Spannend!!!quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Oh heerlijk! Als we het geld ervoor hadden (lees: als vriend een baan heeft) dan zou ik dat ook wel willen. Zelfs voor ons kleine 50 m² flatje!quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster.![]()
Dat zou heull niet erg zijn!quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam!
Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.
Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu.Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |