Was Ihedigbo.quote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tja was gewoon een reflex van Dumerville wat doe je eraan. Gebeurt gewoon. OT
Zal er niet om rouwen als ze de play offs niet halen. Vind Ravens geen boeiend team.quote:Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ravens moeten wel winnen in OT anders kunnen ze de playoffs wel schudden
Verbazingwekkend, de receiver maakte duidelijk een "football move" na de catch.quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
geen fumble... zelfs een van de SF commentatoren was verbaasd.
Peyton / Denver Offense is soms gewoon belachelijk wat ze doen dit seizoen. Je geeft ze iets van 8 min en ze scoren in die tijd 3TD's met 243 passing yards in een helft.quote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef vivelafete het volgende:
Dodelijk, zelf verzuimen (makkelijke) punten te scoren en dan Peyton met nog wat tijd op de klok de bal gunnen.
Ik ook, dan maar naar bed :dquote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef rgras het volgende:
Ik had op een spannende wedstrijd gehoopt, jammer.
Misschien qua entertainment niveau matig, maar qua wins (de teams) zitten er een paar tussen die het een naar mijn mening in dat opzicht een mooi weekend maken.quote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef emokid het volgende:
Ik vind dit weekend het matigst tot nu toe.
Mij om het even want.quote:Op maandag 11 november 2013 01:32 schreef emokid het volgende:
Ik vind dit weekend het matigst tot nu toe.
Heel herkenbaar! Zelfs samenvattingen kijk ik dan niet allemaal meer terug, terwijl ik daar de eerste weken niet vanaf wijk. In december wakkert de interesse weer aan.quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef kidkash19 het volgende:
dit is voor mij altijd de periode dat ik NFL interesse kwijt raak, dit komt meestal terug als teams voor playoff plekken gaan spelen.
Echt geen minuut gezien dit weekend
Serieus? Ik geniet echt van elke wedstrijd die ik mee kan pakken. En eigenlijk is de NFL een groot toernooi, met slechts 16 wedstrijden in een seizoen is elke wedstrijd ontzettend belangrijk. In de NBA of NHL kun je nog wel eens een paar wedstrijden laten lopen, maar dat kun je je in de NFL echt niet veroorloven. Voor mijn gevoel begint de strijd om de playoff posities dan ook al pakweg halverwege het seizoen(nu dus).quote:Op maandag 11 november 2013 10:56 schreef kidkash19 het volgende:
dit is voor mij altijd de periode dat ik NFL interesse kwijt raak, dit komt meestal terug als teams voor playoff plekken gaan spelen.
Echt geen minuut gezien dit weekend
Nee dat is College, wat ik nog wel aardig volg nu waar echt elke game ergens om gaat, zeker in de top teams.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Serieus? Ik geniet echt van elke wedstrijd die ik mee kan pakken. En eigenlijk is de NFL een groot toernooi, met slechts 16 wedstrijden in een seizoen is elke wedstrijd ontzettend belangrijk. In de NBA of NHL kun je nog wel eens een paar wedstrijden laten lopen, maar dat kun je je in de NFL echt niet veroorloven. Voor mijn gevoel begint de strijd om de playoff posities dan ook al pakweg halverwege het seizoen(nu dus).
Alleen ontzettend jammer dat er niet gewoon 8 playoff plaatsen per conference zijn, dat zou de spanning aanzienlijk vergroten en bijkomend voordeel is dat je ook af bent van de byes die aan de beste 2 ploegen worden toegekend.
Nee, vanaf week 1 is zondagavond NFL avond en laat ik al het andere waar mogelijk links liggen.
Fuck no. Dan kan het zo zijn dat een team met een 6-10 record nog net de playoffs heeft gehaald en daar een 16-0 team verslaat omdat daar toevallig alle starters ziek op bed liggen. Playoffs zijn voor echte winnaars, niet voor teams die een paar lullige wedstrijden hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Alleen ontzettend jammer dat er niet gewoon 8 playoff plaatsen per conference zijn, dat zou de spanning aanzienlijk vergroten en bijkomend voordeel is dat je ook af bent van de byes die aan de beste 2 ploegen worden toegekend.
Nee niet echt, kijk naar teams die redelijk aantrekkelijk spelen of de op papier leukere matchups. Speel zelf Tight End dus dan trek je al automatisch wat meer naar teams die de TE ook echt gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Heb je geen team dat je volgt dan? Als ik geen team supporte in de NFL , MLB en NHL zou ik ook snel mn interesse kwijtrakwn.
Dat heb ik juist elke keer als de Lions een close game hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb niet het "anything can happen" gevoel,
Ik support geen team maar vind het wel leuk om naar de wedstrijden te kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Heb je geen team dat je volgt dan? Als ik geen team supporte in de NFL , MLB en NHL zou ik ook snel mn interesse kwijtrakwn.
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Nice. Soms haat ik mijn studentenleven.
Amen. Lekker de maandag skippen en om 11 uur uit bed rollen na een nachtje NFL / NHL...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.
Of je hebt het 'geluk' om alleen part-time werk te kunnen krijgen (lang leve de toestand van arbeidsmarktquote:Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef maerk het volgende:
[..]
Amen. Lekker de maandag skippen en om 11 uur uit bed rollen na een nachtje NFL / NHL...
Ik mis het ook.
Ik hoef niet elke wedstrijd live te kijken en het lukt me vrij aardig om de wedstrijden die ik live wil kijken ook live te zien. Heel soms kan het niet maar so be it, je kan als student ook een tentamen hebben op dinsdagochtend terwijl je eigenlijk wel MNF wil kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet, jij kan het je permitteren om elke wedstrijd live te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |