Natuurlijk. Ik kan mezelf geen andere smaak opdringen/aanwennen...quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
Kortom: smaak is veel minder eigenwil dan mensen graag zouden willen
Tja het ligt er natuurlijk ook aan wat je zoekt in muziek etc. Tricot doet voor mij op alle fronten precies de dingen die waardeer. Exuma vind ik zo vet door al die traditionele folk-instrumenten erdoorheen bijvoorbeeld. Tja ik vraag me ook af of je voor jezelf kan bepalen of iets lekker in het gehoor ligt of niet.quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ben het wel met dat laatste eens, als ik begrijp wat je bedoelt. Ik hoor Kerft al weken over dat tricot, en wanneer ik het luister doet het me gewoon ècht heel weinig. Ook als het mijn smaak niet is kan ik bij sommige albums best inzien dat het een goed album is, maar in dit geval heeft het alle lofzang van Kerft niet verdiend in mijn ogen. Hetzelfde viel me op bij de luistersessie van Exuma. Alhoewel dat een erg goed album is, schrikt mij het overenthousiasme wel af om er nog serieus naar te luisteren.
Ok, maar dat vind ik niet echt interessant. Ok, iemand houd van gitaargepriegel en vind dus een album van pink floyd of dire straits of yngwie malmsteen goed, of iemand houdt van beuken en vind een album van fear factory of prodigy of gabber piet goed... leuk maar het betekent voor mij weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef brooklyndodger het volgende:
Het heeft denk meer te maken met het inzien waarom andere mensen het een goed album vinden dan jij het zelf een goed album vind.
Stuk beter dan ok computerquote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
King of Limbs aan nu. Ook al zo'n objectief goed album.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
King of Limbs aan nu. Ook al zo'n objectief goed album.
Maar Amnesiac blijft het beste.quote:
O heb ik wel hoor, ik kan bij Pearl Jam bijvoorbeeld wel inzien wat anderen ervan vinden, ondanks dat ik het zelf vreselijk vind.quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]kan me hier helemaal niks bij voorstellen.
ik kan horen dat iemand wel kan zingen of dat iemand goed kan gitaar spelen maar een goed album waar ik niks aan vind, dat bestaat gewoon niet
Absoluut niet mee eens. Maar ja, OK Computer is het beste album aller tijden, dus alles komt daar onderquote:
KID AAAA, alleen al voor dit.quote:
En nu stop ik maarquote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Maar ja, OK Computer is het in mijn mening het beste album aller tijden, dus alles komt daar onderKing of Limbs is best leuk en met vlagen heel erg goed maar niet echt een klassieker in mijn kast.
Doe ik ook. Doorzichtig vinylquote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef ranja het volgende:
[..]
van King of Limbs bedoel je? gelukkig maar dacht dat je'm echt ging draaien
quote:
En Tchock, ik wist niet dat jij een OK Computer persoon was....Ik snap ook niet waarom dat het beste Radiohead album zou moeten zijn....tsja, het is wel het meeste een geheel van al hun albums, misschien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Maar ja, OK Computer is het beste album aller tijden, dus alles komt daar onderKing of Limbs is best leuk en met vlagen heel erg goed maar niet echt een klassieker in mijn kast.
dat is ook wel wat ik bedoel maar ik zal het dan nooit een 'goed album maar niet mijn smaak' noemen of zoietsquote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
O heb ik wel hoor, ik kan bij Pearl Jam bijvoorbeeld wel inzien wat anderen ervan vinden, ondanks dat ik het zelf vreselijk vind.
Nja ik vind sommige nummers van Ke$ha ook wel leuk om te luisteren, maar ik zou nooit zeggen dat het goede muziek is.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is ook wel wat ik bedoel maar ik zal het dan nooit een 'goed album maar niet mijn smaak' noemen of zoietstotale contradictie, als ik het niet tussen quotes had gezet zou ik het niet eens hebben kunnen typen.
Amnesiac en The Bends en In Rainbows scoren ook heel hoog, maar OK Computer vind ik gewoon zo'n perfect album. Kan er niet vaak genoeg naar luisteren, echt. Zonder overdrijven het magnum opus van de mens op muziekgebied.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
En Tchock, ik wist niet dat jij een OK Computer persoon was....Ik snap ook niet waarom dat het beste Radiohead album zou moeten zijn....tsja, het is wel het meeste een geheel van al hun albums, misschien.
Fantastisch nummer, top 5 Radiohead nummersquote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
KID AAAA, alleen al voor dit.
[..]
En nu stop ik maar
Misschien moet ik 'goed album' veranderen naar 'een album dat door iemand (waar ik muzikaal gezien wel vertrouwen in heb) goed gevonden wordt.'quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]kan me hier helemaal niks bij voorstellen.
ik kan horen dat iemand wel kan zingen of dat iemand goed kan gitaar spelen maar een goed album waar ik niks aan vind, dat bestaat gewoon niet
tja... misschien heb je een andere definitie van goedquote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
Nja ik vind sommige nummers van Ke$ha ook wel leuk om te luisteren, maar ik zou nooit zeggen dat het goede muziek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |