mijn sprei van katoen met popcornsteek maar elke keer een lapje van 1 kleur, moet 2 persoons worden maar is nu al loeizwaar...en ben begonnen aan een ripple van dat stylecraft en een elise sjaal voor dochter haar schoonmoeder, en 2 truien ben ik ook nog aan het breienquote:Op maandag 18 november 2013 11:24 schreef trui het volgende:
Hoi Toverheks! Wat heb jij allemaal in de maak?
je sjaal is ontzettend mooi geworden!! Hopelijk ziet en erkent en waardeert ze wel al het werk wat erin zit?quote:Op maandag 18 november 2013 15:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wil er geen geld voor. En ik kan ook niet bedenken wat ze terug zou moeten doen. Ze neemt al af en toe een prachtig vaasje of bloempotje mee van de kringloop als ze er toevallig een tegenkomt. Want ze weet precies wat ik mooi vind. Dat vind ik al attent genoeg!
lekker dubbel en niet te strak om je nek, maar dat hij lekker bungelt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe groot maken jullie colsjaals vaak? Eentje die je dubbel kunt dragen?
Ligt aan de persoon en waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe groot maken jullie colsjaals vaak? Eentje die je dubbel kunt dragen?
of een ander kleurtje sintquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Baal momentje: 2 uur gehaakt aan een mijter voor sinterklaas, istie veeeeeel te groot. Heb z'n hoofd met fijner garen gehaakt, maar dat dat zo'n verschil op zou leveren had ik niet gedacht. Alles uitgehaald, maar echt even geen zin om opnieuw te beginnen. Wordt denk ik een 'volgend jaar Sint'..
Balen!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Baal momentje: 2 uur gehaakt aan een mijter voor sinterklaas, istie veeeeeel te groot. Heb z'n hoofd met fijner garen gehaakt, maar dat dat zo'n verschil op zou leveren had ik niet gedacht. Alles uitgehaald, maar echt even geen zin om opnieuw te beginnen. Wordt denk ik een 'volgend jaar Sint'..
Nee, moet dat?quote:Op maandag 18 november 2013 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
Vraagje: rollen jullie voordat je begint ook altijd je wol tot een bol?
Ik ben er meestal te lui voor, maar tegen het einde van de bol wordt het wel irritant wanneer dat binnenste frotje er elke keer uit piept. En vanuit het binnenste beginnen vind ik ook kut
Dat gezegd hebbende...Er zijn wel heel erg toffe Yarn Bowls te koop.
Tsja, het hoofd lag ergens anders, dus ik heb vrolijk die mijter gehaakt zonder tussentijds te passen..tikkie gemakzucht!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Balen!!
Maar gaandeweg zie je toch wel dat ie best groot uitvalt? Dan grijp je toch al in?
heel herkenbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 05:51 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Maar ik leer er wel van, want de 2e versie is vaak perfect! Ik moet alleen dus vaak alles 2x maken!
Die is echt cute! is het een gratis patroontje?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb manfred de muis gemaaktik vind hem leuk.
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb manfred de muis gemaaktik vind hem leuk.
[ afbeelding ]
dankje, nee hij komt uit het boek Zoomigurumi2.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef CREADO het volgende:
[..]
heel herkenbaar
[..]
Die is echt cute! is het een gratis patroontje?
Ik heb 'm zelf niet gemaakt, maar hij is wel heel lief. Ik ben nu bezig met het kussend delfs blauw paartje van Christel Krukkert.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef CREADO het volgende:
[..]
echt heel leuk is ie! hoe is ie van jou geworden?
Minstens...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk dat ik nog wel 50 dingen wil maken!
Oh sorry, ik was nog vergeten om 'dit jaar' erachter te zetten, haha.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was nog vergeten om 'dit jaar' erachter te zetten, haha.![]()
Het is verschrikkelijk al die leuke dingen!
SPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien hadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!
Heb m'n volgende project al weer uitgezocht:
Smile, tomorrow will be worse...
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef BrainTeaser het volgende:
De achterkant van m'n kussenhoes is af!
[ afbeelding ]wauwSPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien hadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!
[ afbeelding ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef BrainTeaser het volgende:
De achterkant van m'n kussenhoes is af!
[ afbeelding ]Echt vetSPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien hadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!
[ afbeelding ]
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch isquote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef trui het volgende:
heb je veel bestellingen? valt dat wat bij te benen? ik kan me zo voorstellen dat je ook nog wel andere dingen te doen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat south park kussen is echt tof!
Hier een eigen baksel:
[ link | afbeelding ]Ik moest denken aan "I'm blue, dabadee dabedie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel schattig
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef kirsten. het volgende:
Trouwens, voor de liefhebbers (en aanhang):
Zaterdag 30 november is er weer in Leiden een ORIGINAL Markt op het terrein van het Museum van Volkenkunde. Dit keer van 11 tot 8 uur 's avonds. Toegang is gratis, en er staan een aantal haakkramen, samen met een stuk of 70 anderen (het wordt steeds groter!) Let wel, het is geen supply markt maar met allemaal productenEn yours truly staat er natuurlijk ook.
Idem dito voor 8 december in Delft, op het terrein van Lijm en Cultuur. Van 11 tot 5 op zondag!
Zo, mijn spamrondje is weer gedaanLeuke dekens en andere haaksels meiden! Ik lees nog steeds braaf mee hoor, ik ben alleen zo druk op het moment met m'n Etsy shop, bestellingen en blog dat ik aan posten weinig toekom
weer even bij je zitten glurenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch is). En inderdaad, ik ben ook bezig met mijn afstudeerjaar dus ik heb ook nog wel wat andere zaken te regelen. Maar het is wel een leuke drukte hoor, dit is hoe ik het het liefste heb!
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat south park kussen is echt tof!
Hier een eigen baksel:
[ link | afbeelding ]wat een mooie kleuren dat blauw en geel, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
leuke sites gewordenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch is). En inderdaad, ik ben ook bezig met mijn afstudeerjaar dus ik heb ook nog wel wat andere zaken te regelen. Maar het is wel een leuke drukte hoor, dit is hoe ik het het liefste heb!
Youtube! Ik kon ook nika anders dan losse en (halve) vaste, maar nu kan ik.dus ook rond!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Ik ben een zèèr beginnende haker (understatement zelfs) en ik wil graag een muts haken.
Ik ben inmiddels een kei in lossen en vasten maar veel verder ben ik nog niet gekomen. Heeft iemand tips voor een patroon / tutorial dat makkelijk te doen is voor een amateur als ik?
Oh ja, mijn garen is dikte 10.
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |