B-sides bedoelt iequote:Op maandag 11 november 2013 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoeld de B-sides van Shields? Of nog andere?
Niet slecht idd, met ook een remix van Nicolaas Jaar erop.quote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
B-sides bedoelt ieLeuk albumpje hoor
Ja, de reacties waren zóóóóó overweldigend, dat moet gaan lukkenquote:Op maandag 11 november 2013 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ging toch met alle leuke Fokkers naar een random festivalletje in Oost-Europa?
Inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
B-sides bedoelt ieLeuk albumpje hoor
Ja wel grappig. Is niet voor iedereen, gebeurt van alles en nog wat. Instrumentele Math-Rock op een hoog tempo. Zal het hierna ook waarschijnlijk niet meer luisteren, maar voor een keertje is het wel grappig.quote:
Post rock?quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Giraffes? Giraffes!
Wat een songtitels zeg. Sufjan is er niks bij:
...And Then She Look'd Down And Saw Miniature Houses And Miniature People And Inside The Miniature People Were Miniature Hearts Pumping Blood Through Miniature Veins (Her Mouth Was Watery And Wet)
She Looked Up From Examining The Freckles On Her Arm And Shouted, "Jesus! I'm Fucking God-Damn Tired Of All This Make-Up Sex!" And He Just Stared Off.
Nee Math Rock, komt qua lengte ook niet in de buurt van Post Rock.quote:
quote:Darkside
Golden Arrow
Junip
Line of Fire
Jonas Winterland
De Figurant
Jonathan Wilson
Dear Friend
Keaton Henson
Beekeeper
Arcade Fire
Reflektor
Torres
Honey
Vampire Weekend
Step
The National
This Is The Last Time
Postiljonen
Atlantis
Mooi lijstje ookquote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef kciR het volgende:
Ik heb ook mijn stem uitgebracht voor 3voor12:
Arcade Fire - Reflektor
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know
Daughter - Youth
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street
POLICA feat. Justin Vernon - Tiff
Portugal. The Man - Modern Jesus
Rhye - Open
Vampire Weekend - Step
Vondelpark - California Analog Dream
Darkside - Paper Trails
(Darkside gaat nog hoog scoren op deze manier)
O ja, dat is wel essentieelquote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Mooi lijstje ook
Ja, maar dan moeten we wel allemaal hetzelfde nummer pakken
10 is ook te weinig. Kan makkelijk een top-50 maken van ijzersterke nummers. 2013 is een beter jaar dan 2012 en 2011 wat dat betreft.quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef kciR het volgende:
[..]
O ja, dat is wel essentieel
Shit, ik merk dat ik Forest Swords - Weight Of Gold ben vergeten
Weet je eigenlijk pas over een paar jaar. Wellicht kom je de komende maanden nog veel goede releases uit dit jaar tegen. Heb ik altijd wel.quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef kciR het volgende:
2013 is zeker een erg goed muziekjaar. Ik weet alleen nog steeds niet wat ik nu de beste plaat van het jaar vind..
Als hij maar niet wil vallen, vind je het waarschijnlijk gewoon geen topplaat. Schaam je niet, dat hebben meer mensen. Ik vind het ook "slechts" 3,5* waard op MuMe. Een aardige plaat met 3 a 4 goede nummers, maar wel hun minste album. Ze doen net iets teveel hun best om vernieuwend te willen klinken. Bedoelingen zijn goed, helaas blijven de nummers achter. Heb niet zo de behoefte om de plaat vaak op te zetten, nog nooit gehad met AF.quote:Ook is Arcade Fire nog steeds niet gevallen.. Vraag mij af hoe lang ik het nog ga proberen.
Ja, je kunt ook niet altijd alle platen in een jaar luisteren. Al heb ik wel het idee dat ik toch wel aardig wat heb geluisterd.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk pas over een paar jaar. Wellicht kom je de komende maanden nog veel goede releases uit dit jaar tegen. Heb ik altijd wel.
Het is meer dat ik de andere platen wel geweldig vind, dus dan probeer je het toch een keertje extraquote:[..]
Als hij maar niet wil vallen, vind je het waarschijnlijk gewoon geen topplaat. Schaam je niet, dat hebben meer mensen. Ik vind het ook "slechts" 3,5* waard op MuMe. Een aardige plaat met 3 a 4 goede nummers, maar wel hun minste album. Bedoelingen zijn goed, helaas blijven de nummers achter. Heb niet zo de behoefte om de plaat vaak op te zetten, nog nooit gehad met AF.
Die plaat is geweldig. Net als We Exist en Afterlife. Maar dan houdt het voor mij wel op eigenlijk.....quote:
Ga je ook helemaal in kostuum?quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu door naar gig van Julia Holter, en morgen The Reflektors. Triple combo met grote klasse, jawel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |