en GvsE en TGND wonen in 't oosten, waarvan de laatste 't verst.
zeg ik eens wat aardigs over jouw vlees is het weer niet goedquote:
45km ongeveerquote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zover van Utrecht woonde jij sowieso toch niet?
Kaneel is gewoon niets gewend
"Niets is ver in Nederland" © Peuracquote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zover van Utrecht woonde jij sowieso toch niet?
Kaneel is gewoon niets gewend
Ach je mag wel proeven hoor. Zoals je ziet heb ik genoegquote:Op zondag 10 november 2013 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg ik eens wat aardigs over jouw vlees is het weer niet goed
Nou een ritje naar Groningen zie ik toch niet zitten hoorquote:Op zondag 10 november 2013 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Niets is ver in Nederland" © Peurac
Weird. Had dichterbij geschat.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 10 november 2013 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Niets is ver in Nederland" © Peurac
Ik weet de afstand van jou tot aan Nijmegen wel enigsinds jaquote:
Ik eet geen vlees meerquote:Op zondag 10 november 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je mag wel proeven hoor. Zoals je ziet heb ik genoeg
Comfortabelere auto nemen die minder verbruiktquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou een ritje naar Groningen zie ik toch niet zitten hoor
Ja fera is helemaal dichtbijquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet de afstand van jou tot aan Nijmegen wel enigsinds ja
Fera woont weer een paar km dichterbij
En dan Hups redelijk dichtbij richting het westen, en voor mij is Hups ook niet ver wegquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan Hups redelijk dichtbij richting het westen, en voor mij is Hups ook niet ver weg
Dus nee, zo ver is het oosten dus ook weer niet
quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik gebruik het Wifi netwerk van mn buurvrouw en zij heeft d'r router niet voorzien van een WW
Wel handig want nu kan ik mooi ff de instellingen checken om een repeater te configureren
Ik lees niet graag terug, maar ik wil wel even vermelden dat ik erg blij ben met het feit dat je me niet neukbaar vindquote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik gebruik het Wifi netwerk van mn buurvrouw en zij heeft d'r router niet voorzien van een WW
Wel handig want nu kan ik mooi ff de instellingen checken om een repeater te configureren
dag meneerquote:
Goeieavond jongedame.quote:
moet jij niet werken?quote:
Druk bezig.quote:
haha, hij was wel grappig toch? Ik vind die dikke en 'the King' al geweldig sinds "Paul"quote:Op maandag 11 november 2013 01:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Druk bezig.
Net The Worlds End gezien.
mijn lijntjes zien er goed uit al zeg ik het zelfquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, hij was wel grappig toch? Ik vind die dikke en 'the King' al geweldig sinds "Paul"
maar toch.. Nothing beats Paulquote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Geweldig koppel. Ook in Hot Fuzz.
quote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar toch.. Nothing beats Paul
dat stukkie met dat vogeltjequote:
Picsquote:Op maandag 11 november 2013 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn lijntjes zien er goed uit al zeg ik het zelf
Die moet ik nog steeds een keer zien, staat hier al een flinke tijd klaarquote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar toch.. Nothing beats Paul
Ja geweldig!quote:Op maandag 11 november 2013 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat stukkie met dat vogeltje
ga slapen jij!!!quote:
die kan jij heul niet aan schat.quote:Op maandag 11 november 2013 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pics
Die op de muur ook gelukt?
[..]
Die moet ik nog steeds een keer zien, staat hier al een flinke tijd klaar
Muur ziet er een stuk strakker uitquote:Op maandag 11 november 2013 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nacht
Schade een beetje hersteld?
Vast erger gezienquote:Op maandag 11 november 2013 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kan jij heul niet aan schat.
Ja ook nog
Ja, echt kijken hoor, ik heb m geloof ik 13 keer gezien
mijn lijntjes zijn goed geluktquote:Op maandag 11 november 2013 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muur ziet er een stuk strakker uit
Lijntjes moeten even overnieuw.
Slaapkamer is strak geworden. Credits to GvsE
Ben benieuwd, klinkt in iedergeval een stuk positieverquote:Op maandag 11 november 2013 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muur ziet er een stuk strakker uit
Lijntjes moeten even overnieuw.
Slaapkamer is strak geworden. Credits to GvsE
braafquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast erger gezien
Dat is het belangrijkste
--
Heb er nog een stuk of 20-30 andere klaarstaan, kom er niet aan toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja!quote:
True true, maar door goede tips van jou is dit het resultaat.quote:Op maandag 11 november 2013 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn lijntjes zijn goed gelukt![]()
Jij hebt ook credits aan die slaapkamer, ik heb slechts de randjes gedaan
De woonkamermuur is nu ook goed
quote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
GvE omdat je zo goed binnen de lijntjes bent gebleven...geen hello klittySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja ja!![]()
Doe dan een van de drie prinsesjes
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ach, die hadden de meeste mongolen je nog wel kunnen geven hoorquote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, maar door goede tips van jou is dit het resultaat.
En misschien neem ik die optie op tv aan de wand van de deur te zetten toch in overweging
je slaapkamervloer vind ik toch nog het mooistequote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En misschien neem ik die optie op tv aan de wand van de deur te zetten toch in overweging
Nou nou nouquote:Op maandag 11 november 2013 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die hadden de meeste mongolen je nog wel kunnen geven hoor
Haha, ik heb slechts mijn visie gedeeld
de volgende keer zet ik een alarm voor de bus!!quote:Op maandag 11 november 2013 01:51 schreef Vinniiee het volgende:
"Alarm ingesteld over 4 uur en 10 minuten."
En ik ben nog niet moe
Nog eisen ookquote:Op maandag 11 november 2013 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen hello klitty![]()
Doe dan een van de drie prinsesjes
Ik zou hem tegenover je bank doenquote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vin heeft je niet eens een lift gegeven?quote:Op maandag 11 november 2013 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer zet ik een alarm voor de bus!!
quote:Op maandag 11 november 2013 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je slaapkamervloer vind ik toch nog het mooiste
Eerlijk is eerlijk, ik heb je alleen gezegd de roller dik in de verf te dopen en rechte banen te trekken, de rest heb je echt zelf gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 01:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou nou
Snap ik, maar ik zie er wel iets in. Nog even over nadenken.
veeleisend, ik ben hetquote:Op maandag 11 november 2013 01:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog eisen ook
[..]
Ik zou hem tegenover je bank doen
jawel, maar die gek had niet eens een jas bij!quote:Op maandag 11 november 2013 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vin heeft je niet eens een lift gegeven?
Ben je gek. Anders was ik ook niet moe geweest hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer zet ik een alarm voor de bus!!
Ja, jat nog even mijn advies van gisteren ook zeg!...quote:Op maandag 11 november 2013 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb je alleen gezegd de roller dik in de verf te dopen en rechte banen te trekken, de rest heb je echt zelf gedaan![]()
Ik hoor of zie het wel
ik heb m op de foto gezet, de reactie van je ouders hoor ik graagquote:
Hmm goed punt.quote:Op maandag 11 november 2013 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb je alleen gezegd de roller dik in de verf te dopen en rechte banen te trekken, de rest heb je echt zelf gedaan![]()
Ik hoor of zie het wel
Die had ik al eerder op facebook gezet, maar je bevestigt wat ik zei.. 'iedere mongool...'quote:Op maandag 11 november 2013 01:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, jat nog even mijn advies van gisteren ook zeg!...
Lekker bezig he!
hoezo lekker bezig?quote:Op maandag 11 november 2013 01:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, jat nog even mijn advies van gisteren ook zeg!...
Lekker bezig he!
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 11 november 2013 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m op de foto gezet, de reactie van je ouders hoor ik graag![]()
Nu bedenk ik me pas dat een lijkomtrek ook mooi was geweest erbij
quote:Op maandag 11 november 2013 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die had ik al eerder op facebook gezet, maar je bevestigt wat ik zei.. 'iedere mongool...'
quote:Op maandag 11 november 2013 01:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm goed punt.
Komt goed, gaan we fixen
voor je ouders hem zien danquote:Op maandag 11 november 2013 01:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Lijnomtrek kan ik nog voor je doen
Wat zit er straks op de vloer onder z'n laminaat dan?quote:Op maandag 11 november 2013 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m op de foto gezet, de reactie van je ouders hoor ik graag![]()
Nu bedenk ik me pas dat een lijkomtrek ook mooi was geweest erbij
Ik weet wie het zegt dus dat scheeltquote:Op maandag 11 november 2013 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die had ik al eerder op facebook gezet, maar je bevestigt wat ik zei.. 'iedere mongool...'
Net al van die kleurplaat.quote:
betonquote:Op maandag 11 november 2013 01:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat zit er straks op de vloer onder z'n laminaat dan?
[..]
Ik weet wie het zegt dus dat scheelt
[..]
Net al van die kleurplaat.
hoezo instinker, deze was gewoon schot voor open doelquote:Op maandag 11 november 2013 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die viel te verwachten he, instinker
gewoon niet gaan slapen dusquote:Op maandag 11 november 2013 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat gaat m niet worden tenzij ik nog eerder op sta
Nee echt?quote:Op maandag 11 november 2013 02:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beton
Je weet niks
Daar had ik ook gelijk in
Daar heb je dan wel weer gelijk in helaasquote:Op maandag 11 november 2013 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo instinker, deze was gewoon schot voor open doel(iehl, bah, voetbal, mond met zeep spoelen
)
Trustenquote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt me nou ook geen geweldig plan.
Daarom zeg ik: slaap lekker schatjes![]()
goodnight pup!quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt me nou ook geen geweldig plan.
Daarom zeg ik: slaap lekker schatjes![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee echt?
Gelijk? Ghehe
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in helaas
[..]
Trusten
quote:Op maandag 11 november 2013 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb slechts op het laminaat gekalkt
Ja. Gelijk
Ik heb altijd gelijk
niks echt ergquote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.
Je hebt gelijk hoor
Maar ben ook naar m'n nest.
Wel thuis als je nog op de bus wacht en anders trusten
Ik heb toestemming om haar Wifi te gebruikenquote:Op maandag 11 november 2013 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wifi hacken kan je voor opgepakt worden he
Ghehe, moet je deze week naar Noorwegen?quote:Op maandag 11 november 2013 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
7 uur beginnen is niet bepaald gelukt
Jep, maar vandaag wilde ik om 7 uur beginnen zodat ik vanmiddag laminaat op kon gaan halen. Echter was ik vannacht pas om half 2 thuis ofzo van GvsE naar huis brengen en dus kon ik vanmorgen niet uit bed komen, omdat ik zo laat sliepquote:Op maandag 11 november 2013 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, moet je deze week naar Noorwegen?
Zo kun je toch nog beweren dat je genaaid hebt, ondanks je celibataire status?quote:Op maandag 11 november 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijken hoe ver ik vandaag ga komen, ben al bijna op de helft![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |