SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perfectquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er komen twee ringen bij op.
Post dan dezequote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Krachttraining bij AZ
[ afbeelding ]
Die kan moeiteloos 4 topics mee.quote:
De 45 rijen erachter zijn zo te zien ook vrij toegankelijk voor beperkten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat ze bij Feyenoord de eerste 5 rijen reserveren voor debieltjes.
Respect, zie ik ze bij andere clubs niet doen.
80.000 plaatsen begreep ik? De gemiddeld bezetting van ongeveer 40% nu vindt men logischerwijs veel te weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er komen twee ringen bij op.
Ik ben bescheidenquote:
Leuke woordspeling!quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Wilskracht het volgende:
Je mag niet aan zwarte piet scheids komen
Meestal ruim 70% hoor, maar als er steeds meer publiek bij komt moet je uitbreiden om niet tot de 100 te komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
80.000 plaatsen begreep ik? De gemiddeld bezetting van ongeveer 40% nu vindt men logischerwijs veel te weinig.
Zie jij Advocaatje dit zien doen?quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Toekito het volgende:
Nijhuis zal zo wel staken. Jan Lul met vingers dat het er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |