abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133117181
Zwangerschap & geboorte

12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

.. juli: DagenNachtdromer

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133117200
Willen er al nieuwe zwangeren in het lijstje?! Eff quoten ;)
pi_133117228
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Spannend!!! :% :%
pi_133117496
DJMomo een naam *O* De roepnaam moeten jullie nog bedenken? Is deze naam daar niet geschikt voor?

Hier echt een fijn weekend. Gister lekker naar Antwerpen geweest *; , terwijl dreumes bij z'n opa en oma was. En vandaag kwam de andere oma hier gezellig langs met gigantisch veel kleertjes. Heel leuk gehad met z'n drietjes (Wiebel was sporten) en nu ook een schoon huisje. _O_ O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117565
Klinkt als een heel fijn weekend Soemp!
pi_133117645
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117666
En wat las ik, jij rent nog gewoon rond? :o
pi_133117818
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
Oh heerlijk! Als we het geld ervoor hadden (lees: als vriend een baan heeft) dan zou ik dat ook wel willen. Zelfs voor ons kleine 50 m² flatje! O+

Ja goed he? Wel een meter of 20! Nja het was een soort van snelwandelen waarbij voeten iets hoger van de grond kwamen. Later kwamen we langs een groep ganzen en vond vriend het leuk te benadrukken dat ik net zo loop als zij! :') o|O
pi_133117916
Go martine!
pi_133117941
Oeh oeh Martine! Zet 'm op!! *O*

De cupcakes zijn prima gelukt, dankje Skips! ;) Ze zitten nu in de vriezer, want veel weeënactiviteit heeft het niet opgeleverd. Naja Sinte Maartje is ook leuk!

Oh lekker uitgelaten Mabawa! Hoofdpijn is minder. Vroeg naar bed maar.

Fijn Momo, een tweede naam!
pi_133118067
Nee, niet als roepnaam, dat wordt te veel Suske en Wiske album ;)

En heerlijk soemp! Morgen gaan we even de Hypotheker bellen, of we de hypo wat af kunnen lossen. Dus lagere maand lasten, dus mss ook wel weer geld over voor poets.. Lijkt me toch wel lekker met twee koters
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118230
Hmmm cupcakes :9 :9~ Dat zou ik nu wel lusten! Of een magnum almond, of hangop met stoofpeertjes van de AH die niet meer in het assortiment zit of een berliner- en appelbol of kwarktaart of verse aardbeien met vers slagroom of mona griesmeelpudding of triple choc american cookies van de ah... of of of...

Valt het op dat ik trek heb in iets zoets?? :D :9
pi_133118324
Spannend wel Martine!

Hier komt morgen een schoonmaakster langs om kennis te maken...voelt zo decadent, maar lijkt me wel prettig. Is het maar vast geregeld voordat ik m'n ene been niet meer voor de andere kan zetten. Ook meer tijd voor m'n dochter dan...alhoewel, nu doe ik ook al weinig omdat moe, moe, moe! Gelukkig eind van de dag weer gehaald, nog wat opruimen en zo maar weer eens naar bed. Ben het echt zo zat dat moe zijn!
pi_133118440
Dat moe zijn is heel vervelend ja, vooral als je er nog eentje rond hebt lopen die ook de aandacht nodig heeft. Fijn hoor Kursor, hoef je in ieder geval geen van je weinige energie in schoonmaakklussen te steken!
pi_133118814
Martine *O* hopelijk zet het door..

Ik ben erg benieuwd naar de ouders van chanty ;)

En nieuwe zwangeren *O*

En schoonmaakster wil ik ook :P want groot huis. Maar heeft nog geen zin nu. Dak is wel nu eindelijk bijna waterdicht w/

Momo een naam *O*

Ik moet morgenochtend bellen voor de liggingsecho. Vk hoopt dat ik morgen of dinsdag terecht kan.
Beeb was wel erg actief vandaag dus ik dacht dat hij ging draaien, maar helaas... -O-
pi_133118829
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
pi_133118930
Bijna waterdicht dak voor Angela is ook een jompel waard! *O* *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118945
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
Dat zou heull niet erg zijn! :7 :@

Uhm volgend weekend maar rust houden dan? Je zou toch een pyjamadagje hebben?

Jippie voor het dak van angelatje! Dat gaat de goede kant op. Jammer dat mini niet head first is gaan liggen...
pi_133118985
Martine zet hem op. Hoop dat het doorzet!
pi_133118991
Een schoonmaakster zou ik ook wel willen, maar van vriend hoeft het niet.

Spannend Martine! En een naam voor Momo! Onze Arie wordt vernoemd naar mijn oma die in januari is overleden en sindsdien haar eerste achterkleinkind is dus tweede en derde naam hebben we ook al :)

Wij hebben een van mijn ultieme comfort foods gegeten (pasta met spinazie, uitgebakken spekjes en kruidenkaas), maar daar hebben we altijd te weinig van :Y)

En ook benieuwd naar Chanty!
pi_133119216
Deze naam is ook een vernoeming, naar de oma's. Dus wel wat fantasie gebruikt om van een heel erge meisjesnaam een jongensvariant te maken. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119276
Ah cool Mo! Houdertje dus. Nu nog een eerste, zit daar ook al vaart in?

Hmmm Dot, dat klinkt ook lekker!
pi_133119462
Er is een lijstje... Zijn er vanavond twee van verdwenen. Of nee drie. 1) vond vent echt niet leuk 2) wordt de tweede naam 3) verschilt één letter met de tweede naam ;)

Vent zei vanaaf: " pffff zo moeilijk. Kies jij maar! Of nee, want dan wordt het 'naam'. :r "

Ach, nog een week of twaalf, toch? En nu kunnen we weer wat gerichter zoeken. Of althans, zo voelt het.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119564
Dat gaat de goede kant op!!

Vriend zei toen we in het bos liepen ineens:"We kunnen nog kijken voor een andere naam." Toen zag hij mijn blik en zei hij dat het een grapje was :')
pi_133120671
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')