Was Ihedigbo.quote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tja was gewoon een reflex van Dumerville wat doe je eraan. Gebeurt gewoon. OT
Zal er niet om rouwen als ze de play offs niet halen. Vind Ravens geen boeiend team.quote:Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ravens moeten wel winnen in OT anders kunnen ze de playoffs wel schudden
Verbazingwekkend, de receiver maakte duidelijk een "football move" na de catch.quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
geen fumble... zelfs een van de SF commentatoren was verbaasd.
Peyton / Denver Offense is soms gewoon belachelijk wat ze doen dit seizoen. Je geeft ze iets van 8 min en ze scoren in die tijd 3TD's met 243 passing yards in een helft.quote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef vivelafete het volgende:
Dodelijk, zelf verzuimen (makkelijke) punten te scoren en dan Peyton met nog wat tijd op de klok de bal gunnen.
Ik ook, dan maar naar bed :dquote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef rgras het volgende:
Ik had op een spannende wedstrijd gehoopt, jammer.
Misschien qua entertainment niveau matig, maar qua wins (de teams) zitten er een paar tussen die het een naar mijn mening in dat opzicht een mooi weekend maken.quote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef emokid het volgende:
Ik vind dit weekend het matigst tot nu toe.
Mij om het even want.quote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef emokid het volgende:
Ik vind dit weekend het matigst tot nu toe.
Heel herkenbaar! Zelfs samenvattingen kijk ik dan niet allemaal meer terug, terwijl ik daar de eerste weken niet vanaf wijk. In december wakkert de interesse weer aan.quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef kidkash19 het volgende:
dit is voor mij altijd de periode dat ik NFL interesse kwijt raak, dit komt meestal terug als teams voor playoff plekken gaan spelen.
Echt geen minuut gezien dit weekend
Serieus? Ik geniet echt van elke wedstrijd die ik mee kan pakken. En eigenlijk is de NFL een groot toernooi, met slechts 16 wedstrijden in een seizoen is elke wedstrijd ontzettend belangrijk. In de NBA of NHL kun je nog wel eens een paar wedstrijden laten lopen, maar dat kun je je in de NFL echt niet veroorloven. Voor mijn gevoel begint de strijd om de playoff posities dan ook al pakweg halverwege het seizoen(nu dus).quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef kidkash19 het volgende:
dit is voor mij altijd de periode dat ik NFL interesse kwijt raak, dit komt meestal terug als teams voor playoff plekken gaan spelen.
Echt geen minuut gezien dit weekend
Nee dat is College, wat ik nog wel aardig volg nu waar echt elke game ergens om gaat, zeker in de top teams.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Serieus? Ik geniet echt van elke wedstrijd die ik mee kan pakken. En eigenlijk is de NFL een groot toernooi, met slechts 16 wedstrijden in een seizoen is elke wedstrijd ontzettend belangrijk. In de NBA of NHL kun je nog wel eens een paar wedstrijden laten lopen, maar dat kun je je in de NFL echt niet veroorloven. Voor mijn gevoel begint de strijd om de playoff posities dan ook al pakweg halverwege het seizoen(nu dus).
Alleen ontzettend jammer dat er niet gewoon 8 playoff plaatsen per conference zijn, dat zou de spanning aanzienlijk vergroten en bijkomend voordeel is dat je ook af bent van de byes die aan de beste 2 ploegen worden toegekend.
Nee, vanaf week 1 is zondagavond NFL avond en laat ik al het andere waar mogelijk links liggen.
Fuck no. Dan kan het zo zijn dat een team met een 6-10 record nog net de playoffs heeft gehaald en daar een 16-0 team verslaat omdat daar toevallig alle starters ziek op bed liggen. Playoffs zijn voor echte winnaars, niet voor teams die een paar lullige wedstrijden hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Alleen ontzettend jammer dat er niet gewoon 8 playoff plaatsen per conference zijn, dat zou de spanning aanzienlijk vergroten en bijkomend voordeel is dat je ook af bent van de byes die aan de beste 2 ploegen worden toegekend.
Nee niet echt, kijk naar teams die redelijk aantrekkelijk spelen of de op papier leukere matchups. Speel zelf Tight End dus dan trek je al automatisch wat meer naar teams die de TE ook echt gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Heb je geen team dat je volgt dan? Als ik geen team supporte in de NFL , MLB en NHL zou ik ook snel mn interesse kwijtrakwn.
Dat heb ik juist elke keer als de Lions een close game hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb niet het "anything can happen" gevoel,
Ik support geen team maar vind het wel leuk om naar de wedstrijden te kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Heb je geen team dat je volgt dan? Als ik geen team supporte in de NFL , MLB en NHL zou ik ook snel mn interesse kwijtrakwn.
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Nice. Soms haat ik mijn studentenleven.
Amen. Lekker de maandag skippen en om 11 uur uit bed rollen na een nachtje NFL / NHL...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.
Of je hebt het 'geluk' om alleen part-time werk te kunnen krijgen (lang leve de toestand van arbeidsmarktquote:Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef maerk het volgende:
[..]
Amen. Lekker de maandag skippen en om 11 uur uit bed rollen na een nachtje NFL / NHL...
Ik mis het ook.
Ik hoef niet elke wedstrijd live te kijken en het lukt me vrij aardig om de wedstrijden die ik live wil kijken ook live te zien. Heel soms kan het niet maar so be it, je kan als student ook een tentamen hebben op dinsdagochtend terwijl je eigenlijk wel MNF wil kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.
Dat zag ik niet direct aankomen.quote:Rex Ryan wanted Ed Reed on the New York Jets. Now he's got him.
The Jets announced Thursday they've agreed to terms on a contract with the veteran safety, who cleared waivers a day earlier after being released by the Houston Texans.
Reed enters a safety mix in New York that includes starter Dawan Landry and Antonio Allen. Jaiquawn Jarrett is the team's third safety. Landry and Reed played together for five seasons in Baltimore.
Ryan told reporters Wednesday that he'd "absolutely" would want Reed on his team. Ryan and Reed have history. Ryan was a longtime defensive coach in Baltimore, which included a three-season stint as the team's defensive coordinator before joining the Jets in 2009.
Als de Jets een liability in de defense willen dan is dit een geslaagde move. Ed Reed was een paar terug een goede speler maar eigenlijk had hij gewoon na de Superbowl moeten stoppen. Hij was al zwak in zijn laatste seizoen bij de Ravens en dat is alleen maar minder geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:44 schreef maerk het volgende:
Ed Reed naar de Jets.
[..]
Dat zag ik niet direct aankomen.
Die IP whitelist waar je het ooit over had.. waar is überhaupt de NFL Support chat? Game Pass kost opeens geld hier, en je hoeft niet te kijken want het is nog steeds gratis.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Als de Jets een liability in de defense willen dan is dit een geslaagde move. Ed Reed was een paar terug een goede speler maar eigenlijk had hij gewoon na de Superbowl moeten stoppen. Hij was al zwak in zijn laatste seizoen bij de Ravens en dat is alleen maar minder geworden.
http://gamepass.support.n(...)_ID=22900&SPID=44867quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Die IP whitelist waar je het ooit over had.. waar is überhaupt de NFL Support chat? Game Pass kost opeens geld hier, en je hoeft niet te kijken want het is nog steeds gratis.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef PirE het volgende:
[..]
http://gamepass.support.n(...)_ID=22900&SPID=44867
en dan online chat.
Okay.. Geen NFL dus deze week.quote:19:08 Julio B.: yes unfortunately this IP is from a proxy, vpn or dns switching service that is prohibited
ja ze hadden het over tornado's tijdens de pre-game showquote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Weather delay in Chicago. Er word noodweer verwacht dus ik benieuwd wanneer ze weer van plan zijn om te gaan spelen....
wel een paar mooie division wedstrijden anders hoor. Maar hoogtepunt van de avond is natuurlijk laat in de nacht pasquote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Sasman het volgende:
Om de een of andere manier vind ik deze match-ups niet zo interessant.
Ken het gevoel. Later op de dag gelukkig betere match-ups.quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Sasman het volgende:
Om de een of andere manier vind ik deze match-ups niet zo interessant.
Zegt genoeg over de NFC East. Ontzettend overrated.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef maerk het volgende:
Zo zo, wordt het seizoen voor de Eagles misschien toch nog leuk, waar zijn de Chip Kelly haters nu?Helaas kan ik weinig zien vanavond, alles morgen in de replay.
En dit was van 27 yardsquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom hebben de Lions een kicker als ze toch te bang zijn om hem te gebruiken?
Loool wat een play.quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom hebben de Lions een kicker als ze toch te bang zijn om hem te gebruiken?
Ja, 362.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef ssebass het volgende:
Hoorde ik nou dat Geno eruit is gehaald? Op hoeveel yards staat Stafford ondertussen? Ging eerste helft wel hard met 300+.
Vindt het niet echt overrated, eerder gewoonweg zwak.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de NFC East. Ontzettend overrated.
Ik ben overtuigd na die 3 wins tegen geweldige tegenstandersquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef maerk het volgende:
Zo zo, wordt het seizoen voor de Eagles misschien toch nog leuk, waar zijn de Chip Kelly haters nu?Helaas kan ik weinig zien vanavond, alles morgen in de replay.
Is dat niet het geval bij elke QB met die kwaliteiten?quote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef BobW het volgende:
Zo zie je maar hoe Rodgers de rest van het team goed laat lijken.
Ik mis 'm in Eugenequote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef maerk het volgende:
Zo zo, wordt het seizoen voor de Eagles misschien toch nog leuk, waar zijn de Chip Kelly haters nu?![]()
Die drie zinnen is het enige wat ik al een paar maanden hoor, naar mijn idee praat iedereen elkaar maar een beetje na.quote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd na die 3 wins tegen geweldige tegenstanders. Chip Kelly is en blijft een overrated eikel met een systeem wat nooit gaat werken in de NFL, hij zal vast wat wins pakken tegen matige tegenstanders maar een beetje team maakt gewoon gehakt van de Eagles.
http://bleacherreport.com(...)t-oregons-weaknessesquote:Op maandag 18 november 2013 08:49 schreef maerk het volgende:
[..]
Die drie zinnen is het enige wat ik al een paar maanden hoor, naar mijn idee praat iedereen elkaar maar een beetje na.
Ondertussen is hij wel 6-5 en is zijn eerste seizoen in de pro's helemaal niet zo waardeloos als iedereen deed vermoeden. Natuurlijk is zijn defense nog niet op orde maar iedereen vergeet de voorwaarden waarmee hij moest starten: nieuwe spelers om in te passen, nieuw systeem en een nieuwe coördinator.
Kelly had ook gewoon van Stanford verloren.quote:
en straks hebben de DC's van de NFL een jaar lang aan gametape van zn O en dan? RG3 was ook een geweldenaar vorig jaar net als Kaepernick dat was en Newton voor hun. Een jaar aan tape + een vol offseason om je voor te bereiden doet veel, Newton begint nu pas weer op dreef te komen puur omdat hij nu pas echt aangepast is aan de NFL ook.quote:Op maandag 18 november 2013 08:49 schreef maerk het volgende:
[..]
Die drie zinnen is het enige wat ik al een paar maanden hoor, naar mijn idee praat iedereen elkaar maar een beetje na.
Ondertussen is hij wel 6-5 en is zijn eerste seizoen in de pro's helemaal niet zo waardeloos als iedereen deed vermoeden. Natuurlijk is zijn defense nog niet op orde maar iedereen vergeet de voorwaarden waarmee hij moest starten: nieuwe spelers om in te passen, nieuw systeem en een nieuwe coördinator.
Offense is idd vrij matig. Maar met een sterke D kan je hier wel ver mee komen denk. Denk dat ze het niet eens zo slecht deden. Pass rush is verdomde moeilijk als Manning de bal na gemiddeld 2.7 seconden gegooid heeft. Slechts 1 pass TD ook maar voor de Broncos.quote:Op maandag 18 november 2013 09:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vond het maar een saaie pot tussen de Broncos and Chiefs. Je had gewoon nooit het gevoel dat de Chiefs deze wedstrijd gingen winnen. Ze hebben gewoon veel moeite met het scoren van TD's. Vooral als ze dat op eigen kracht moeten doen. Smith is een game manager, meer niet. Dat werkt prima als je defense zorgt voor turnovers en je hoeft als offense maar met een kort speelveld te werken. Maar zodra die turnovers er niet zijn en de Chiefs offense moet 70-80 yards overbruggen dan lukt er weinig.
Bij mij hetzelfde opeens in Firefox, maar in IE doet hij het wel. Heel vreemd.quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Virtud het volgende:
Heeft iemand hier misschien een idee waarom ik geen video's meer kan bekijken of nfl.com? Werkt niet meer op zowel Chrome, Firefox en zelfs IE... Elke keer wanneer ik een filmpje wil bekijken komt er eerst 'loading video' te staan, vervolgens krijg ik een grijs scherm en that's it. Verder heb ik adblock uitgeschakeld/Flash opnieuw gedownload e.d. maar het lukt nog steeds niet.
quote:@MikePereira: You could make a case that the pass might have been uncatachable, but the flag was thrown and you should stay with it. My thoughts
Ze hebben het beschouwd als een bal die niet gevangen kon worden. Daardoor geen overtreding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef kidkash19 het volgende:
Ja is het geen PI dan is het wel een defensive holding of illegal contact, jammer dat een game zo beslist word
Illegal contact heeft geen pass nodig om gecalled te worden, dit was daar duidelijk een geval vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef Downtime het volgende:
[..]
Ze hebben het beschouwd als een bal die niet gevangen kon worden. Daardoor geen overtreding.
Behoorlijk subjectief in dit geval.
Zelf zie ik wel waarom ze dit zo hebben besloten, maarja ik ben dan ook niet objectief.
Ben niet helemaal bekent met alle regels, maar zou onderstaand stukje uit het regelement hier betrekking op kunnen hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Illegal contact heeft geen pass nodig om gecalled te worden, dit was daar duidelijk een geval van
heb je een add blocker aanstaan? zo ja, moet je die uitzetten doen ze het wel weer.quote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Virtud het volgende:
Heeft iemand hier misschien een idee waarom ik geen video's meer kan bekijken of nfl.com? Werkt niet meer op zowel Chrome, Firefox en zelfs IE... Elke keer wanneer ik een filmpje wil bekijken komt er eerst 'loading video' te staan, vervolgens krijg ik een grijs scherm en that's it. Verder heb ik adblock uitgeschakeld/Flash opnieuw gedownload e.d. maar het lukt nog steeds niet.
volgens mij is dat alleen met betrekking tot Incidental contactquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Downtime het volgende:
Note 1: Once the quarterback or receiver of the snap hands off, is tackled, throws a forward or backward pass, loses possession of the ball by a fumble or a muff that touches the ground,
Gaat mij niet eens om de beslissing, gaat mij erom dat er een flag is GEGOOID die naderhand opgeraapt word. Blijf dan bij je initiele call, heb daar dan de ballen voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:23 schreef Downtime het volgende:
@Kid:
Enige wat ze dan hadden kunnen beschouwen als een uncatchable pass, was dat hij zo goed als door de Carolina verdediger heen had moeten duiken om de ball te vangen.
De verdediger was bij je eerste plaatje bijna zeker eerder bij de ball dan Gronk die van richting moest veranderen.
Daarom ook een lekker subjectieve regel zoals die door de ref is gehanteerd.
Vindt het niet erg, heb helemaal niets met de patriots, maar het is wel zuur voor ze dat ze door een vage beslissing met een questionable uitleg ervan (misschien) de game verliezen.
Was er in de SB van dit jaar ook niet zoiets in de laatste play?
Niet als je daarmee het thuisspelende team laat winnenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef Guard het volgende:
Er zijn m.i. meer ballen voor nodig om de flag op te rapen.
En volgens mij spelen de Saints en Panthers nog 2x tegen elkaar, dat wordt echt genieten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef BobW het volgende:
In de NFC wordt het nog spannend wie de playoffs gaan halen. In de AFC gaat het eigenlijk alleen om de #6 seed aangezien Broncos, Colts, Patriots, Bengals en Chiefs het wel gaan redden. In de NFC East en North kan nog alles gebeuren en de wildcards zijn ook nog niet zeker daardoor. Dat worden wel interessante wedstrijden
Heet niet voor niets Mile High Stadiumquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Katth het volgende:
http://topekasnews.com/ch(...)e-sunday-night-game/
Brees heeft er wel een lange nek aan overgehouden...quote:Op donderdag 21 november 2013 11:07 schreef kidkash19 het volgende:
fuck off.....
Brooks is 16000 dollar gefined voor zn hit op Brees...de NFL word steeds lachwekkender. On to the CFL dan maar
Wel als je daarmee een big market team met twee sure hall of fame-ers "benadeeld" (by lack of a better word), en het small marketteam met een tamme fanbase laat winnenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Niet als je daarmee het thuisspelende team laat winnen
Ach ja, sommige QBs krijgen nou eenmaal wat makkelijker een flag mee. Brees is er één van.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:07 schreef kidkash19 het volgende:
fuck off.....
Brooks is 16000 dollar gefined voor zn hit op Brees...de NFL word steeds lachwekkender. On to the CFL dan maar
Case in point gisteravond....Ryan werd op precies dezelfde manier gesacked, no flag. Deze was misschien wel duidelijker ookquote:Op donderdag 21 november 2013 20:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach ja, sommige QBs krijgen nou eenmaal wat makkelijker een flag mee. Brees is er één van.
Scheelt mij weer werkt om voorbeelden te zoeken. NFL refs zijn soms zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Case in point gisteravond....Ryan werd op precies dezelfde manier gesacked, no flag. Deze was misschien wel duidelijker ook
Ik twijfel of ik voor het eerst dit seizoen een nachtje op ga blijven. Kan weleens leuk worden die Broncos en Pats game.quote:Op zondag 24 november 2013 15:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is weer Brady vs Manning vandaag maar van de early games lijken met het oog op de playoffs NYJ@BAL en CHI@STL het meest interessant. Twijfel nog welke van deze 2 wedstrijden ik ga kijken, FOX zend SD@KC uit.
aangezien de Eagles een bye week hebben, moet ik ook wat anders kijken. Twijfel tussen Bengals-Rams en Panthers-Dolphinsquote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef rgras het volgende:
SNF is een no-brainer, maar ik heb geen idee wat ik daarvoor ga kijken.. tips?
De onderlinge wedstrijden in de NFC East zitten wel altijd vol spektakel en drama. Alleen staat het me tegen dat 1 van deze teams naar de playoffs gaat, terwijl ze het alle 4 niet verdienen.quote:Op zondag 24 november 2013 16:56 schreef emokid het volgende:
Ik weet dat de NFC East niet populair is hier, maar Cowboys en Giants anyone? Heb Romo wel een beetje gemist na z'n bye week.
Als slapen dat no-brainer deel is dan klopt het perfectquote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef rgras het volgende:
SNF is een no-brainer, maar ik heb geen idee wat ik daarvoor ga kijken.. tips?
Wel jammer dat hij daarna niks meer heeft laten zien en Flynn vervangt hem nu.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef Seam het volgende:
jezus die td van Tolzien was echt mooi ja.
En nu ben je weer on board zeker?quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef ssebass het volgende:
Nu gewoon weer! Ben er echt klaar mee. Nu al 87 yards aan penalty's.
Goede play, maar die penalty's is iets dat ze het hele seizoen al doen. Zei ook dat het geen slecht team is dat maakt het ook zo frustrerend. Anders konden ze echt ver komen.quote:
En de Packers en Bears hebben ook geluk dat de Lions aan het verliezen zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 21:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
De Lions hebben echt geluk dat de Packers en Bears ook aan het verliezen zijn
quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef BobW het volgende:
[..]
En de Packers en Bears hebben ook geluk dat de Lions aan het verliezen zijn.
Maar het is nog niet over overal, Lions en Packers krijgen allebei de bal nu met 3 punten achterstand.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]Scherp. Zo blijven de verschillen gelijk.
De Packers komen van een 17 (of was het 20) punten achterstand.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar het is nog niet over overal, Lions en Packers krijgen allebei de bal nu met 3 punten achterstand.
Chiefs mogen hopen dat ze Hali en Houston volgende week terug hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
SD neemt weer de leiding, KC defense is de weg kwijt
Nu nog een FG van de Chiefs gevolgd door een win van de Chargers in OT.quote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef ssebass het volgende:
Wtf! Bizar dit. Hopelijk houden ze dit nog 24 seconden vol. Geen bizarre punt return.
quote:
Het zou mij niet eens verbazen met deze bizarre game. Oei hopelijk fluker niet ernstig geblesseerd.quote:Op zondag 24 november 2013 22:30 schreef Downtime het volgende:
[..]
Nu nog een FG van de Chiefs gevolgd door een win van de Chargers in OT.
Zou het allemaal wel compleet maken
Dacht dat het lang geleden was maar vorig seizoen wad er ook 1quote:
Ook erg vreemd dat ploegen die er in het 1e gedeelte van het seizoen niks van bakten(Panthers, Bucs, Steelers) nu opeens de zeges aaneen rijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef vivelafete het volgende:
Wat een vreemd team zijn de Colts toch. Ze zien er vaak redelijk goed uit en nu is het al weer even helemaal niets. Erg wisselvallig.
That's footballquote:Op maandag 25 november 2013 02:58 schreef Downtime het volgende:
Gaat nergens over als denver met 2 minuten(?) effectieve balbezit op 21-0 zou komen.
Edit: zal iets langer zijn, yards na fumble tellen niet.
Is lastiger dan je denkt als je op het punt return team hoort, dit is deels Welker zn fout die moet dit beter communicerenquote:Op maandag 25 november 2013 06:21 schreef Luuksor het volgende:
Wat een onwijs domme play.. Always keep your eyes on the ball (hoewel die push twijfelachtig was..)
quote:Op maandag 25 november 2013 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Is lastiger dan je denkt als je op het punt return team hoort, dit is deels Welker zn fout die moet dit beter communiceren
Maar Brady is de best ever...geen twijfel meer mogelijk
Ok Montana was ook een hele hele grote meneer maar kijk wel even wat hij om zich heen had en vergelijk dit met wat Brady al jaren om zich heen heeft (excl 2007 dan).quote:
Maar hij deed het ook in een periode waarin defenses veel meer mochten dan nu. Offensive spelers werden veel minder beschermd.quote:Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ok Montana was ook een hele hele grote meneer maar kijk wel even wat hij om zich heen had en vergelijk dit met wat Brady al jaren om zich heen heeft (excl 2007 dan).
Laten we het op een gedeelde plek houden tussen deze 2
Stats + SB wins + kijken naar wat hij om zich heen heeft /had in die periodes.quote:Op maandag 25 november 2013 11:21 schreef Downtime het volgende:
Beetje kort door de bocht om op basis van 1 game nu te zeggen dat er een twijvel meer mogelijk is. Als Brady volgende week als een natte krant speelt en peyton 8 TD's gooit, is het dan opeens weer volledig open?
Daarnaast is het ook best subjectief als je stats zoekt die dat onderbouwen.
Wat als die spelers onder Brady en Peyton naar de pro bowl gaan, dit bereiken door hun? Volgens die redenatie is Peyton de betere. Is dus maar net hoe je het bekijkt. Want alleen bij de offense zat Peyton hoger als ik het goed heb.
Als je de SB erbij pakt, dan zeg je dus dat Eli en Ben beter zijn dan Peyton. Hoe betrouwbaar is dat dan nog
Pak je de onderlinge resultaten, wint Brady maar van de 10-4 is de stand 8-2 als Brady thuis speelt en 2-2 uit. Hoe vergelijkbaar is het dan nog met thuisvoordeel?
Uiteindelijk zal iedereen in deze discussie de stats gebruiken die zijn voorkeur onderbouwen, (bijna) iedereen is subjectief in deze discussie.
Ja, dat deed in 2009 ook toen de Patriots een 31-14 voorsprong pakten aan het begin van het 4e kwart. Eindstand van die wedstrijd, Colts 35 Pats 34. Sindsdien kijk ik alles wel uit, dat gebeurd me geen 2e keerquote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef BobW het volgende:
Bij 24-0 ging ik maar slapen, toch wat gemist
Serieus? Dus gewoon op '70'? Ik zie het nu. De presentatie is in handen van Jan Joost van Gangelen, en de Thanksgiving maaltijd wordt verzorgd door chefkok Rudolph van Veen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Door de uitslagen van gisteren zijn alle wedstrijden tijdens thanksgiving voor alle ploegen die in actie komen van groot belang. Nu al zin in, vrijdag maar alvast vrij genomen![]()
Oh ja Fox zendt OAK@DAL uit op het open net.
Bij mij is dat niet 70, maar dat zal wel.quote:
Met commentaar van Ronald van Dam:quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet 70, maar dat zal wel.
http://www.foxtv.nl/thanksgiving-nfl-match-raiders-at-cowboys
Zelfs met Rudolph van Veen
twitter:rvd1966 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 16:20:53Komende donderdag (28/11) doe ik live commentaar om 22.00 uur bij Fox op het open net. American football: Dallas vs Oakland. Looking forward reageer retweet
Ah.. fuck it dan. Gewoon Game Pass erop hier.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met commentaar van Ronald van Dam:twitter:rvd1966 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 16:20:53Komende donderdag (28/11) doe ik live commentaar om 22.00 uur bij Fox op het open net. American football: Dallas vs Oakland. Looking forward reageer retweet
Mij lijkt het voor 1 keer wel leuk om met nederlands commentaar te kijken, Ronald van Dam heeft er ervaring mee hij gaf rond de eeuwwisseling commentaar op het toenmalige Sport1 toen deze zender nog american football uitzond.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah.. fuck it dan. Gewoon Game Pass erop hier.
Ik ook niet maar ik vind het wel netjes dat ze dit doen en zolang het geen gevolgen heeft voor Gamepass vind ik het best.quote:Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit echt neit te wachten op NL commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |