Erg leukquote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cute! Maar hoezo zijn je handen nu gaar?
Ik was ook bij Zeeman vandaag en daar hadden ze el cheapo boots. Die heb ik even opgepimpt:
[ afbeelding ]
Misschien dit even doen? http://www.bison.nl/nl-nl/advies/lijm-en-kitadviseur/quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef kirsten. het volgende:
Even een ongerelateerde vraag aan haken, maar dit is toch het drukste stukje van CRE.
Ik wil een banner maken voor bij mijn kraam, en ik zat te denken om (aangezien ik daar nog een kilo reststukken van heb liggen) Vilt te gebruiken. Nu dacht ik om dat op stof te maken. Maar kan ik vilt lijmen? Het was dan de bedoeling om de letters van Haakmaarraak gewoon uit te knippen en viltstukjes op maat te knippen en te lijmen... maar zal dit houden? Ik wil later aan de bovenkant nog een stukje biasband eroverheen naaien zodat het echt bij elkaar blijft.
leuk! Ik zou textiellijm gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef kirsten. het volgende:
Even een ongerelateerde vraag aan haken, maar dit is toch het drukste stukje van CRE.
Ik wil een banner maken voor bij mijn kraam, en ik zat te denken om (aangezien ik daar nog een kilo reststukken van heb liggen) Vilt te gebruiken. Nu dacht ik om dat op stof te maken. Maar kan ik vilt lijmen? Het was dan de bedoeling om de letters van Haakmaarraak gewoon uit te knippen en viltstukjes op maat te knippen en te lijmen... maar zal dit houden? Ik wil later aan de bovenkant nog een stukje biasband eroverheen naaien zodat het echt bij elkaar blijft.
Eigenlijk is het gewoon heel verslavend. Je kent je basis steken en met een beetje creatief denken ga je maar door en door en door. Het helpt wel om e.e.a. van dit soort motieven te kennen tho.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef CREADO het volgende:
[..]
leuk! Ik zou textiellijm gebruiken.
Puck@ respect voor dit stukje. Is dit nu heel moeilijk?
strijklijmquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef kirsten. het volgende:
Die keer dat ik hem gezien heb, stond er weinig in waardoor je daadwerkelijk aan de knutsel kon. Veel artikelen over mede crea mensen enzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is de Mollie Makes trouwens vergelijkbaar (anders haal ik die ook weer van mijn verlanglijstje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |