traditiegetrouw weer erg weinig songs van albums die ik hebquote:Op maandag 11 november 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
Nou jullie song van het jaar?
http://stemmen.3fm.nl/3voor12song13
Wel lekker dat ik toch op UMO kan stemmen. Was vorig jaar al gereleased als singlequote:Arcade Fire - Reflektor
Unknown Mortal Orchestra - Swim And Sleep (Like A Shark)
Foxygen - Shuggy
James Blake - Retrograde
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street
Darkside - Paper Trails
Suuns - Sunspot
The National - Pink Rabbits
Atoms For Peace - Judge Jury and Executioner
Moderat - Bad Kingdom
Ik heb daar Mogwai een paar jaar geleden gezien. Apart. En ik was helaas vergeten een kaartje te kopen voor Steve Reich en zo te zien echt wel wat gemist...quote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja.
Alhoewel, Southbank Centre is eigenlijk niet eens zo'n heel mooie zaal, but /care.![]()
Boeh, Foxygen, boeeeeeh. Slechtste concert waar ik ooit ben geweest. Die zanger is een paljas eerste klas.quote:Op maandag 11 november 2013 10:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wel lekker dat ik toch op UMO kan stemmen. Was vorig jaar al gereleased als single.
Mogwai, hmmm, hoe leende de Southbank Centre zich daarvoor? En Reich, tsja...quote:Op maandag 11 november 2013 10:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik heb daar Mogwai een paar jaar geleden gezien. Apart. En ik was helaas vergeten een kaartje te kopen voor Steve Reich en zo te zien echt wel wat gemist...
Haha, die zanger is een knuppeltje ja, als ik dat zo op filmpjes zie. Heb je op studioversies dan weer niet zo'n last van.quote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Boeh, Foxygen, boeeeeeh. Slechtste concert waar ik ooit ben geweest. Die zanger is een paljas eerste klas.
Het was ook puur en alleen Nederland voor lul zetten.quote:Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik lees trouwens op nota bene huffingtonpost.co.uk dat Miley Cyrus gisteren een joint heeft gerookt op de EMA'S? Spannend, zeg. Ik wist überhaupt niet dat die poppenkast in Amsterdam plaatsvond dit jaar.
Ik zie Darkside er niet bij staanquote:Op maandag 11 november 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
Nou jullie song van het jaar?
http://stemmen.3fm.nl/3voor12song13
Vrije keuzequote:Op maandag 11 november 2013 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Darkside er niet bij staan
Toch al 3 toppertjes. Even afwachten nog... Wel een festival die ik overweeg te bezoeken.quote:Arcade Fire | Volbeat | Seeed | Casper | Fettes Brot | Kraftklub | Dropkick Murphys | Interpol | Belle & Sebastian | The Wombats | Thees Uhlmann & Band | Flogging Molly | Bring Me The Horizon | Donots | Jennifer Rostock | Panteón Rococó | The Asteroids Galaxy Tour | The 1975 | Young Rebel Set | We Butter The Bread With Butter | Apologies, I Have None | Circa Waves | I Heart Sharks
Wombatsquote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef Moody het volgende:
De eerste namen van Southside zijn ook bekend:
[..]
Toch al 3 toppertjes. Even afwachten nog... Wel een festival die ik overweeg te bezoeken.
In het weekend van BKS....AF, en een B&S herkansing, voor BKS?quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef Moody het volgende:
De eerste namen van Southside zijn ook bekend:
[..]
Toch al 3 toppertjes. Even afwachten nog... Wel een festival die ik overweeg te bezoeken.
Ik vind het een lastige vraag, maar ik zeg "Ja"quote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
In het weekend van BKS....AF, en een B&S herkansing, voor BKS?
Je ging toch met alle leuke Fokkers naar een random festivalletje in Oost-Europa?quote:Op maandag 11 november 2013 15:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige vraag, maar ik zeg "Ja"
Heb nog geen idee wanneer de festivals zijn. Ik ga er weer eentje uitpikken, waarschijnlijk wordt het komend jaar geen Werchter meer. Liefst een wat kleinschaliger festival, uiteraard met goede line-up. Formaat Pink Pop met line-up van Werchter, zoiets.... al was de line-up van Werchter dit jaar niet geweldigPukkelpop zou kunnen, al hangt daar een vloek op
Bedankt nog Moody, wat een geweldig nummer is dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
Line of Fire live....nog steeds lekker...wat zeg ik....beste nummer van het jaar? Zou zo maar kunnen
Je bedoeld de B-sides van Shields? Of nog andere?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |