Ja, dat moet ik toch maar eens doen. Op die kattenstream blèrt om de tien minuten die irritante Chrome-reclame uit mijn computer.quote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even adblock installeren En dan niet vergeten die voor FOK! uit te schakelen natuurlijk
Die oude kruknegert was leukerquote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef tonja het volgende:
Peter Jan Rens met vriendin?
[ afbeelding ]
ZWARTE Piet?quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja wel, nog geen datum maar wat mij betreft deze week nog. Ga er nu eerst eentje voorbereiden en dan even overleggen. Maar snel iig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef pullup het volgende:
Nog steeds geen antwoord over je tekenstream Tonja ?
Leuk!!!!!!quote:Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef tonja het volgende:
Oh ja wel, nog geen datum maar wat mij betreft deze week nog. Ga er nu eerst eentje voorbereiden en dan even overleggen. Maar snel iig.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja wel, nog geen datum maar wat mij betreft deze week nog. Ga er nu eerst eentje voorbereiden en dan even overleggen. Maar snel iig.
Ze zijn echt alles uit de kast aan het halen om een eigentijds programma neer te zetten.quote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef Disana het volgende:
Nu ook op Facebook:
http://www.facebook.com/SpookhuisHuissen?ref=ts&fref=ts
Nu nog op Twitterquote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn echt alles uit de kast aan het halen om een eigentijds programma neer te zetten.
Bedankt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:46 schreef Disana het volgende:
Nu ook op Facebook:
http://www.facebook.com/SpookhuisHuissen?ref=ts&fref=ts
Het ziet er niet nieuw uit, maar het is wel een serverquote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik heb er geen verstand van, misschien weet Heidi dit, maar die server lijkt me weer zo'n tweedehandsbijelkaargeraaptzooitje.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Disana het volgende:
Het ziet er niet nieuw uit, maar het is wel een server
Die is van het bekende type dat meteen weer opstart als je er een schop tegen geeft en dus op maat gemaakt voor Alsidoquote:
Ik dacht dat het een grote boze droom was die ik had, maar het is dus werkelijkheid, Peter J Rensquote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten ook iedereen toe daarquote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Disana het volgende:
Jaap Amesz heeft de chat ook gevonden.
Don't judge a book by its cover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |