dankzij mij de beste f4f van nederland, na veel zeiken en rammen met gewichtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ben je nu wel ff mooi gesnapt. Dreamer en broer trainen bij F4F.
Duidelijk genetisch gemanipuleerde eieren en clen chocolademelk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamerbulk is never nooit natty man, kom op, duidelijk illegale protons
Zeker die van de B&F? Hoorde dat er achter de schermen een rechtzaak speelt ivm onjuiste ingrediëntenlijsten!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamerbulk is never nooit natty man, kom op, duidelijk illegale protons
Zeker met je collega besproken bij het kopieerapparaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeker die van de B&F? Hoorde dat er achter de schermen een rechtzaak speelt ivm onjuiste ingrediëntenlijsten!!
Zuid-Amerikaanse praktijken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeker die van de B&F? Hoorde dat er achter de schermen een rechtzaak speelt ivm onjuiste ingrediëntenlijsten!!
all hard work and natural gainsquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:49 schreef seto het volgende:
zeer slecht photoshopwerk op die ene foto van je broer zeg
wel respect
is hij ook langer dan jij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
all hard work and natural gains
ja 1 of 2cm langer, ook lichter in gewicht .. maar scheelt niet zo heel veel.quote:
haha nicequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Pr gezet..wel op legpress. Maar toch! 6x260 en over 2 weekjes wil ik op 300 zitten.
Kleine foto.
Super!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nice
ik heb net 15 reps gezet op 190kg deficit deadlift, maar 1 rep ingelever op vorige week met 180kg(16x had ik toen). Dus ben zeer tevreden.
valt mee hoor, dat is beetje de mythe .. dat je een stocky fysiek krijgt van deadlifts.. maar klopt niet hoor. Bij de één groeit oblique beter dan ander.. maar dat is niet alleen te verwijten aan deadlifts.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Super!
Ik zit zelf een beetje met het deadliften...zwaar deadliften maakt je core wel breder ( wat ik niet wil). Maar wat zou ik graag 100-100+ kg willen liften.
Hmmkay..lastig je hoort zoveel van alle kanten. Heb het ook maar van iemand gehoord die echt een ultra fine V-shape heeft en zo wilt houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
valt mee hoor, dat is beetje de mythe .. dat je een stocky fysiek krijgt van deadlifts.. maar klopt niet hoor. Bij de één groeit oblique beter dan ander.. maar dat is niet alleen te verwijten aan deadlifts.
helemaal niet als je ook nog lats traint.
Ieder mens zou moeten squatten, deadliften en overheadpressen ... mits er geen blessures zijn die de beweging tegenwerken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmkay..lastig je hoort zoveel van alle kanten. Heb het ook maar van iemand gehoord die echt een ultra fine V-shape heeft en zo wilt houden.
Esthetische gedeelte is wel nice maar ja die powerlift oefeningen zijn veel te leuk.
Vertel meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, bij USC Universum zijn ook allemaal chicks aan het deadliften, squatten en zo. Echt awesome.
Zeker! Heb van nature een beetje een kromme houdingen schouders naar voren enzo.. Sinds ik train niet meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ieder mens zou moeten squatten, deadliften en overheadpressen ... mits er geen blessures zijn die de beweging tegenwerken.
Het zijn de koning oefeningen voor correctie van foute lichaamshoudingen te danken aan de stoelzit cultuur waarin wij leven.
Science Park? Dat complexquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, bij USC Universum zijn ook allemaal chicks aan het deadliften, squatten en zo. Echt awesome.
Nee.quote:
Yessir. Vandaag voor 't eerst getraind. Zo baas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Science Park? Dat complexmijn god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |