abonnement Unibet Coolblue
pi_133374315
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 10:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb hem even moeten terugkijken op gemist, maar was die 20 miljoen niet de totale schuld? Namelijk haar bestelling + die van het kartel. Verder snapte ik ook niet waarom Luther Berry heeft uitgeschakeld. Beetje magere aflevering imo.
Hier ben ik het mee eens. Sterke serie, maar deze aflevering was minder. Zijn die mannen van Berry trouwens dood of gewoon opgepakt? Er was wel een schietpartij met het AT en ik zag ze ook neergeschoten worden, maar weet niet of ze echt dood zijn. Vond het toch altijd wel een intimiderend sfeertje hebben als een paar van die kaalkoppen binnen komen lopen.

Ik vond het ook raar dat Luther Berry meteen neersloeg. Hij had op zijn minst kunnen vragen wat voor deal. Ik vind Berry de baas van de serie trouwens. Luther is leuk als pitbull, maar ik vond het raar dat hij Berry meteen sloeg.

Ook iets te veel Boris en Lucien in deze aflevering imo. Ik stoor me ontzettend aan die mannetjes met hun gay-accenten. Dat familiegebeuren hoeft van mij sowieso niet zo'n dominant onderdeel van de serie te zijn.
  maandag 18 november 2013 @ 14:06:41 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133374822
Was Luther niet ook degene die Berry verbood Storm te vermoorden? Kan me voorstellen dat hij heel hard twijfelt aan zijn loyaliteit. Grote bek tegen Carmen bij die terughaalactie... Nu dit met Milo weer.
***
pi_133374943
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Was Luther niet ook degene die Berry verbood Storm te vermoorden? Kan me voorstellen dat hij heel hard twijfelt aan zijn loyaliteit. Grote bek tegen Carmen bij die terughaalactie... Nu dit met Milo weer.
Ja, maar ze hebben Berry toch wel nodig. En dat hij boos werd op Carmen tijdens het terugjatten van die coke vond ik niet zo gek. Zijn jongens waren toen de dupe.
pi_133383292
Na alle goede verhalen maar eens even in een weekje alle drie de seizoenen er doorheen gejast. Over het algemeen prima serie, sterke karakters, er wordt goed geacteerd, en de wat grotere verhaallijnen zijn goed. Toch vind ik dat ze op sommige punten af en toe wat makkelijk zijn of hinderlijke steekjes laten vallen;

Normaal gesproken is het altijd 'double tap' als Berry iemand liquideert, maar niet op Storm, die wordt op 5m afstand alleen in z'n torso geraakt. Sowieso is Storm er ineens, en heeft hij zich zo even opgewerkt tot rechterhand van Berry, maar hoe, en waarom Berry voor hem instaat is nooit echt duidelijk.

Algehele gebrek aan telefoontaps, er wordt zoveel over de telefoon besproken, maar alleen De Snor luisteren ze één keer af, en dat in Nederland Aftapland

Openbare shoot-outs zonder gevolgen, zoals Berry die de beveiliger bij de drogist neerschiet als hij Natalie heeft ontvoerd, de liquidatie van Schiller door Luther. Wat overigens ook wel even erg makkelijk ging. Sowieso gaat het soms ineens rap met het oprollen van een groep (Schiller, Pa/Irwan, Ooms, en (deels) de Yugo's).

Rosales die ineens zomaar de kant van Carmen kiest als zij Ooms wil pakken, voor een paar grijpstuivers extra, iemand die hij niet kent en waar hij nog nooit zaken mee heeft gedaan.

Leidseplein was ook wat matig, de helft van de verdachten die ontkomt, Luther en Natalie die zo bij Carmen kunnen komen, uitblijven van gevolgen voor Justine en Jim, terwijl je ook zou kunnen zeggen dat zij hun boekje continu te buiten gaan bij de heksenjacht op Carmen.

Berry die de laatste paar afleveringen met een pistool staat te zwaaien in een ziekenhuis, en die hele overval op dat coke transport, allemaal ongemaskerd, maar nergens hangen camera's ofzo? Er wordt in ieder geval niemand van hen aangehouden :') Ook dat de politie daarna nog even denkt dat die coke wel vernietigd is, alsof er niks op beeld staat of niet een van die lui van de SITA zouden lullen :')

En ik stoor me vooral ook aan dat ze zoveel overlap hadden in acteurs met het andere grote drama bij de PO, Overspel. Fedja van Huet in een hoofdrol bij beide, en Sigrid ten Napel bij beide in de rol van 'dochter van'. Sowieso hebben beide series al wat overlap qua thema 'criminele familie', had dan andere acteurs gepakt, niet dragende rollen in beide series voor dezelfde mensen. Of had dan ook Kees Prins Pa de Rue laten spelen, en Carmen door Rifka Lodeizen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 18:48:39 ]
pi_133406711
Zag net promo voor aankomende afl :O, die van Zon is echt helemaal gek, geweldige rol weer van Peter Blok trouwens, ze kunnen schurken/creeps goed casten, eerder al met Tom Jansen, Willem Nijholt, Fedja van Huet e.d.
pi_133407045
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef alexmazereeuw het volgende:
En wat dat meisje van Lucien nou precies voor rol nog gaat hebben, is me ook nog een raadsel eigenlijk?

Zat trouwens een (vrij domme) fout in de flashbacks aan het begin. Vorige week was de schuld van Carmen aan het kartel nog 18 miljoen, en nu was het ineens 20? En dat stukje dat Berry flipte over zn mannen zat volgens mij ook niet in de afl van vorige week?

Hoe dan ook, het blijft een bazenserie
Viel me ook op ja, ze hadden gewoon andere takes gebruikt ofzo, die niet in de vorige aflevering zaten.

Verder FIEP _O_ Geweldige rol, en vanuit een 'bijrol' is ze toch sturend in veel dingen, en een van de meest sterke rollen in de zin van geloofwaardigheid. Ze blijft zogezegd een beetje op de achtergrond, maar zonder vieze handen te krijgen laat ze overal haar invloed gelden.

Wat mij betreft is het na dit seizoen klaar, niet dat het geen goede serie is, maar qua geloofwaardigheid wordt het een beetje matig als ze nu de zoveelste aanval van justitie, en rivaliserende groepen overleeft. Dan krijg je echt dat ze in totaal 2 keer naar de politie is geweest, 5 concurrerende groepen heeft uitgeschakeld, 3 ontvoerde kinderen heeft gehad, 5 of 6 omgelegde vrienden of 'collega's' en 3 keer door de vingers van Justine is geglipt. Moet je ook niet willen als schrijver denk ik. Of gewoon a la Breaking Bad dan een seizoen waarin ze helemaal écht de bad guy (girl) wordt. Niks geen gelul meer, gewoon alles pakken wat er te pakken valt, kartel business overnemen, en iedereen omleggen die je ooit dwarsgezeten heeft. Maar goed, das ook niet erg reeel.

Justine is trouwens ook een goede rol, Jim is nog wel likeable, omdat je toch een beetje merkt dat hij tussen twee vuurtjes zit, hij heeft een zwak voor Carmen, wil haar graag helpen, en is het ook niet helemaal eens met de harde aanpak van Justine. Maar Justine is echt geweldig, evil bitch, soms zie je al aan een blik dat ze weer wat van plan is, zoals wanneer Koen en Boris vast zaten. Past ook goed in het geheel, daardoor ga je toch een beetje meer hopen dat Carmen uit de handen van justitie blijft.
pi_133407463
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Viel me ook op ja, ze hadden gewoon andere takes gebruikt ofzo, die niet in de vorige aflevering zaten.

Verder FIEP _O_ Geweldige rol, en vanuit een 'bijrol' is ze toch sturend in veel dingen, en een van de meest sterke rollen in de zin van geloofwaardigheid. Ze blijft zogezegd een beetje op de achtergrond, maar zonder vieze handen te krijgen laat ze overal haar invloed gelden.

Wat mij betreft is het na dit seizoen klaar, niet dat het geen goede serie is, maar qua geloofwaardigheid wordt het een beetje matig als ze nu de zoveelste aanval van justitie, en rivaliserende groepen overleeft. Dan krijg je echt dat ze in totaal 2 keer naar de politie is geweest, 5 concurrerende groepen heeft uitgeschakeld, 3 ontvoerde kinderen heeft gehad, 5 of 6 omgelegde vrienden of 'collega's' en 3 keer door de vingers van Justine is geglipt. Moet je ook niet willen als schrijver denk ik. Of gewoon a la Breaking Bad dan een seizoen waarin ze helemaal écht de bad guy (girl) wordt. Niks geen gelul meer, gewoon alles pakken wat er te pakken valt, kartel business overnemen, en iedereen omleggen die je ooit dwarsgezeten heeft. Maar goed, das ook niet erg reeel.

Justine is trouwens ook een goede rol, Jim is nog wel likeable, omdat je toch een beetje merkt dat hij tussen twee vuurtjes zit, hij heeft een zwak voor Carmen, wil haar graag helpen, en is het ook niet helemaal eens met de harde aanpak van Justine. Maar Justine is echt geweldig, evil bitch, soms zie je al aan een blik dat ze weer wat van plan is, zoals wanneer Koen en Boris vast zaten. Past ook goed in het geheel, daardoor ga je toch een beetje meer hopen dat Carmen uit de handen van justitie blijft.
Mee eens, ik vind Justine ook een goede rol, hoor veel mensen zeggen dat het een slecht geacteerde rol is en dat ze zich aan haar personage kapot ergeren. Maar volgens mij doe je juist iets goed als je als actrice ervoor zorgt dat kijkers een hekel aan je personage krijgen...

Penoza IV zal er denk ik niet meer van komen, ik heb het idee dat ze naar het einde aan het toewerken zijn.
pi_133407750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:23 schreef alexmazereeuw het volgende:

[..]

Mee eens, ik vind Justine ook een goede rol, hoor veel mensen zeggen dat het een slecht geacteerde rol is en dat ze zich aan haar personage kapot ergeren. Maar volgens mij doe je juist iets goed als je als actrice ervoor zorgt dat kijkers een hekel aan je personage krijgen...

Penoza IV zal er denk ik niet meer van komen, ik heb het idee dat ze naar het einde aan het toewerken zijn.
Inderdaad, is juist de essentie van de Justine rol naar mijn idee, een kenau die veel te gefocussed is op Carmen, en daardoor krijgt de gemiddelde kijker al snel een hekel aan haar, ook gewoon haar hele koude voorkomen rond de dood van de Snor, en die collega van Jim. Alles is geoorloofd, als ze Carmen maar pakken.

Eerste vraag ook aan een van de kopstukken van een Mexicaans kartel; "hoe ken je Carmen van Walraven" :D :') :D
pi_133417482
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef planethugo het volgende:
vermakelijke aflevering, al was de actie van luther die berry neerslaat complete onzin. En jammer dat die Lucien niet eens dood gaat. Wat een onnozel figuur zeg.

Dat Carmen haar familie maar laat voor wat het is en er nog een 4de en laatste seizoen komt zonder familie maar met beter geschreven maffia-zaken. Vind dit seizoen tot nu toe veruit het minst van de 3. Teveel verhalen, teveel van de hak op de tak en teveel ongeloofwaardige wendingen.
Whut, dit seizoen vind ik de beste van de 3. Seizoen 1 moest nog op gang komen. Ik vind hoe het nu gaat beter dan het verhaal met André in seizoen 1.

Seizoen 2 met Ooms vond ik ook erg goed.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_133417799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Whut, dit seizoen vind ik de beste van de 3. Seizoen 1 moest nog op gang komen. Ik vind hoe het nu gaat beter dan het verhaal met André in seizoen 1.

Seizoen 2 met Ooms vond ik ook erg goed.
Ze gooien er nét iets teveel verhaallijntjes in voor 10 afleveringen vind ik, die soms dan weer op onwijs simpele/toevallige wijze worden opgelost.
pi_133417914
Eens, het is te hopen dat ze het niet te veel hebben uitgemelkt hiermee.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_133418521
Ik heb helaas seizoen twee gemist maar ben helemaal op de hoogte van seizoen drie. Maar die baby, Irwan jr., is die van Carmen? En wie heeft hem verwekt? :+
hee hallo
pi_133418624
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb helaas seizoen twee gemist maar ben helemaal op de hoogte van seizoen drie. Maar die baby, Irwan jr., is die van Carmen? En wie heeft hem verwekt? :+
Nee, die is van de broer van Carmen, van Irwan, maar die werd toen dood geschoten en zijn vrouw werd een beetje raar en hysterisch en hoefde de baby niet meer.
pi_133419168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, die is van de broer van Carmen, van Irwan, maar die werd toen dood geschoten en zijn vrouw werd een beetje raar en hysterisch en hoefde de baby niet meer.
Ah, kijk, dankjewel *O*
hee hallo
pi_133419384
Vraag me nu wel af wat voor functie die baby nog heeft? Ze hadden dit seizoen ook makkelijk kunnen doen dat die moeder wel weer normaal is, zodat ze geen babyrol hoefden te maken. Dus misschien gaat daar ook nog wat mee gebeuren.
pi_133420506
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Na alle goede verhalen maar eens even in een weekje alle drie de seizoenen er doorheen gejast. Over het algemeen prima serie, sterke karakters, er wordt goed geacteerd, en de wat grotere verhaallijnen zijn goed. Toch vind ik dat ze op sommige punten af en toe wat makkelijk zijn of hinderlijke steekjes laten vallen;

Normaal gesproken is het altijd 'double tap' als Berry iemand liquideert, maar niet op Storm, die wordt op 5m afstand alleen in z'n torso geraakt. Sowieso is Storm er ineens, en heeft hij zich zo even opgewerkt tot rechterhand van Berry, maar hoe, en waarom Berry voor hem instaat is nooit echt duidelijk.

Algehele gebrek aan telefoontaps, er wordt zoveel over de telefoon besproken, maar alleen De Snor luisteren ze één keer af, en dat in Nederland Aftapland

Openbare shoot-outs zonder gevolgen, zoals Berry die de beveiliger bij de drogist neerschiet als hij Natalie heeft ontvoerd, de liquidatie van Schiller door Luther. Wat overigens ook wel even erg makkelijk ging. Sowieso gaat het soms ineens rap met het oprollen van een groep (Schiller, Pa/Irwan, Ooms, en (deels) de Yugo's).

Rosales die ineens zomaar de kant van Carmen kiest als zij Ooms wil pakken, voor een paar grijpstuivers extra, iemand die hij niet kent en waar hij nog nooit zaken mee heeft gedaan.

Leidseplein was ook wat matig, de helft van de verdachten die ontkomt, Luther en Natalie die zo bij Carmen kunnen komen, uitblijven van gevolgen voor Justine en Jim, terwijl je ook zou kunnen zeggen dat zij hun boekje continu te buiten gaan bij de heksenjacht op Carmen.

Berry die de laatste paar afleveringen met een pistool staat te zwaaien in een ziekenhuis, en die hele overval op dat coke transport, allemaal ongemaskerd, maar nergens hangen camera's ofzo? Er wordt in ieder geval niemand van hen aangehouden :') Ook dat de politie daarna nog even denkt dat die coke wel vernietigd is, alsof er niks op beeld staat of niet een van die lui van de SITA zouden lullen :')

En ik stoor me vooral ook aan dat ze zoveel overlap hadden in acteurs met het andere grote drama bij de PO, Overspel. Fedja van Huet in een hoofdrol bij beide, en Sigrid ten Napel bij beide in de rol van 'dochter van'. Sowieso hebben beide series al wat overlap qua thema 'criminele familie', had dan andere acteurs gepakt, niet dragende rollen in beide series voor dezelfde mensen. Of had dan ook Kees Prins Pa de Rue laten spelen, en Carmen door Rifka Lodeizen :+
Ondanks dat ik het met bovenstaande eens ben heb ik toch met veel plezier gekeken naar de 3 seizoenen.
pi_133420655
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Vraag me nu wel af wat voor functie die baby nog heeft? Ze hadden dit seizoen ook makkelijk kunnen doen dat die moeder wel weer normaal is, zodat ze geen babyrol hoefden te maken. Dus misschien gaat daar ook nog wat mee gebeuren.
Die baby heeft weinig inbreng. Ik had liever gezien dat Lucien terug was gegaan naar Australie, Natalie samen met Moes naar Marokko en Boris naar een streng internaat. :+
pi_133422001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die baby heeft weinig inbreng. Ik had liever gezien dat Lucien terug was gegaan naar Australie, Natalie samen met Moes naar Marokko en Boris naar een streng internaat. :+
of dat ze allemaal een trip naar Belize hadden gekregen
pi_133422652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het met bovenstaande eens ben heb ik toch met veel plezier gekeken naar de 3 seizoenen.
Ik zeker ook :Y
pi_133426374
Eerste aflevering die ik wat minder vond, en uiteraard jammer dat Berry is opgehangen...
Hoezo twijfelen mensen dat die niet dood is ? Blijft jammer van het verhaal, omdat hij juist geen deal heeft gemaakt. Na Berry is nu Olga mijn _O_
pi_133426455
Berry is niet dood hoor.
Luther heeft hem enkel bewusteloos geslagen.
pi_133426705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Eerste aflevering die ik wat minder vond, en uiteraard jammer dat Berry is opgehangen...
Hoezo twijfelen mensen dat die niet dood is ? Blijft jammer van het verhaal, omdat hij juist geen deal heeft gemaakt. Na Berry is nu Olga mijn _O_
Berry is niet dood ;-) Zit nog in de promo van aankomende aflevering, Luther vraagt aan Carmen wat ie met Berry moet doen
pi_133426772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef alexmazereeuw het volgende:

[..]

Berry is niet dood ;-) Zit nog in de promo van aankomende aflevering, Luther vraagt aan Carmen wat ie met Berry moet doen
Is dit niet ongeloofwaardig ? :)
pi_133426986
Ook maar even de promo gezien, Berry leeft gelukkig nog >:)
pi_133431325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Eerste aflevering die ik wat minder vond, en uiteraard jammer dat Berry is opgehangen...
Hoezo twijfelen mensen dat die niet dood is ? Blijft jammer van het verhaal, omdat hij juist geen deal heeft gemaakt. Na Berry is nu Olga mijn _O_
Hing bewusteloos aan z'n polsen
pi_133431541
Net teruggekeken, kon zondag niet kijken. Heerlijk weer. Ik heb vooral zin in Sandrina vs. Van Zon, wat is die heerlijk gestoord :D _O_ Jammer dat zijn rol maar zo klein is vooralsnog.

En nogmaals Luther _O_ O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133441820
Ook nog erg benieuwd hoe de rol van Rosales en met name Simon in de laatste afleveringen zal zijn, Simon is zn vrouw en zn geld al kwijt, en als van Zon ff doorramt met die schep is hij zn vriendin ook nog kwijt en heeft ie alleen zn coke nog :P Ben erg benieuwd wat zijn rol nog wordt of dat ie zich misschien wel dood snuift
pi_133441906
En ik denk dat John Carmen gaat verraden bij Justine, hij is er echt het karakter voor om zo'n burgerlul te zijn die niet kan leven met zulke geheimen... met als gevolg dat Fiep Luther waarschijnlijk op John af gaat sturen..
pi_133442190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef alexmazereeuw het volgende:
Ook nog erg benieuwd hoe de rol van Rosales en met name Simon in de laatste afleveringen zal zijn, Simon is zn vrouw en zn geld al kwijt, en als van Zon ff doorramt met die schep is hij zn vriendin ook nog kwijt en heeft ie alleen zn coke nog :P Ben erg benieuwd wat zijn rol nog wordt of dat ie zich misschien wel dood snuift
Denk inderdaad Simon overdosis of zelfmoord, John of misschien Natalie zal gaan babbelen gok ik, en er is ook nog een beetje het vage gedoe met die Koen, heeft hij nou een deal met Justine gesloten of wat? Boris die ineens doordraait...

Hoop losse eindjes nog in ieder geval, ik denk dat Carmen wel gaat vallen en dat het einde van de serie ook is. Naar mijn idee is het nu ongeloofwaardig als Carmen hier weer redelijk ongeschonden uit gaat komen. Denk dat er een scenario is waar ze zich aan gaat geven in ruil voor bescherming, nadat ze Luther heeft weggesluisd bv.
pi_133462030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef alexmazereeuw het volgende:
En ik denk dat John Carmen gaat verraden bij Justine, hij is er echt het karakter voor om zo'n burgerlul te zijn die niet kan leven met zulke geheimen... met als gevolg dat Fiep Luther waarschijnlijk op John af gaat sturen..
Fiep zal Luther inderdaad wel op John afsturen maar heb het idee dat Luther hem niet omlegt. Ik denk ook niet dat John gaat lullen. Waarschijnlijk houdt hij nog heel veel van Carmen en wil hij haar net verraden of iets in die trend. Geloofwaardigheid is sowieso niet iets waar heel veel TV series rekening mee houden.
pi_133463093
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk inderdaad Simon overdosis of zelfmoord, John of misschien Natalie zal gaan babbelen gok ik, en er is ook nog een beetje het vage gedoe met die Koen, heeft hij nou een deal met Justine gesloten of wat? Boris die ineens doordraait...

Hoop losse eindjes nog in ieder geval, ik denk dat Carmen wel gaat vallen en dat het einde van de serie ook is. Naar mijn idee is het nu ongeloofwaardig als Carmen hier weer redelijk ongeschonden uit gaat komen. Denk dat er een scenario is waar ze zich aan gaat geven in ruil voor bescherming, nadat ze Luther heeft weggesluisd bv.
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk inderdaad Simon overdosis of zelfmoord, John of misschien Natalie zal gaan babbelen gok ik, en er is ook nog een beetje het vage gedoe met die Koen, heeft hij nou een deal met Justine gesloten of wat? Boris die ineens doordraait...

Hoop losse eindjes nog in ieder geval, ik denk dat Carmen wel gaat vallen en dat het einde van de serie ook is. Naar mijn idee is het nu ongeloofwaardig als Carmen hier weer redelijk ongeschonden uit gaat komen. Denk dat er een scenario is waar ze zich aan gaat geven in ruil voor bescherming, nadat ze Luther heeft weggesluisd bv.
Ik denk idd ook dat Simon zichzelf wel van kant gaat maken en idd dat Carmen in de laatste scène zal sterven nadat ze Luther/evt haar kinderen in veiligheid heeft gebracht. Penoza IV is immers nog steeds niet aangekondigd, Penoza III werd al aangekondigd vóór Penoza II.

En dat van Koen zou inderdaad ook nog wel terug kunnen komen inderdaad, waarom zou Justine anders hoogstpersoonlijk naar hem toe gaan om een bekentenis op te nemen?
pi_133463257
Over de laatste aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133463375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef roos85 het volgende:
Over de laatste aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat?
pi_133463489
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133463646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133466322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133469314
Als niemand het weet en het alleen maar speculaties zijn, waarom zetten jullie het dan eigenlijk in spoilers?
pi_133469453
Dat vroeg ik me ook net af, er wordt niks gespoilerd toch, het is gewoon een omschrijving van een episode die iedereen zo kan lezen.

Het Carmen verhaal zou nog kunnen, Fiep was erg blij toen ze weer naar Amsterdam kwamen, toen zei ze ook iets over 'dit is toch niet het enige wat ik van m'n kleinkinderen zie' toen Carmen de foto's gaf.

John zou ook kunnen, al ziet Fiep dat inderdaad niet als familie... En lijkt me dus ook alleen kunnen als hij gaat getuigen, wat nog best goed zou kunnen aangezien hij als burgerlul niet op z'n plek is en ze wellicht wat op hem hebben met dat Reina verhaal.
pi_133469561
Maar ik denk dat Luther dat dan niet gaat doen, omdat hij weet dat Carmen dat niet wil.
pi_133469592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik denk dat Luther dat dan niet gaat doen, omdat hij weet dat Carmen dat niet wil.
Mjah, Carmen wilde ook Frans niet geliquideerd zien :P
Denk dat John dan minder zou boeien.
pi_133469649
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, Carmen wilde ook Frans niet geliquideerd zien :P
Denk dat John dan minder zou boeien.
Dat is ook weer waar.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:32:35 #192
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_133469908
maar Luther is dit seizoen wel meer in innerlijk conflict. hij wou er aanvankelijk helemaal uit stappen, het criminele wereldje
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_133469969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef Andromache het volgende:
maar Luther is dit seizoen wel meer in innerlijk conflict. hij wou er aanvankelijk helemaal uit stappen, het criminele wereldje
True, als het maar geen zoetsappig 'Luther vertrekt met Carmen en de kinderen en ze leefden nog lang en gelukkig'-verhaal wordt :')
pi_133470115
Eerlijk gezegd verwacht ik wel zoiets. Om een of andere redenen moeten Nederlandse series toch meestal weer een happy end hebben. Maar wie weet!
  donderdag 21 november 2013 @ 09:36:28 #195
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_133475347
Wat (te)veel terugkeert in de verhaallijnen is dat het haar kinderen zijn, die Carmen telkens opnieuw in de problemen brengt.
pi_133475939
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vroeg ik me ook net af, er wordt niks gespoilerd toch, het is gewoon een omschrijving van een episode die iedereen zo kan lezen.

de omschrijving van een aflevering die nog uitgezonden moet worden is wel degelijk een spoiler. En zeker de omschrijving van de laatste aflevering terwijl we de voorlaatste nog niet gezien hebben.

volgens mij had de kro, onnozel dat ze zijn, de omschrijvingen van alle (of iig de helft van de) afleveringen al online staan voor het seizoen nog moest beginnen.
pi_133475982
Dat zijn gewoon spoilers, in spoilertags dus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133476897
Nou ja goed, daar kan je over blijven discussieren, het is nou eenmaal niet dat mensen voorlopen en spoileren in de zin van dat ze vertellen wat er in nog niet uitgezonden afleveringen gebeurt. Het is misschien dom van de KRO, aan de andere kant vind ik de omschrijving ruim genoeg om nog alle kanten mee op te kunnen, en zijn we nu zover in het seizoen dat het niet écht iets spoilert...
pi_133477037
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, daar kan je over blijven discussieren, het is nou eenmaal niet dat mensen voorlopen en spoileren in de zin van dat ze vertellen wat er in nog niet uitgezonden afleveringen gebeurt. Het is misschien dom van de KRO, aan de andere kant vind ik de omschrijving ruim genoeg om nog alle kanten mee op te kunnen, en zijn we nu zover in het seizoen dat het niet écht iets spoilert...
Het borduurt wel vaak door op iets dat de aflevering ervoor gebeurt is en je dus niet meegekregen hebt. Net als dat je nooit de dvd hoes van een serie moet lezen waar je het einde van het seizoen daarvoor niet gezien hebt met teksten als 'Na de moord op blabla gaat huppeldepup door met zijn leven'
pi_133477122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

Het borduurt wel vaak door op iets dat de aflevering ervoor gebeurt is en je dus niet meegekregen hebt. Net als dat je nooit de dvd hoes van een serie moet lezen waar je het einde van het seizoen daarvoor niet gezien hebt met teksten als 'Na de moord op blabla gaat huppeldepup door met zijn leven'
Ja okee, maar goed, mijn definitie van spoileren is dan misschien wat anders. Ik vind dat meer als iemand een gelekte aflevering heeft gezien, of ergens via via van een acteur heeft gehoord dat aankomende aflevering z'n personage sneuvelt oid. Niet iets wat al vanaf het begin van het seizoen te lezen is.
pi_133482202
Helemaal mee eens!
pi_133500968
Ik hoop dat dit het laatste seizoen is want de verhaallijnen worden totaal ongeloofwaardig. Het was al niet helemaal conform het milieu maar nu helemaal niet meer...
pi_133573492
Ben weer erg benieuwd naar vanavond. Denk dat John gaat lullen tov Justine om Koen een straf te laten ontlopen. Daarnaast zal de rol van van Zon deze aflevering eindelijk eens wat groter zijn denk ik, gelukkig!

En dan maar hopen dat Berry het overleeft, al denk ik dat hij weinig kans maakt om het te overleven... Of hij moet zien te ontkomen en dan krijg je nog Berry vs Luther, maar die kans lijkt me zeer klein
pi_133573659
ben in een weekje tijd nu bijna helemaal bijgekeken, veel doden zeg.
pi_133583497
Gaat vanavond van Zon Sandrina met een schep de kop inslaan ? :D *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_133585120
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Gaat vanavond van Zon Sandrina met een schep de kop inslaan ? :D *O*
Ik denk het zomaar wel ;p, al zal ze dr niet veel lelijker uit kunnen komen dan dat ze nu al is in ieder geval ;-)
pi_133585474
Ik ben benieuwd.
pi_133585635
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef alexmazereeuw het volgende:

[..]

Ik denk het zomaar wel ;p, al zal ze dr niet veel lelijker uit kunnen komen dan dat ze nu al is in ieder geval ;-)
ze kan er idd alleen maar van opknappen en tis goedkoper dan een facelift
pi_133585812
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ze kan er idd alleen maar van opknappen en tis goedkoper dan een facelift
:D
pi_133585843
We gaan weer genieten!
AFCA!
pi_133585856
Terug naar de plek _O-
  zondag 24 november 2013 @ 20:33:07 #212
123170 alors
zlata1234
pi_133585862
Oh heerlijk _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133585879
Van Zon _O_
AFCA!
pi_133585888
Zo, voor het eerst eens op tv kijken... laatste tijd alle 3 de seizoenen terug gekeken.
  zondag 24 november 2013 @ 20:33:49 #215
123170 alors
zlata1234
pi_133585914
Die Van Zon is echt geweldig psycho _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133585945
Godverdomme wat een gruwelijke baas die Van Zon.
AFCA!
pi_133585970
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
Die Van Zon is echt geweldig psycho _O_
Hoe hij dit plan ook heeft bedacht _O-
AFCA!
  zondag 24 november 2013 @ 20:35:59 #218
123170 alors
zlata1234
pi_133586037
Waarom heeft Carmen Junior mee? dit gaat vast mis...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133586041
Van Zon _O_
pi_133586114
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef alors het volgende:
Waarom heeft Carmen Junior mee? dit gaat vast mis...
Godmother Fiep is naar huis gestuurd.
pi_133586115
Justine die OvJ hoer gaat Carmen nog wel krijgen. Of de OvJ gaat zelf dood _O_
AFCA!
  zondag 24 november 2013 @ 20:38:36 #222
123170 alors
zlata1234
pi_133586204
Ruil voor strafvermindering dus... wat een heks is het ook.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133586225
oh god t gaat stormen...
pi_133586254
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
oh god t gaat stormen...
_O-
pi_133586299
Luther _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')