KUCHKUCH Coldplay KUCH KUCHquote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
The bends is wel een inspiratiebron voor vele andere bands heb ik het idee, bijvoorbeeld voor Elbow.
Blow Out vind ik wel weer goed. De rest luister ik niet graag.quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ik vind pablo honey gewoon een erg fijn wegluisterende indierock plaat met wat geweldige (zelf licht vergeten) radiohead hitjes zoals dit:
[..]
Zat op het randje van de top 100 hier
dat alleen is al reden genoeg om Radiohead te hatenquote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Felagund het volgende:
The bends is wel een inspiratiebron voor vele andere bands heb ik het idee, bijvoorbeeld voor Elbow.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:44 schreef Moody het volgende:
Ik blijf Creep het beste nummer van Radiohead vinden. Doe in het geval van Radiohead niet mee met de hipsters
Die ook, maar in het geval van Elbow vind ik het nog net wat duidelijker. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
Ik heb het altijd een rotnummer gevonden, ook toen ik verder nog niets van Radiohead kendequote:Op zondag 10 november 2013 21:44 schreef Moody het volgende:
Ik blijf Creep het beste nummer van Radiohead vinden. Een van de weinige anthems van de jaren '90. Ik doe in het geval van Radiohead niet mee met de hipsters
Debuutplaat Qotsa hetzelfde. Is eigenlijk een halve Kyuss plaat nog.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook uit een band die zijn eigen geluid nog zoekt. Joy division heeft op unknown pleasures ook niet het perfecte geluid(bandleden hebben dat zelf gezegd) en toch is de grondlegger van alle wat rauwere indierock van de laatste 30 jaar alweer.
Natuurlijk. Elke muziek is gebaseerd op voorgangers. Behalve Aphex Twin, dat is gebaseerd op het geluid van aluminium in een magnetron op een bouwplaats.quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Moody het volgende:
Tja, Radiohead heeft in zijn beurt weer heeeel goed naar Can geluisterd. Zo blijf je bezig
Dit is wel beste duidelijk. Geweldig nummer trouwens(ja ik vind de eerste 2 coldplay's nog steeds geweldig)quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ook, maar in het geval van Elbow vind ik het nog net wat duidelijker. Maar dat kan aan mij liggen.
Omdat het ook door de helft van kyuss werd gespeeldquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Debuutplaat Qotsa hetzelfde. Is eigenlijk een halve Kyuss plaat nog.
Hierom houd ik van je Norragequote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Norrage het volgende:
Radiohead heeft teveel goede nummers. Eigenlijk heb ik niet eens een uitgesproken favoriet album, maar qua nummres hebben ze de meeste "love" tracks van al mijn favoriete artiesten bij elkaar.
There There, National Anthem, Karma Police, Glasshouse, Pyramid Song, You and Whose Army, Street SPirit, Jigsaw, Reckoner, Nude, Codex...etc etc etc...
Zelfs van Bruce heb ik niet zoveel favorieten
Hm Einstürzende Neubauten zetten letterlijk bouwplaatsgeluiden op hun plaatquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk. Elke muziek is gebaseerd op voorgangers. Behalve Aphex Twin, dat is gebaseerd op het geluid van aluminium in een magnetron op een bouwplaats.
Mja wel weer een voorbeeldje.quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Dit is wel beste duidelijk. Geweldig nummer trouwens(ja ik vind de eerste 2 coldplay's nog steeds geweldig)
[..]
Omdat het ook door de helft van kyuss werd gespeeld
Hé! Dat is die band van die dude van Nick Cave die ik live had gezien dinsdag! Wat voor muziek is dat?quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm Einstürzende Neubauten zetten letterlijk bouwplaatsgeluiden op hun plaat
Inderdaad weinig mis met die albums. Mag je in sommige kringen helaas niet zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Dit is wel beste duidelijk. Geweldig nummer trouwens(ja ik vind de eerste 2 coldplay's nog steeds geweldig)
[..]
Omdat het ook door de helft van kyuss werd gespeeld
Ik moet dat eigenlijk meer luisteren. Vind het debuut van QOTSA echt heel tof, maar Kyuss nauwelijks geluisterd.quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Debuutplaat Qotsa hetzelfde. Is eigenlijk een halve Kyuss plaat nog.
Geweldige muziek waar metaal met bouwhamers word bewerkt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé! Dat is die band van die dude van Nick Cave die ik live had gezien dinsdag! Wat voor muziek is dat?
Kyuss is wat doffer en wat donkerder eigenlijk. Vind het zelf ook minder hard dan Qotsa terwijl het technisch gezien metal is en Qotsa niet.quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk meer luisteren. Vind het debuut van QOTSA echt heel tof, maar Kyuss nauwelijks geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |